Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Mars är här, och spelvåren är lovande. Redaktionen spelar både nytt och gammalt.

#helgspel, #tips


Medlem

Tänkte lira lite Conan Shop Shop och Elder Scrolls Online

Medlem

Tänkte försöka bli klar med Gears Tactics i helgen.

Medlem

Elden i helgen igen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tänkte försöka bli klar med Gears Tactics i helgen.

Det är faktiskt ett fantastiskt roligt turn-based spel.

Geeks Gaming

Här blir det elden ring för hela slanten!
Måste ju få upp mitt svärd i +14 och hitta fler talismaner och fler summons och klara den där bossen och försöka klara den grottan och försöka hitta det vapnet och och och……

Hmmm, man kanske skulle ta en paus istället? 🤔

Medlem

Börjat Spela Halo Reach för första gången. Efter tre uppdrag känns det som detta kan bli favoriten.

Medlem

Kommer fortsätta spela Metroid Dread och Super Mario RPG.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Blir mer Horizon Forbidden West, är mer än 60 timmar in (dock är ett ganska stort antal av dessa förmodligen i "pausat" läge) och har ännu inte klarat huvudstoryn. Blir alldeles för upptagen med att ta in vyerna och uppleva de många fantastiska sidouppdragen för att komma snabbt fram i huvudstoryn. Elden Ring kopian blev återlämnad oöppnad då jag helt enkelt inte kommer ha ork och tid med ett nytt open world spel i nuläget (kommer förmodligen köpa det när PC-porten känns mer färdig om några månader) och har dessutom fått hem Triangle Strategy till Switchen idag som kommer varvas med Horizon de kommande veckorna.

Medlem

Vet inte... Sitter och bläddrar bland spelen, men fastnar inte för något.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Då Mortall Shell är väldigt svårt, ett annat soul inspirerad titel så kommer jag istället ta över kommandot i Age of Wonder: Planetfall där saker och ting inte nödvändigtvis går för snabbt. Kan även bli lite Phoenix Point om allt går väl........


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Avstängd

Senaste expansionen

Medlem

Elden Ring 🤷‍♂️ fantastiskt spel.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

It's not a lake, it's an ocean

Fortsätter nöta Gears of War-serien. Är snart halvvägs in i Gears of War 2 och gillar det betydligt mer än det första spelet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Triangle Strategy, Switch
Pathfinder: Wrath of the Righteous, PC. Ny DLC ute.
Lite Pew Pew i Eve: Online, PC.

Fick även lust att köra en omgång Star Ocean: Integrity and Faithlessness (PS4) inför det nya släppet i år av nästa del i serien.

Hela familjen är däckad av Covid så orkas nog inte med mer än ovanstående.

Medlem

Elden ring!

Har alltid tyckt att alla souls spelen vart för svåra för mig, men elden ring är verkligen något som är precis rätt!
Helt fantastiskt spel!

Medlem

Elden ring är det enda som behövs för en lyckad spelhelg just nu!

Medlem

Köpte nya expansionen till Destiny2
Blir att fortsätta med det.
Riktigt bra

Medlem

Det blir självfallet Elden Ring!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det blir att fortsätta med Horizon. Underbart hittills! Ska försöka att verkligen grotta ner mig när jag väl spelar det och inte stressa det minsta. Tyckte det första spelet var helt ok men det här är hästlängder bättre i mina ögon. Betydligt bättre skådespelarinsatser och mycket roligare att utforska. Topp!

Medlem

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Vet inte vad som hände, men kör just nu mass effect legendary edition och kan.. inte.. sluta!

Medlem

Blir eventuellt nyinköpta Dying Light 2 på Ps5.


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem

Har ännu ej tröttnat på lost ark, lvl 50 imorn!


signatur

//monster

Laddar helgen med BF4, den har gjort comeback för mig efter flera års vila

Medlem

Det blir Horizon Forbidden West för hela slanten. Ett makalöst spel!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Köpte Horizion först och tänkte spela klart det men provade Elden ring och Jävlar va bra det är. Kan inte sluta spela måste klara det.

Medlem

Elder scrolls online och cyberpunk 2077 i vr.

Medlem

Fallout 4. Känner att jag just nu har behov att skjuta lite saker och eliminera ondska.

Medlem

Lost Ark, förbereda för Argos!

Men det blir även lite F1, bara två veckor kvar till årets första GP! Så jävla exalterad med de nya regulationerna! 2022 kan bara bli ett bra år, speciellt efter förra året! Där med lite F1, önskar jag hade ratt och pedaler bara, men är man en fattig student så är det inte riktigt en lyx man kan unna sig haha, men en dag ska jag ha en riktigt fet racing-setup har jag bestämt mig!

Kanske slänger in en sväng Elden Ring också, är ca 12 timmar in och är inte lika imponerad som resten av världen, men sen är också souls-lir inte heller min grej egentligen, Elden Ring är det souls-spel jag spelat flest timmar, brukar nog hålla i 2-4 timmar innan jag blir uttråkad annars, men open world gör spelet bättre.

12
Skriv svar