Till skillnad från The Sims är Life by You okej med nakenhet: "Vi är européer..."

Robot
Till skillnad från The Sims är Life by You okej med nakenhet: "Vi är européer..."

Handsken är kastad! (Byxorna också.)

#life-by-you


Medlem

Tonårs-jag hade spelat Life By You alla dagar i veckan.

Medlem

"respektera publikens intelligens"

jojo, det brukar ju sluta bra. speciellt om dom riktar in sig på "second life"-publiken så lär det väl sluta med horder av furries med dubbla monsterpenisar och nakna anime waifus.

Medlem

Jag ser fram emot att bygga ett nudistkollektiv mitt i spelets finaste villakvarter.

Medlem

Bra. Mindre sencur åt folket.
Sedan är jag för fri abbort. Eller inte i 9e månaden såklart men som vi svenskar har ser jag som korrekt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Bra. Mindre sencur åt folket.
Sedan är jag för fri abbort. Eller inte i 9e månaden såklart men som vi svenskar har ser jag som korrekt.

Okej, bra då vet vi och antecknar i intresseklubbens grupp möte ikväll.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Nice.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det censureras i en del spel men majoriteten röstade "för" nakenhet!?

Nånting stämmer inte...


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Ånej jorden går under


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Det censureras i en del spel men majoriteten röstade "för" nakenhet!?

Nånting stämmer inte...

För att i det fria landet USA så existerar inte könsorgan och kvinnliga bröstvårtor och detta är ett svenskt forum

Medlem

Nakenhet är väl ganska ointressant om det ej bjuds på detaljerade sexscener..


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Nakenhet är väl ganska ointressant om det ej bjuds på detaljerade sexscener..


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Tycker de där med censur får dom hålla på med I US där dom blir butthurt för det mesta. Tycker vi I EU ska vara mognare. Däremot kan dom väl lägga till ett av och på läge eller nått så alla kan få välja.

Medlem
Skrivet av quadratis:

"respektera publikens intelligens"

jojo, det brukar ju sluta bra. speciellt om dom riktar in sig på "second life"-publiken så lär det väl sluta med horder av furries med dubbla monsterpenisar och nakna anime waifus.

Vilket speglar delvis verkligheten. Skall man något som skall spegla något så borde man hålla sig från att göra en halvmesyr av det hela.

Skrivet av Natrium:

Tycker de där med censur får dom hålla på med I US där dom blir butthurt för det mesta. Tycker vi I EU ska vara mognare. Däremot kan dom väl lägga till ett av och på läge eller nått så alla kan få välja.

Det är för att USA formas av samma typ av tankestrukturer som i stort sett hela väst och MENA-världen gjort under tusen år. Alltså att nakenhet är fel och skämigt. En idé som uppkommer i och med Abrahamitiska religioners påtryckning av deras moral och synsätt på människan. Detta har sedan dess använts i absurdum för att förbjuda all form av visade av skin som eventuellt kan tolkas sexuellt.

Medlem
Skrivet av miffot:

Okej, bra då vet vi och antecknar i intresseklubbens grupp möte ikväll.

Njae. du är ju portad från de mötet efter upprepade blottningar. Men jag ska se vad jag kan göra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Det är för att USA formas av samma typ av tankestrukturer som i stort sett hela väst och MENA-världen gjort under tusen år. Alltså att nakenhet är fel och skämigt. En idé som uppkommer i och med Abrahamitiska religioners påtryckning av deras moral och synsätt på människan. Detta har sedan dess använts i absurdum för att förbjuda all form av visade av skin som eventuellt kan tolkas sexuellt.

Det skrämmande är ju att detta tänkesätt finns bland både högerkonservativa och vänsterliberala människor i dagens samhälle. Det enda som skiljer sig åt är resonemanget.

Medlem
Skrivet av Natrium:

Tycker de där med censur får dom hålla på med I US där dom blir butthurt för det mesta. Tycker vi I EU ska vara mognare. Däremot kan dom väl lägga till ett av och på läge eller nått så alla kan få välja.

Tyskarna har ju censurerat blod och sånt aslänge, så eu, ehm, not so much.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Det skrämmande är ju att detta tänkesätt finns bland både högerkonservativa och vänsterliberala människor i dagens samhälle. Det enda som skiljer sig åt är resonemanget.

Finns nog över hela den politiska skalan. Det är intutat i oss sedan barnsben och är något som i stort sett hela väst har gemensamt. Naket är för vuxna och bara i sängkammaren. Minsta lilla tecken på nakenhet skall censureras instant. Spelar ingen roll om det är facebook eller verkliga livet.

Medlem

Den där filurens parningssekvenser får du iaktta utan sällskap är jag rädd..


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Tyskarna har ju censurerat blod och sånt aslänge, så eu, ehm, not so much.

ja ok, tyskarna är juh lite speciella som vi alla vet

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Njae. du är ju portad från de mötet efter upprepade blottningar. Men jag ska se vad jag kan göra.

*Antecknar ner*


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag vill ju bara veta hur "myspyset" ser ut

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Bra. Mindre sencur åt folket.
Sedan är jag för fri abbort. Eller inte i 9e månaden såklart men som vi svenskar har ser jag som korrekt.

Jag gillar kaviar på tub. Eller inte på krogen såklart men hemma på mina kokta ägg det ser jag som korrekt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar