Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Spelhelg(tm) och vi tänker verkligen inte sitta ute i solen hela tiden.

#spelhelg, #speltips


Medlem
Hearts of iron 4

Ska lära mig Hearts of iron 4. Sugen på mastig strategi men behöver kolla på ett gäng tutorials först. Några tips för en nybörjare?

Medlem

Xboxlan med gänget hela helgen på kompis landställe. Ska bli så himla skönt å komma iväg !

Medlem

Elden Ring! Skiten tar ju aldrig slut. Och jag hoppas att det aldrig tar slut heller, det är helt underbart.

Medlem

Elden Ring givet. Håller med föregående talare, hoppas det aldrig tar slut.
Går så långt som att säga att det är det bästa spelet på ett decennium.

Medlem

The living remain
H3VR
Elden ring

Astro demospelet till Ps5


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tyvärr, inte med bitter ton men tillbaka i Destiny 2 träsket. Hitta en bra deal på Deluxe Edition till The Witch Queen så ja varför inte. Fast spelar på Xbox Series X denna expansionen och inte PC!

Medlem

Kör igenom Crysis 1,2,3 remaster på ps5.

Medlem

Blir att spela färdigt Atelier Lulua men sen vet jag inte riktigt vad jag ska påbörja efter det. Blir nog antingen Chrono Cross eller Blue Reflection Second light.

Medlem

Kommer nog avsluta Chinatown Detective Agency och varva med ett par Halo Infinite matcher.

Medlem

Det är ju trials i Destiny 2. Så lär spela det, sen tänkte jag och sambon prova Elder Scrolls online. Nån som tycker det är värt? För råkar man blir hooked så köper man ju spelet

Testpilot

Syberia the World Before blir det

It's not a lake, it's an ocean

Ska utforska det sista av Sonic Colours Ultimate, ta mig vidare i Battlefield V och bli klar med det korta A Memoir Blue på Game Pass.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

tror det blir teardown och death stranding denna gång


signatur

//monster

Medlem

Köpte Contra Collection på Switch nyligen för det var på rea så mest det.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Rune Factory 5 Switch
Pathfinder: Wrath of the righteous (Nytt DLC ute) PC.
Dungeon Travelers 2 PSVita, Wierd setting, alla förutom huvudperosnen är kvinnor, även alla monster, men gillar dungeon crawling och klass systemet så det är något man kör för gameplay. AquaPlus är ganska hit and miss på spel de släpper. Alla är oftast unika dock.
Tsujidou-san no Jun'ai Road PC
Star Ocean: Integrity and Faithlessness PS4 (uppvärmning innan nästa del som kommer i år)
Gin'iro, Haruka PC. Kolla in fan translation av Mizuha route.

Blir något åt det hållet. Hinner nog inte med allt pga kids men finns att välja mellan

Medlem

Avsluta assimileringen av galaxen i Stellaris.
Slakta/bli slaktad i Chivalry 2.
Stävja Chaos i Warhammer 3.


signatur

I drank what?

KoP
Medlem

A500 Minin all the way + usb stickan med 2000+ spel på.

Medlem

Just nu är det Knack 2 (tycker faktiskt det är ett ganska så roligt spel, utan någon som helst sarkasm), sen funderar jag på att ge mig på Crash Bandicoot: N Sane Trilogy. Kör även lite Lost Ark med flickvännen.

Medlem

Fortsätter mitt äventyr i Horizon Forbidden West. 40 timmar in och älskar det!

Medlem

Jag har snöat in mig i Warhammer 40k - Inquisitor - Martyr sedan runt 10 dagar tebax.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Det är ju trials i Destiny 2. Så lär spela det, sen tänkte jag och sambon prova Elder Scrolls online. Nån som tycker det är värt? För råkar man blir hooked så köper man ju spelet

Det är väldigt bra spel. Ligger efter 2 expansioner iom kommande high Isle. Men tar igen det i höst. Nu blir det bärs o burgare hela sommaren.

Medlem

Elden ring är prio. Hoppar nog över till farming simulator 22 när man behöver lugna nerverna. Inget stillar sinnet lika bra som att plöja en par hektar åker.

Medlem

Kickar igång Shadow of Mordor. Har redan platina i både standard och goty versionerna. Men blev sugen på Orcslakt.

Medlem

Gött att bli påmind om Pool of Radiance, spelade det för första gången för ett par år sedan och trotts att spelet är lika gammalt som mig så var det ett riktigt gött äventyr!


signatur

// Bacon <3

Medlem

Elden Ring. Jag har en bit kvar till maxlevel.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Fick Zelda sug i veckan så det blir Twilight Princess hela helgen

Sitter med Assassins Creed 2 nu, ska förhoppningsvis vara avklarat innan måndagen. Har också sista kapitlet på Triangle Strategy också.

Har inte klarat slutbossen i Pokemon Legends Arceus så det vore en skön bonus att ha det avklarat också.:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Här blir det Judgment.

Medlem

Victoria II


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

12
Skriv svar