FZ Play - Warhammer 40K: Chaos Gate - Daemonhunters

Robot
FZ Play - Warhammer 40K: Chaos Gate - Daemonhunters
Medlem

Har målat mig en Ultramarine-arme men har dåligt med motstånd i JKPG... fler spelare därute?

Medlem
Skrivet av brewitz:

Har målat mig en Ultramarine-arme men har dåligt med motstånd i JKPG... fler spelare därute?

Har du vägarna förbi Stockholm så möter jag dig gärna Förut hade jag varit mycket i Jkpg i och med jobbet, men det verkar inte bli så på ett bra tag nu.


signatur

Videomupp

Moderator | Testpilot

Hur kul som helst det där! Härligt drag i chatten också. Stort tack till alla som kikade förbi


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur kul som helst det där! Härligt drag i chatten också. Stort tack till alla som kikade förbi

Uber-trevligt, som vi brukar säga.


signatur
Medlem
Skrivet av WildThing:

Har du vägarna förbi Stockholm så möter jag dig gärna Förut hade jag varit mycket i Jkpg i och med jobbet, men det verkar inte bli så på ett bra tag nu.

Om jag närmar mig hufvudstaden så...

Medlem
Skrivet av brewitz:

Har målat mig en Ultramarine-arme men har dåligt med motstånd i JKPG... fler spelare därute?

Dags att bege dig till sveriges Mekka inom 40k. Umeå och deltaga i Fanatic

Medlem
Skrivet av brewitz:

Har målat mig en Ultramarine-arme men har dåligt med motstånd i JKPG... fler spelare därute?

Jag började med 40k tidigare i år. Håller på att bygga en Imperial Fists armé. Trögt men det går framåt

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag började med 40k tidigare i år. Håller på att bygga en Imperial Fists armé. Trögt men det går framåt

Samma här, nybörjare och spelsugen. Vart hör du hemma?

Medlem
Skrivet av Dralle:

Dags att bege dig till sveriges Mekka inom 40k. Umeå och deltaga i Fanatic

Jo det verkar vara poppis i Umeå har jag förstått, men landet är lååångt.

Chefredaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur kul som helst det där! Härligt drag i chatten också. Stort tack till alla som kikade förbi

Kul, bra jobbat!

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur kul som helst det där! Härligt drag i chatten också. Stort tack till alla som kikade förbi

Dök upp som en notis att ett spel jag wishlistat nu fanns tillgängligt.
Ånej...
Klickar in och kollar videon
Åhh.... suck
Läser reaktionerna här
Men vad fan...

Luktar som att backloggen får vila en stund till.
Suckenjärvi.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av brewitz:

Samma här, nybörjare och spelsugen. Vart hör du hemma?

Östersund!

1
Skriv svar