Läckt video sägs visa en tidig version av det kommande Skate-spelet

Robot
Läckt video sägs visa en tidig version av det kommande Skate-spelet

Utvecklarna sägs även lägga stor fokus vid att få till rätt känsla.

#EA, #Skate


Medlem

Hoppas det verkligen är från nya skate. Ser riktigt lovande ut. Om det där är så långt de kommit nu, lär vi inte få se spelet på marknaden i år. Och hoppas också att det blir lätt att återskapa många områden från tidigare spelen. De har väl sagt att det ska gå att bygga eget och spela andras skapelser.

Medlem

Ser fram emot. Älskade Skate 3.

Medlem

Skulle gärna vilja se lite mer realism och mindre jackass. Jag tror jag föredrar Skate 2 på grund av det, fast trean är också bra, körde det faktiskt igår senast genom Xcloud.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Skulle gärna vilja se lite mer realism och mindre jackass. Jag tror jag föredrar Skate 2 på grund av det, fast trean är också bra, körde det faktiskt igår senast genom Xcloud.

Håller helt med.

Tycker 1an var riktigt bra, den kändes clean. Sen började det spåra tycker jag, 3an var ju som Tony hawk mer eller mindre. Även om man spelade det.

Medlem

Hoppas EA styr fram ett nytt SSX också. SÅåå jag har väntat på det...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas EA styr fram ett nytt SSX också. SÅåå jag har väntat på det...

Senaste spelet var ju ingen höjdare direkt, tyckte det helt saknade den sköna känslan från de tidigare spelen. Jag hade blivit nöjd om vi bara fick en ordentlig remaster av SSX 3 eller Tricky på moderna plattformar.

Medlem

Fastnade aldrig för Skate-serien pga den sjukt dåligt satta kameravinkeln som man kör med.
Partyläget på Skate 2 är dock väldigt roligt och är nog det jag kört mest.
Kommer ihåg att jag blev väldigt besviken när 3'an kom ut och det inte hade nåt MP läge över huvudtaget.

Får se om dom lyckas göra nåt vettigt av 4'an. 🐸
Förhoppningsvis med lokalt multiplayerläge, men troligtvis inte...

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Senaste spelet var ju ingen höjdare direkt, tyckte det helt saknade den sköna känslan från de tidigare spelen. Jag hade blivit nöjd om vi bara fick en ordentlig remaster av SSX 3 eller Tricky på moderna plattformar.

Jo SSX 3 och SSX Tricky var riktigt bra men gjorda för PlayStation 2 generationen så där krävs en total remake istället för en remaster, imo.

Äger det senaste spelet SSX till PlayStation 3 men har inte lirat jätte mycket av det. Minns inte hur känslan var från de tidigare SSX men du kanske har rätt. Det är så länge sedan jag lirade de.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser lite väl Tony hawkigt ut, men antar att man som i skate 3 (det enda av dem jag spelat) kommer kunna skruva upp svårighetsgraden/realismen ett par snäpp.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

1
Skriv svar