Age of Wonders 4-recensionerna trillar in – och de är positiva

Robot
Age of Wonders 4-recensionerna trillar in – och de är positiva

Enorm valfrihet i Triumph Studios och Paradox 4X-spel.

#Age-of-wonders-4, #Triumph-studios


Medlem

Det ska bli spännande att prova. Trean och Planetfall var lite av en halvfloppar i min personliga smak. Men goda minnen från ettan och tvåan gör ju fortfarande att man blir sugen..

Medlem

Har inte riktigt följt utvecklingen, men detta är ett givet köp. Avvaktar lite tills spelarna sagt sitt också.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Givet köp man kan spela dom en 🐸-fraktion. Nej men allvarligt spelade ettan väldigt mycket när det begav sig och gillade det skarpt men har inte spelat tvåan och trean så det ska bli kul att testa detta nu när det fått bra recensioner. Undrar om det kommer till Game Pass vill minnas att Planetfall gjorde det.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Givet köp man kan spela dom en 🐸-fraktion. Nej men allvarligt spelade ettan väldigt mycket när det begav sig och gillade det skarpt men har inte spelat tvåan och trean så det ska bli kul att testa detta nu när det fått bra recensioner. Undrar om det kommer till Game Pass vill minnas att Planetfall gjorde det.

1an var underbar, spelar den fortfarande av och till. 2an var sådär och jag tyckte personligen 3an och Planetfall var kassa.
Detta ser dock intressant ut!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

1an var underbar, spelar den fortfarande av och till. 2an var sådär och jag tyckte personligen 3an och Planetfall var kassa.
Detta ser dock intressant ut!

Ja ettan var sjukt bra, speciellt för sin tid. Spelade Planetfall någon timme, gillade konceptet men fastnade inte och avinstallerade ganska snabbt. Men vill minnas att Planetfall fick bra omdömen det med.

Medlem

Från de let's plays jag har sett är spelet i mångt och mycket likt Planetfall med utbrodering av vissa koncept och streamlining av andra. Är ju samma motor vad jag förstår. Jag gillade Planetfall efter man tog sig över instegströskeln så är klart sugen på detta.

Medlem

Älskade ettan och tvåan men när trean kom flera år senare efter tvåan så kändes det som ett helt annat spel. Nu verkar det återgå till grunden med enorm frihet. Ett givet köp=)

1
Skriv svar