Xbox Series X kräver inte längre internet för Xbox One-spel på skiva

Robot
Xbox Series X kräver inte längre internet för Xbox One-spel på skiva

Kanske inte påverkar jättemånga i Sverige, men likväl välkommet.

#Xbox-one


Medlem

Gött att höra. Påverkades av detta när mitt nät var nere en längre tid och jag ville lira lite Dark Souls till Xbox... gick sådär utan nät.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Hade ingen aning om detta då jag inte har någon Series än men ämnar införskaffa framöver. God nyhet dock!

Medlem

Ett problem som nu är åtgärdat. Fortfarande problem, rapportera det.

Medlem

Skönt för dem som bor Norr över eller har dåligt internet i tillexempel sommarstugan.

Medlem
Skrivet av Palanor:

Gött att höra. Påverkades av detta när mitt nät var nere en längre tid och jag ville lira lite Dark Souls till Xbox... gick sådär utan nät.

Inte ens mottagning på telefonen du kunde dela ut till konsolen? Låter ganska skönt. Fast kanske inte när det är ofrivilligt.

Medlem

Är väl mer upp till speltillverkarna nu med andra ord. Av egen erfarenhet fanns bara multiplayer på halo skivan, singleplayer/storymode fick man tanka ner.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Inte ens mottagning på telefonen du kunde dela ut till konsolen? Låter ganska skönt. Fast kanske inte när det är ofrivilligt.

Jodå, men när du behöver tanka en flera GB stor update så tar det rätt gött på datan


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Faustian:

Hade ingen aning om detta då jag inte har någon Series än men ämnar införskaffa framöver. God nyhet dock!

Jag som har en Series X märkte inte heller av detta. xD


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Det jag skulle vilja att spelen man installerar på skiva går att spela utan skiva när dem ligger i xboxet

1
Skriv svar