FZ har fått ny chefredaktör – Daniel Sjöholm!

Skägg.
10 Chambers

Välkommen Daniel! Skönt att skäggmängden på redaktionen hålls intakt.


signatur
Medlem

Välkommen!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Trevligt med ett nytt skägg i brevlådan (forumet/communityn)

Medlem

Välkommen Daniel!

Har en viktig fråga; Kommer du vara med på Fragzone fredag?

Medlem

Välkommen och Lycka till med tjänsten!


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Gnällkuk

Välkommen! Härlig anekdot om Sid Meier


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fick man reda på vart Calle tog vägen? Jag har inte hängt med riktigt.

Medlem

Heroes of Might and Magic serien låg under favoritspel. Ok, godkänd

Medlem

Haha! Välkommen!

Medlem

Jag var liiite skeptisk tills biten om skägget, nu är jag såld


signatur

//monster

Medlem

Allt kommer bli bra!

Medlem
Skrivet av Redstar:

Fick man reda på vart Calle tog vägen? Jag har inte hängt med riktigt.

Varsågod.

https://www.fz.se/forum/trad/446206-calles-nya-giv


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Stort grattis och lycka till i ditt nya jobb.

Medlem

Skäggig gubbe ersätter skäggig gubbe.

Medlem

Varmt välkommen! Tror du kommer passa perfekt! Hoppas på debut direkt nu på fredag med jocke på fragzonefredag! Blir kul och se reprisen sen när man slutat jobbet vid 16

Backloggens befriare

Välkommen!


signatur

Ad hoc addendum

Skribent

Grattis till nya jobbet och välkommen till sajten!

Inaktiv

En skäggman mot en skäggman. Helt klart meriterande för positionen.

Medlem

Välkommen Daniel! Det är lugnt, jag var inte heller kaxig när jag träffade Nicolai "dev1ce" Reedtz på gymmet och frågade om en selfie.


signatur

I'm like you, I have no name.

Härligt med ett ansikte! Grattis till tjänsten, hoppas det blir massor av givande år med festligheter för sidan!


signatur

Var mot andra så som de vill att du ska vara mot dem.
Podcast, Twitch, Twitter

It's not a lake, it's an ocean

Välkommen!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Megadelux

Kul ! Stort välkommen !

Medlem
Medlem

Varmt välkommen in i värmen, Daniel! Hoppas du ska trivas!

Medlem

Sjukt kul att ha dig här Daniel! Du har ett stort skägg att fylla och det har du redan gjort med bravur!
Välkommen!

#fz #chefred #skägg


signatur

/MJ

Medlem

Bra att Calles kvarglömda lager av skäggolja inte går till spillo på redaktionen.

Välkommen, och grattis till jobbet.

Medlem

Var hälsad Daniel!

Medlem

Skägg och spelsmak av rang. Han duger ^_*


signatur

- pixelfantast

Medlem

Välkommen och lycka till!

Skriv svar