Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Värsta är att genomlida alla dessa kommentarer. Kan bara tänka mig vad folk skriver när det är såna tävlingar med "motivera varför du ska vinna", som skickar in till företag. Ena snyfthistorien efter den andra.

Medlem
Otroligt glad skulle jag bli 🥲

Det skulle sätta en guldkant på vardagen att vinna Diablo 4 från er! Har längtat till Diablo 4 sedan första trailern. Inte varit hypad för ett spel sedan Zelda twilight princess till Wii vid release år 2006 xD


signatur

Stay awhile and listen.

Medlem

Skulle bli väldigt glad! Spelat alla andra Diablo spelen massor förrut och tror jag skulle ha lika kul med detta.

Medlem

Om jag vinner kommer mina glädjevrål att skaka de mörka traktens grundvalar! Jag ska smida min väg genom blod och eld, styra över de fördömdas skaror och locka fram skräcken hos alla demoner i helvetet! Min triumf kommer att vara lika förgiftad som en elixir av ondska och min glädje kommer att smida nya band med det mörkaste inom mig. Ingenting kan mäta sig med den ondskefulla glädjen jag skulle känna om Diablo 4 blev mitt byte!

Medlem

Så in i helv*tes glad! Det hade gjort spelsommaren, hoppas jag inte skrev för sent!


signatur

Det är helt omöjligt att slösa tid om man njuter.

Medlem

Hade varit sjukt hyped att vinna, speciellt för att det är Diablo!!

Medlem

Jag blir så glad att jag bjuder mina värsta fiender på mat. Fiskmåsarna.

Medlem

Så sjukt glad. Gladare än gladast.

Medlem

Jag erbjuder med glädje mitt inte längre lika färska kött till underjordens demoner.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Värsta är att genomlida alla dessa kommentarer. Kan bara tänka mig vad folk skriver när det är såna tävlingar med "motivera varför du ska vinna", som skickar in till företag. Ena snyfthistorien efter den andra.

Kan inte mer än att hålla med. Tävlingar borde vara utan denna form av kommentarer och chattar, känns väldigt mycket 2015 social media tävlingar för att driva volym på någon tråd samt "Please leave a like, subscribe and leave a comment".

Gillar dock idéen med att ha "Motivera vinsten med en rolig historia, rim eller what so ever" som sedan publiceras vid eventuell vinst som det varit lite historiskt. De kan vara rätt så skoj.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Jag skulle bli djävulusiskt glad, eld och lågor helt enkelt

Medlem

Jag har 5 barn hemma, varav dom två senaste är tvillingar. Så jag är redan förberedd för helvetet!

Medlem

Prutt och gammal banan också! Missade att m
an skulle skriva hur glad man blir om man vinner.
Men chansar på en liten dikt!

Jag må vara en kretin, men skulle fira med ett flin, när väl Lilith gått ur tin, hon helvetets allra största svin!

Medlem

Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann! Har längtat efter diablo iv sedan diablo 1! Är dessutom extremt fattig. Bor i ett förråd i skogen med mitt playstation och mina sju barn som slår mig med högafflar och matar mig med gift varje morgon.

Redaktör
Skrivet av Albrion:

Kan inte mer än att hålla med. Tävlingar borde vara utan denna form av kommentarer och chattar, känns väldigt mycket 2015 social media tävlingar för att driva volym på någon tråd samt "Please leave a like, subscribe and leave a comment".

Gillar dock idéen med att ha "Motivera vinsten med en rolig historia, rim eller what so ever" som sedan publiceras vid eventuell vinst som det varit lite historiskt. De kan vara rätt så skoj.

Aktiva användare är väldigt viktigt på FZ och har alltid varit det, det är skälet till att vi uppmanade folk att skriva en kort grej om de kände för det. Men man kan hoppa över att både skriva en kommentar och läsa dem.


signatur
Medlem
Skrivet av Albrion:

Kan inte mer än att hålla med. Tävlingar borde vara utan denna form av kommentarer och chattar, känns väldigt mycket 2015 social media tävlingar för att driva volym på någon tråd samt "Please leave a like, subscribe and leave a comment".

Gillar dock idéen med att ha "Motivera vinsten med en rolig historia, rim eller what so ever" som sedan publiceras vid eventuell vinst som det varit lite historiskt. De kan vara rätt så skoj.

Ja det ska väl inte handla om varför man "förtjänar att vinna" (dvs varför man förtjänar att få denna grej gratis). Snarare att man ska prestera nåt, och bästa prestation vinner, dvs faktiskt en tävling. Då kan denna grej bara fyndigast rim, en kreativ idé osv. Sånt gillar jag.

Den här tävlingen känns ok än om det i praktiken blir ett lotteri där man uppmanas att skriva i tråden.

Klart dom uppmanar till engagemang och spridning osv, även tjatiga influencers på Instagram. Tävlingarna är ju PR-kampanjer, annars skulle man behöva betala för att delta.

Medlem

Missade också att man skulle skriva hur glad man blir om man vinner.
Jag skulle till och med bli gladare än en katolsk präst på ett barnhem.

Medlem

Jag och sonen skulle bli kanon glada att kunna spela tillsammans 😊

Medlem

Hade blivit dödsglad

Inaktiv
Redaktör

Tävlingen är slut.


signatur
Skriv svar