Petad Doom Eternal-kompositör: Fick inte betalt på 11 månader

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Varför ens kommentera alls om du inte bryr dig om nyheten? Självklart är det ena mot andra. Men från ena sidan var det endast ett uttalande. Andra med bevis. Och det var ju inte bara en gång som Mick hade motbevisat. Han fick ta till laglig representant för att få pej när de använt hans material utan ha betalat.
Klart man får vänta och se om id eller marty svarar på anklagelserna

För att jag gillar spelen och musiken och hoppades på ett fortsatt samarbete.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det är ju vad ett forum är till för, vet inte om jag trampade dig på tårna med min väldigt oskyldiga kommentar (som främst speglade att jag hoppats att MG ändå skulle göra musiken till nästa spel också) men du reagerar väldigt starkt på något väldigt litet, som om jag på något sätt förolämpat dig personligen...

Vet inte vad det är som gjort det men folk har verkligen blivit bråksjuka här på forumet.

Ja exakt? Så varför tar du så illa upp när en åsikt som skiljer sig från din skrivs i en tråd du inte bryr dig om uppenbarligen. Du är extremt defensiv bara för att jag ifrågasatte något du skrev. Vad är det som jag skrev som är så bråkigt och elakt enligt dig?

Skrivet av Soulless:

För att jag gillar spelen och musiken och hoppades på ett fortsatt samarbete.

Men du skrev ju att du inte bryr dig?

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Men du skrev ju att du inte bryr dig?

Om deras bråk, nej.
Om MG som musikskapare i nästa spel, ja det är något jag bryr mig om vilket jag skrev i mitt första inlägg.

Men jag ger mig, inte lönt jag fortsätter skriva något i den här tråden när jag är så ointresserad av frågan och det bara gör folk irriterade.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Om deras bråk, nej.
Om MG som musikskapare i nästa spel, ja det är något jag bryr mig om vilket jag skrev i mitt första inlägg.

Men jag ger mig, inte lönt jag fortsätter skriva något i den här tråden när jag är så ointresserad av frågan och det bara gör folk irriterade.

Mick gör ju musiken i Atomic Heart. Så mer bra musik är ju på g. Februari nästa år

12
Skriv svar