Här är samtliga trailers från Summer Game Fest

Robot
Här är samtliga trailers från Summer Game Fest
Medlem

Mindre bra. Mycket trams. Alan Wake 2 och Baldurs gate 3. Sen var det inte så mycket som intresserade mig. Får hoppas på xbox-showen.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Missade 1...


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Vilken makalös samling oinspirerat skräp. Palmworld var det enda som såg det minsta intressant ut och då var det bara en ny trailer till ett redan utannonserat spel.

Medlem

Alltså Prince of Persia trailern… Tilltalar det verkligen någon målgrupp att ha med otroligt kommersiell pop som inte passar in över huvud taget i trailers? Det görs gång på gång, och känns så otroligt krystat varje gång!

/arg gubbe


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skribent

Snyggt, har lagt till den 👍

Medlem

Riktigt besviken, inget som visades upp intresserade mig 😐 Den får samma betyg som Playstation eventet, en svag 2/5.

Medlem

Gäsp, vilken besvikelse och sömnpiller av showcase, först PS och nu detta... Jag slumrade till flera gånger under showen...

Nej, nu är ribban jävligt låg för MS och det skulle vara en jäkligt stort bedrift om de skulle göra en sämre showcase eller liknande än dessa två. Tror de kommer ha en bra uppvisning av många storspel, i allafall så hoppas jag på det.

Medlem

Mortal Kombat såg ju rätt fräsigt ut men då har jag inte spelat sen MK2. Sonic kan va kul också, gillade den uppfräschade grafiken och gött med ett fast datum för Spider-man!
Utöver det var det inte mycket som kändes intressant för egen del. Alan Wake 2 fick jag inte alls samma goa känsla som efter trailern på Sonys show. Njaa sömnpiller till show tyvärr! Satt och väntade på Death Stranding 2 i slutet också men fick nåt annat skräp istället ;-P.

Medlem

Alan Wake 2 och Space Marine 2 ser jag fram emot. John Carpenter's Toxic Commando såg intressant ut, får se när det kommer mer gameplay.

Medlem

Mortal Combat såg rätt bra ut. Gillar karaktärsdesignerna!

Medlem

Sämsta summer games än så länge imo. Det enda nya som annonserades var Sandland. Resten var gammal skåpmat, halvtaskiga indiespel och typiska single player spel, zzzzz

Medlem

Min tanke går till alla spelrecensenter, som måste vada igenom alla dessa halvtråkiga titlar, för att försöka hitta nåt guldkorn i ån att recensera. Resten får man måttlig glo på, för att publicisterna inte ska bli sura på en.

Avstängd

Jag har 100 idéer som man skulle kunna göra så mycket bra spel av och som den stora massan skulle älska och som skulle sälja som smör. Det vi fick se i afton var inget av det.

Medlem

Utöver det faktum att det var en ovanligt svag line-up av spel... Själva showen var ju helt bedrövlig. De lät trailers för helt olika spel glida ihop på ett förvirrande sätt och allt kändes väldigt billigt och forcerat.

Guldkornet bland spelen som visades: Under The Waves!

Medlem
Skrivet av bluebird:

Utöver det faktum att det var en ovanligt svag line-up av spel... Själva showen var ju helt bedrövlig. De lät trailers för helt olika spel glida ihop på ett förvirrande sätt och allt kändes väldigt billigt och forcerat.

Guldkornet bland spelen som visades: Under The Waves!

Håller med. Lägg till reklamen också så blev det ytterligare en nivå ner.

Ja! Under the waves såg ju faktiskt riktigt trevligt ut. Hoppas det blir det också! 29e augusti är ju inte så långt bort heller.

Medlem

Tycker både Sonic och Prince of Persia såg roliga ut. Sonic blir nog ett köp direkt när det släpps. Även Space Marine 2 och Lies of P såg schyssta ut tycker jag.

Medlem

Spännande! Vågar man hoppas på en värdig andlig uppföljare till Birth of the Federation, mån tro?

Medlem

Verkar finnas en stor brist på kreativitet. Dessa titlar känns väldigt oinspirerade. Så många trailers och ändå så tråkigt. Gång på gång, man blir inte förvånad längre. Mvh bitter

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Tycker både Sonic och Prince of Persia såg roliga ut. Sonic blir nog ett köp direkt när det släpps. Även Space Marine 2 och Lies of P såg schyssta ut tycker jag.

Håller med om Prince of Persia, ser väldigt kul ut. Sonic däremot, nja.

Moderator | Testpilot

Gillade nog Sonic och Sand Land mest!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Min tanke går till alla spelrecensenter, som måste vada igenom alla dessa halvtråkiga titlar, för att försöka hitta nåt guldkorn i ån att recensera. Resten får man måttlig glo på, för att publicisterna inte ska bli sura på en.

Genom ps showcase och summer gamefest så har jag typ sett 10 spel som känns intressanta. Sett andra varit intresserade av andra spel som inte tilltalar mig så tror du är ordentligt ute och cyklar.
Tror faktiskt recensenter ser framemot massor av dessa spel.

Om du inte hittat något under dessa 2 showcase så tror jag faktiskt inte du gillar spel.

Medlem

Finns massa att se fram emot ju,

Spider man 2, Lies of p, Final fantasy, Sonic, Prince of Persia, Alan awake, Mortal Kombat, Sandland...

Medlem

FF7 Rebirth: 2 discs!

Medlem

Om detta ska ersätta E3 är det bara riktigt sorgligt.

Medlem

Verkligen meningslöst.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Finns det inte en inneboende problematik i den här typen av event i och med att de bidrar till den sjuka hype-kulturen inom spelbranschen? Klart folk blir besvikna när saker inte visas. Jag såg emot att få se Shadow of the Erdtree men när jag tänker efter ser jag hellre en ordentlig avtäckning några månader innan release. Spelet lär ju inte komma förrän nästa år så vad tjänar det till att börja bygga hype redan nu? Vilken annan del av underhållningsindustrin har samma typ av uppladdning i åratal inför releaser?

Medlem

Så spännande med hur extremt negativa majoriteten är här på FZ som kommenterar, och folk med spel som intresse i allmänhet. Känns som att det är omöjligt för industrin att tillfredsställa?

Medlem

Haha hypekulturen är den bästa. Så kul att läsa om folkets besvikelser. Fortsätt!

Medlem

Flertalet tilltalande titlar men har redan alldeles för många och jag hinner knappt med dessa. Baldurs gate 3, Sonic Superstar world och Witchfire tilltalade mig mest. Egentligen borde jag inte köpa fler spel nu men förhoppningsvis hinner jag slutföra några innan någon av ovanstående släpps.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

123
Skriv svar