10 spel från 2022 som du kanske har missat!

Robot
10 spel från 2022 som du kanske har missat!
Moderator | Testpilot

Sunday Gold rekommenderar jag verkligen. Har en del skavanker, men gillar verkligen idén med ett peka-o-klicka blandat med turordningsbaserade-strider.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Sunday Gold rekommenderar jag verkligen. Har en del skavanker, men gillar verkligen idén med ett peka-o-klicka blandat med turordningsbaserade-strider.

Jag hade tänkt att köpa det. Sedan läste jag lite steam reviews och ångrade mig. Lät som combat hade stora problem och att det blev repetativt. Vad tyckte du om striderna?

Medlem

Lost in Play var ny för mig. Lägger till den i wishlisten
Har min steam wishlist som backlogg istället för att köpa först och (kanske) spela sen. Blir billigare så hehe.

Medlem

Jädrarns vad jag känner mig mainstream. Fanns ju inget som tände mitt intresse :P.

Moderator | Testpilot
Skrivet av maq777:

Jag hade tänkt att köpa det. Sedan läste jag lite steam reviews och ångrade mig. Lät som combat hade stora problem och att det blev repetativt. Vad tyckte du om striderna?

Det är ju tyvärr lite naturen av turordningbaserade strider i JRPG-format Sedan beror det ju på vad folk upplever som "repetitivt" också. För vissa handlar det bara om variation på fiender, som jag kan erkänna inte är så bra. För andra kan det handla om de strategiska valen man har; som också är lite tunn.

Jag hade själv mycket kul med allt som helhet. Tittar man på varje enskild del så känns det lite fattigt, men ihopslaget blir det bra. Ska ju sägas att det är ett kort och litet spel också och inte någon stor produktion; vilket är största anledningen till att jag blev så imponerad. Det, och utseendet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Inte ni också. En rubrik, man blir intresserad och vill läsa det snabbt. Men icke, det är en hel youtube video. Snälla, sluta med inte med artiklar!

Medlem

Riktigt bra klipp, snabbt, rappt och to the point. Tumme upp (gick också in och gillade klippet på youtube).

Dock trist att det mer eller mindre bara var spel till PC.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Även om det är gött med trafik till eran YouTube så är det inte alltid jag har möjlighet att titta på film, kan ni inte lägga med listan i nyheten?

Medlem
Skrivet av Mattias.K:

Även om det är gött med trafik till eran YouTube så är det inte alltid jag har möjlighet att titta på film, kan ni inte lägga med listan i nyheten?

Det blir kontraproduktivt att lägga till en lista i artikeln när målet är att generera trafik till kanalen och visningar av klippet.

Men!

Går man in på klippet så finns alla spelen listade i informationen.

En bra kompromiss kan jag tycka?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det blir kontraproduktivt att lägga till en lista i artikeln när målet är att generera trafik till kanalen och visningar av klippet.

Men!

Går man in på klippet så finns alla spelen listade i informationen.

En bra kompromiss kan jag tycka?

Låter perfekt, då har jag koll på det i fortsättningen och kan klicka mig vidare så långt iallafall.

Medlem

Väldigt intressant lista. Det var ganska många som jag inte hade koll på.

För mig får ni gärna köra mer med video. Föredrar det alla dagar i veckan.

Moderator

Kul att höra allas kommentarer och åsikter. Tack för att ni är så fina mot varandra när ni tycker olika. Detta är sann FZ-anda! <3 Vi tar åt oss av allt ni skriver och försöker hitta format som passar så många som möjligt.

Medlem
Skrivet av Mattias.K:

Låter perfekt, då har jag koll på det i fortsättningen och kan klicka mig vidare så långt iallafall.

På så sätt får alla vad dem vill ha.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar