FZ Play - High On Life

Robot
FZ Play - High On Life

Wakkaah blir hög på livet i kvällens FZ Play.

#fz-play, #high-on-life


Medlem

FZ blir höga tillsammans. Om 30 år står vi i någon högstadieskola och håller föredrag för ungarna om våra förstörda liv... "Allt började med en YouTube-stream..."

Medlem
Skrivet av Bennii:

FZ blir höga tillsammans. Om 30 år står vi i någon högstadieskola och håller föredrag för ungarna om våra förstörda liv... "Allt började med en YouTube-stream..."

Är det någon som får leda oss i fördärvet så är det @Wakkaah.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator

😂 Jag ser fram emot kvällens stream. Har längtat efter spelet!

ELF
Medlem

Let the spoilers begin. Fast det är väl egentligen inget problem nu när man är 30+ och bitröta är ett faktum ;p


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Moderator

Streamen kan bli några minuter sen då vi än en gång åkt på en uppdatering släppt med dålig timing. Det lär dock bli en försening på max ca 10 minuter.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Streamen kan bli några minuter sen då vi än en gång åkt på en uppdatering släppt med dålig timing. Det lär dock bli en försening på max ca 10 minuter.

Men då har ju mysfikat hunnit ta slut.


signatur
Medlem

Vilket underbart spel!

Moderator

Spelet levererade än bättre än vad jag trodde. Snygga miljöer, cool grafisk stil och så många skratt!!!

Inaktiv
Skrivet av Wakkaah:

Spelet levererade än bättre än vad jag trodde. Snygga miljöer, cool grafisk stil och så många skratt!!!

Jag höll mig avsiktligt undan idag då detta är ett spel på min lista så då vill jag inte veta nå mer än jag redan gör innan jag själv får sätta igång men kan tänka mig du hade mycket skoj!

Medlem

Såg en stund nu på morgonen men för roligt för att inte uppleva själv så det blir en install på lunchen.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Chefredaktör

Kul! Det här ska jag spela i helgen!

Medlem

Spelade igår. Man blev grymt förvånad dom första minuterna man spelar - Har jag startat rätt spel. Roligt och härligt spel. Lite mix av borderland/cyberpunk.

Medlem

Startade det igår på xsx. Härlig design, tror det blir ballt. Men var lite buggar trots day1 patch som störde. Ex hörde jag inte dialogen i en npc som kommer bli viktig i storyn. Avvaktar tills det kommer nån till patch som städar lite mer, men ändå förväntansfull!

Medlem

Verkar väldigt roligt! Dessvärre känner jag obehag av den låga FOV:en. Läst att fler mår illa av det.
Har aldrig inträffat i ett spel innan men i detta känner jag obehag nästan direkt. Verkar finnas en fix men då måste man använda en cheat engine och injecta grejor. Väntar nog på en bättre metod eller att dom patchar in det. Fattar inte varför dom inte har det inbyggt.

Medlem

Riktigt tröttsam humor. Hade säkert älskat det om jag fortfarande var 12 år och tyckte Family Guy var häftigt.

1
Skriv svar