Nu går det att pröva Final Fantasy 14 igen – Fria prövotiden är tillbaka

Robot
Nu går det att pröva Final Fantasy 14 igen – Fria prövotiden är tillbaka

Är du sugen på att prova Final Fantasy 14?

#Final-Fantasy-14, #MMORPG, #SquareEnix


Medlem

Jag var inne ett tag och testade igen,samma gamla nötande som det var när det kom.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Jag var inne ett tag och testade igen,samma gamla nötande som det var när det kom.

Om det inte är trasigt, varför fixa det?

Menar det är ett ju uppenbarligen ett vinnande koncept, med en väldigt frikostig F2P del

Medlem

Har varit lite sugen men efter mitt senaste försök att få igång mitt konto gick i stöpet så orkar jag inte längre.
Square Enix måste ha världens absolut värsta konto-management system. Jag höll på i lite över en timma sist och fick ändå inte tillgång till mitt konto i slutändan.

Medlem
Skrivet av duchovny:

Har varit lite sugen men efter mitt senaste försök att få igång mitt konto gick i stöpet så orkar jag inte längre.
Square Enix måste ha världens absolut värsta konto-management system. Jag höll på i lite över en timma sist och fick ändå inte tillgång till mitt konto i slutändan.

Folk som säger att Dark Souls är svårt, har aldrig upplevt den riktigt själsliga smärtan som är att fixa ett konto hos SquareEnix!

Dex
Medlem
Skrivet av duchovny:

Har varit lite sugen men efter mitt senaste försök att få igång mitt konto gick i stöpet så orkar jag inte längre.
Square Enix måste ha världens absolut värsta konto-management system. Jag höll på i lite över en timma sist och fick ändå inte tillgång till mitt konto i slutändan.

Vänta tills du behöver hjälp av deras support eller annan hjälp på sidan. Det är på något sätt ännu värre. Fattar inte hur ett så pass stort företag kan ha så dålig hemsida.

Medlem
Skrivet av Dex:

Vänta tills du behöver hjälp av deras support eller annan hjälp på sidan. Det är på något sätt ännu värre. Fattar inte hur ett så pass stort företag kan ha så dålig hemsida.

Sidan är väldigt japansk, vet inte varför det är så vanligt att japanska spelföretag har sidor och nätfunktioner som var omodernt för 15 år sedan, kolla bara Nintendo, de är ännu värre.

Men ska jag vara helt ärlig, att göra ett konto och ladda hem spelet är inte svårt, framförallt inte om man använder steam.

Skribent
Skrivet av duchovny:

Har varit lite sugen men efter mitt senaste försök att få igång mitt konto gick i stöpet så orkar jag inte längre.
Square Enix måste ha världens absolut värsta konto-management system. Jag höll på i lite över en timma sist och fick ändå inte tillgång till mitt konto i slutändan.

Haha spelade du första Final Fantasy online? Då behövde man en helt egen klient för att göra kontot, seg som fan var den så det tog typ 2 dygn att ta hem spelet XD

Kan säga att de åtminstone har blivit bättre sen dess!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kör en lvl 90 WHM, blev precis klar med Shadowbringers Grymt kul spel.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar