Pc-satsningen lönar sig: Yakuza har sålt i 2,8 miljoner ex på pc

Robot
Pc-satsningen lönar sig: Yakuza har sålt i 2,8 miljoner ex på pc

I princip hela serien finns nu på pc.

#yakuza


Medlem

Härligt! Fler behöver upptäcka denna serie. Har kört 0 - 5 på PS4 men kommer förmodligen köra 6 på PC.

Medlem

Kört ett par på Steam men det känns mest som samma spel om och om igen. Roliga för stunden men ingenting som håller mig framför skärmen genom hela storyn.

Medlem

Det är otroligt roligt att denna serie gått från att Sega knappt såg det värt att göra västerländska versioner till att den nu verkar sälja ganska bra.

Medlem

Så ge oss Lost Judgment!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ni som inte spelat måste testa! 0 är en bra start en fantastisk serie!

Medlem

Äger Yakuza 0 och Yakuza Kiwami 1 till Steam™ men har aldrig installerat de. BackLoggen är mäktig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är otroligt roligt att denna serie gått från att Sega knappt såg det värt att göra västerländska versioner till att den nu verkar sälja ganska bra.

Håller med. Från stunden jag spelade första spelet på PS2 under 2007 tills jag spelade Yakuza 6 när det släpptes så har det varit min favoritserie, och det såg rätt så mörkt ut ett tag, speciellt med Yakuza 5, så jag är väldigt glad över att det går bra för serien nu, även om jag själv tröttnat lite på den (har fortfarande inte spelat igenom Kiwami 2 eller första Judgement).

Medlem

Konstig omröstning men absolut, Yakuza serien har blivit en favorit och oj vad jag gillade like a dragon. Striderna var hur bra som helst och älskade humorn i det hamnade på ca 120 timmar och ville genast ha mer


signatur

Ultrazine

Medlem

Nej men se där! Finns faktiskt folk som spelar spel på PC.

1
Skriv svar