Bra pris på Series S

Medlem
Bra pris på Series S

Köpte precis en Series S åt grabben. Grymt pris om man är medlem på Webhallen. 2800. Om någon är på g att köpa så är det ett hett tips då priset höjts till 3800.

/M

Medlem

Såg detta igår också! Ibland vet jag dock inte om det också kan vara riktat mot _olika_ medlemsnivåer men kanske räcker det att bli medlem så kommer man åt det rabatterade!

Bra tips!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Såg detta igår också! Ibland vet jag dock inte om det också kan vara riktat mot _olika_ medlemsnivåer men kanske räcker det att bli medlem så kommer man åt det rabatterade!

Bra tips!

Jag är level 1 och kunde köpa den för 2890kr.

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Såg detta igår också! Ibland vet jag dock inte om det också kan vara riktat mot _olika_ medlemsnivåer men kanske räcker det att bli medlem så kommer man åt det rabatterade!

Bra tips!

Jag är Void på level 22 och ser exakt samma pris.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag är level 1 och kunde köpa den för 2890kr.

Skrivet av Balunan:

Jag är Void på level 22 och ser exakt samma pris.

Tack för klargörande, då vet vi att i detta fall inte är styrt utifrån en viss medlemsnivå


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Måste ju vara det mest prisvärda alternativet om man vill spela just nu. För någon som min son som inte har många kronor är det ju klockrent att kunna lägga så lite och ändå få en konsol som kan spela saker som High on life som faktiskt är rätt avancerat grafiskt i 60fps. Även för det icke rabatterade priset 3800 känns det ju sjukt prisvärt.

1
Skriv svar