Half-life 2 gömmer en morbid hemlighet

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Var inte bilden med i nåt undervisningsmaterial för läkarstudenter typ? Då lär någon slags tillåtelse ha givits och bilden är publik.

Bilder i medicinska läkarböker har inte alltid tillåtelse av personen i fråga. I synnerhet inte när de visar kadaver på personer som dog utan vidare förvarning.

Dessutom är detta mer av en etisk fråga än juridisk. Men jag tror inte det eventuella tillståndet inkluderade underhållning.


signatur

-Dictated but not read.

Avstängd

Är det bara jag som är "lustigt förvånad" över att denna slags "nyhet" publicerades på allra självaste Julafton av alla resterande dagar kvar i år?!

Medlem
Skrivet av AplAy:

Är det bara jag som är "lustigt förvånad" över att denna slags "nyhet" publicerades på allra självaste Julafton av alla resterande dagar kvar i år?!

HOPPAS kallskänken smakade. *wink*

Medlem

Antar att mitt skämt blev aningen magstarkt då inlägget plockades bort.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Antar att mitt skämt blev aningen magstarkt då inlägget plockades bort.

Vad skrev du då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad skrev du då?

I korthet utan att gå in på detaljer för då raderas det väl igen. Att jag råkat se filmklipp på ett barn som delats mitt itu. Vuxna har stått och filmat det. EN sådan grej, att folk är så faschinerad vid döden eller döende. Barnet skulle säkert bli en riktigt läskig zombie i Half-life 3.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar