Är spelhösten här nu? Vad spelar du i helgen?

Robot
Är spelhösten här nu? Vad spelar du i helgen?

Prognosen skvallrar om både skurar och ihållande spelregn.

#fz, #spelhelg


Ambassadör
Xbox

Psychonauts 2! H*****e vad bra det är. Det bästa jag spelat i år helt klart, grymt kul.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Psychonauts 2! H*****e vad bra det är. Det bästa jag spelat i år helt klart, grymt kul.

Samma här. Varvar det med Hades, AC Valhalla och flight sim

Medlem

crusader kings 3, ska försöka slå någon slags rekord i incest

Medlem

World of warcraft

Medlem

war thunder och star wars squadron

Medlem

Quake på PS 5

Medlem

Startade upp både AC odyssey och horizon i 60 fps! Sånt flyt! Blir nog att äntligen spel klart båda.. kanske.. försöka iaf!

FM-guru
F.d. Sisyr

Halkat in i Dominions 5-träsket igen. Så mest det. Tänkte även ge mig på Psychonauts 2 efter alla års väntan på en uppföljare (blev inte mindre taggad av inlägget @Mortaigne skrev heller).

Medlem

Jobbar 7-16 både lördag och söndag vilket gör att det inte finns tid till att spela några längre stunder. Köpte The Architect Paris idag och ska fortsätta testa det imorgon. Kanske lite flightsIm.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Vad hände med spelhästen???

Medlem

Precis klarat 100% i Miles Morales så i helgen blir det new game+ för platinum.

Medlem

Pendlar mellan Genshin och Ghost of Tsushima-DLC:t. Nästa inköp blir Tales of Arise den 10:e.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Jag har spenderat kvällen med MSFS och flugit CRJ-700 mellan Danmark och England, blir nog fortsättning på det imorgon blandat med lite FFXIV

Medlem

Wow här med.
Väntar på New World

Medlem

Snowrunner. Gillar det mer och mer. Riktigt roligt.

Medlem

Snowrunner. Gillar det mer och mer. Riktigt roligt

Medlem

The Outer Worlds.

Medlem

Cod Vanguard Alpha, löjligt jävla snyggt.

Medlem

Hades, otroligt bra spel. Hade två clears back to back idag, lär inte hända igen 😄


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Nier: Automata


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Zelda Breath of the Wild. Började igen idag efter att ha klarat det på release, "nya" master mode verkar hittils rätt svårt men får se om det håller sig så spelet ut eller om det blir relativt enkelt igen bara man kommer in lite.
Tänkte försöka gå för alla shrines denna gången samt dem 2 dlc'na som jag missat

Medlem

Spelar Aliens: Fire team elite


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ghost of tsushima nya dlc

Medlem

Risk of rain 2

Medlem

Skiftar mellan Cyberpunk och World of Warcraft

Medlem

Körde precis voidtrain med ett par vänner. Helt fantastiskt spel på många sätt. Det är nästan exakt som raft fast du är i rymden och åker tåg typ. Inventory management är värdelöst dock.

Medlem

Efter att jag tröttnat rätt hårt på Wow igen har jag gett Final Fantasy XIV en chans och det känns lovande än så länge, sedan pågår de ständiga försöken med att beta av backloggen just nu är det Wolfenstein: The new order som spelas där.

Medlem

Jag testade precis den stora uppdateringen av Phasmophobia.

Nya skins, en riktig sprint, verktyg och nya spöken och spökbeteenden. Massor av nya ljud och visuella effekter.

Grym update!

https://game-updates.info/phasmophobia?108


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd

Jag spelar spider-man Miles morales. Jävligt snyggt spel! Har även laddat ner gamla spider-man remastered. Så ska spela om det sen med.


signatur

PS5 och inget annat.

Skriv svar