The Elder Scrolls Online ska ta oss till en "värld vi aldrig tidigare sett"

Robot
The Elder Scrolls Online ska ta oss till en "värld vi aldrig tidigare sett"

Spana in teaser-trailern för vad som komma skall under 2022.

#Bethesda, #The-elder-scrolls-online


Medlem

Kul med lite nytt ESOinnehåll.
Håller på med FF14 igen efter en massa år och har riktigt skoj med det.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Utvecklarna nämnde förra året att den här expansionen ska ha en mer politisk intrig och inte Supermonster #32 som planerar att utplåna världen.

Fragtjuv

Blir sugen på att testa ibland men vet innerst inne att jag inte kommer orka sätts mig in i allt


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag spelade en hel del vid release men tappade lite geisten när de gjorde om spelet så att man kunde springa var man ville, när man ville. Det kändes som att de tagit tillbaka levelscalingen från Oblivion där man inte hade en fast rutt att följa. Som jag förstod det var detta kvar vid Morrowindexpansionen, men hur är det nu? Jag har inte spelat sedan detta infördes men är sugen vid varje nytt släpp och har även köpt alla hittills släppta expansioner men utan att ta tag i det..

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Kul med lite nytt ESOinnehåll.
Håller på med FF14 igen efter en massa år och har riktigt skoj med det.

Tycker personligen att det är tvärt om. Dom har släppt uppåt 25 (!) DLC/chapters sedan release, hade en paus på nått år men kändes som ett berg av content att bestiga så la ner igen pga det. Har man däremot hängt i så är det såklart skoj med nytt.

Medlem

Är det värt att börja lira det här på Xbox ? är det många som spelar ?

Medlem

En värld med rolig combat?

*nofunallowed.jpg*


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Läste för snabbt och trodde det handlade om en trailer till nya Elder Scrolls och inte Online först

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

En värld med rolig combat?

*nofunallowed.jpg*

Det är precis vad som fick mig att sluta spela... Man kan ju drömma.

Inaktiv

Har installerat det här säkert 50ggr, spelat i 40min sen tröttnat och avinstallerat.
Verkligen ett spel jag vill gilla, men inte orkar med.
Orkar inte läsa all dialog och sätta mig in i storyn.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Tycker personligen att det är tvärt om. Dom har släppt uppåt 25 (!) DLC/chapters sedan release, hade en paus på nått år men kändes som ett berg av content att bestiga så la ner igen pga det. Har man däremot hängt i så är det såklart skoj med nytt.

Startade om från början på ff14 så jag har att göra,bra tidsfördriv nu när jag inte behöver jobba mer ;).


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Vi i Fragzone guilden är peppade och hypade till max! Det är många som tror att det är Bretons, då rustningen som syns i trailern är extremt lik breton style som skrivits i artikeln. Det har även hintas om att nästa kapitel ska handla om en playable ras som vi inte har fått så mycket historiskt bakgrund om än.

Många har också trott att det har varit redguards - men det var innan de såg trailern.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Meh, såg genom hela trailern innan jag såg att det var ESO och inte ES6.

Har lirat genom ESO med 3 karaktärer över åren, rätt okej och spelvärlden är rätt gigantisk redan, men det är typ samma quests om och om igen. Sen kontinuerlig raid i den där centrala zonen som endgame - gäsp. Det var roligare när alla zoner var levlade och du kunde mosa ner lvl 50 Dremoras med en lvl 37 Battlemage och powerlevla fort, nu är allt anpassat till din level. Enda jag riktigt saknar är den gröna fina naturen i Valenwood.

eld
Medlem

Finns mycket att gissa på, fast det finns väl ingen officiell karta på hela nirn?

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

för er som inte vet hut breton style ser ut i ESO ser den ut såhär. bilden är tagen från twitter, då det spekuleras väldigt mycket om det där. jag är dock 90% säker att det är bretons. det är extremt lik riddaren som är i traielrn och om man jämför med breton styles i spelet.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Bretons all the way.. bästa rasen i Skyrim

Avstängd

Hur är detta nu? Testade för ett par år sedan men då var det meh, kom aldrig någonstans innan jag tröttnade. Lite sugen på att testa igen dock.

Medlem

Spelade det i en timme ungefär. Var rätt taggad när spelet började men sen såg jag att samma fiender som jag nyss dödat hade respawnat för att jag vänt mig om och gått iväg 10 meter.

Medlem
Medlem

Spelade igenom första story linen i grundspelet och gillade det skarpt. Av någon anledning kom jag av mig och har "börjat" spela ett par gånger men kommer inte in i det igen. Mest på grund av att jag inte vet hur man spelar min klass längre och åker på spö på varenda fiende... Sedan kommer en expansion eller ett DLC och så blir man sugen igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sjukt nice mmo.

Moget spel, inga buggar vad jag märkt.
Flyter på bra med ett äldre grafikkort.
Härlig grafik och miljö.
Combat är flexibel och rolig.
Sjyst crafting.
Mycket folk som lirar.
Underbar story.

Medlem
Skrivet av Kotz:

Sjukt nice mmo.

Moget spel, inga buggar vad jag märkt.
Flyter på bra med ett äldre grafikkort.
Härlig grafik och miljö.
Combat är flexibel och rolig.
Sjyst crafting.
Mycket folk som lirar.
Underbar story.

jag håller med dig. Precis köpt det efter en paus. Det suger in en när man spelar och det är så sjukt välgjort. Önskar bara questen var lite mer varierande och mer genomtänkta. Men det kanske kommer senare i spelet.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av eld:

Finns mycket att gissa på, fast det finns väl ingen officiell karta på hela nirn?

https://staticdelivery.nexusmods.com/images/110/74681348-1569...

Men det kanske finns en som inte är så suddig =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tippar på Yokuda som ligger västerut från High Rock och Hammerfell. Som verkar mest logiska stället att utforska utanför Tamriel. Men vi får allt se vad de har tänkt koka ihop. Dock vill man hellre höra om Elder Scrolls 6 än om en ytterligare expansion till ESO.

1
Skriv svar