THQ Nordic håller hov, utlovar "legendarisk" comeback av en serie

Robot
THQ Nordic håller hov, utlovar "legendarisk" comeback av en serie

Tiotusenkronorsfrågan: vilken då!?

#embracer-group, #thq-nordic


Inaktiv

Om dom använder ordet årtionden så borde det ju minst vara en serie som inte fått en uppföljare på 20år. Vet inte vad dom äger som är så gammalt varumärke.

Medlem

Snälla låt en av annonseringarna vara Darksiders 4!

Medlem

Av de som är listade i artikeln hade jag gärna sett ett nytt Dead Island, hade väldigt roligt med dem. Annars vet jag inte, och orkar nog inte kolla upp alla deras IP:n. Hade de ägt GTA-franchisen hade jag naturligtvis sagt GRA 6. Känner mig redo för det.

Medlem

Timesplitters såklart!!! ❤️

Medlem

Hoppas hoppas hoppas ett nytt Kingdom Come: Deliverance!

Medlem

Hoppas på Titan Quest eller Spellforce

Medlem

Hoppas att det är WCW/nWo Revenge de menar, bästa wrestling spelet genom tiderna☺

WIKI

Medlem
Skrivet av H_A_N_72:

Hoppas hoppas hoppas ett nytt Kingdom Come: Deliverance!

Mästerverk. 2018 års överlägset bästa spel. Kan knappt förstå att ett så stort spel i modern tid var så pass djupt och "hardcore".

Jag bara hoppas att de inte frestas att härma Witcher och göra 2:an till ett mainstream actionspel/RPG light.


signatur

Memento Mori

Geeks Gaming
Moderator | Testpilot

Titan Quest!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Red Faction är alltid det första spelet jag kommer att tänka på när det gäller THQ

Medlem

Legend of Kay?

Inaktiv

Det är ju bara att välja och vraka bland gamla fina IP som de äger, men "legendarisk" slänger man sig inte med bara sådär så håller tummarna för något riktigt tungt!

Medlem

Första Dawn of War please
Eller titan quest


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

En comeback vi väntat på i årtionden betyder ju nödvändigtvis inte att det inte kommit något på årtionden, bara att det inte varit det vi väntat på.
Legendariskt så känns det ju som Duke Nukem är på tapeten för jag vet inte riktigt vad som äger annars som når upp till den statusen.

Medlem

Mitt hjärta säger TimeSplitters! 😀

var nånstans säger dom att fans har väntat på legendariska varumärkena i årtionden? jag har bara läst att dom säger återkomsten av legendariska varumärkena, inget om årtionden!
och det står Witness the return of legendary franchises... och det tolkar jag som plural alltså mer än ett märke


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Hoppas att det är WCW/nWo Revenge de menar, bästa wrestling spelet genom tiderna☺

WIKI

https://youtu.be/ZEENdlYwndo

Klassiker, så roligt man hade med det
Men du vet väll att det kom uppföljare också men i WWF brandet som baserade på samma spel som WCW spelen.
WWF No Mercy anses vara toppen av alla spel av den utvecklaren.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hade varit en dröm att få uppleva en remake eller en reboot av Dawn of War 1 men det är väl Relic Entertainment och därigenom SEGA som äger de rättigheterna. Frågan är om det samma gäller Space Marine, vet att det över tid fick en rätt stor fanbase.

Medlem

Timesplitters måste det vara. Det har tisslats och tasslats med rykten hit och dit länge.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Red Faction är alltid det första spelet jag kommer att tänka på när det gäller THQ

Samma här 🥰 älskade första spelet

Medlem

dawn of war 3?

Medlem

PauseChamp


signatur

Meep!

Medlem

Hidden and Dangerous


signatur

Niet.

Medlem

Ja, de vet ju hur de hypar upp sitt event.

Medlem

Timesplitters såklart.

Medlem

Skulle sitta jävligt fint med Titan Quest 2 -> Back to Athens!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag vill att det ska vara Silver men troligen är det Timesplitters och det är inte fyskam det heller.

12
Skriv svar