Diablo 2R: Vänner sökes!

Ero
Medlem
Diablo 2R: Vänner sökes!

Halloj kära FZare!

Var tusen år sedan jag kikade här på forumet, brukar mest svara i trådar på nyheter. Hoppas jag lägger denna tråd rätt, var rätt skralt med forumdelar jämfört med när jag var aktiv (vart är alla quake-forum och unreal tournament?).

Nåväl!

Jag tänkte köpa D2R till Xbox, detta gör att jag kommer bli väldigt ensam då alla mina kamrater lirar på PC.

Kommer även köpa till PC, men jag kör Mac primärt och boota till win är något jag sällan gör, men på resande fot kan det vara skoj att kunna lira.

Så jag tänkte att jag kanske kunde ragga upp en och annan lika trött fadersgestalt som mig.

Har tre barn, dessa bor hos mig varannan vecka. Den yngsta är en storm, så dessa veckor är jag död. DÖD!

Kvar blir då att spela på "ensamma" veckor. Dock så brukar jag jobba in flex för att klara livet som pappa.

Så är du en kravlös person, som inte vill nå max-lvl på en vecka utan vill lira när andan och möjligheten faller på, ja men då kanske vi kan inleda en digital hack 'n slash-relation.

Jag skrev ingen plattform i rubriken, tänker att de som vill kan skriva in sin i formen
(PLATTFORM) Nick/game tag

(XBOX) Donnydingel

PS. Om vi kan kalla oss klan så vore det toppen. Har inte varit med i en klan sen tidigt 2000.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

diablo 2? eller?

Ero
Medlem
Skrivet av ohGr:

diablo 2? eller?

Bra trött i mössan jag. La till i topic nu


signatur

Varit medlem längre än dig.

Svenskadiablo.se har en discord där likasinnade är samlade. Hoppa in där så hittar du nog vad du söker!

Finns länk på deras sida.

Medlem

Försiktigt intresserad. Om jag skaffar det lägger jag gärna till dig för slöspel, om jag får 3 barnspappa själv, så vet vad du pratar om!

Medlem

Trevligt initiativ!
Är själv en trött tvåbarnspappa som spelar på Xbox när jag hinner (dvs aldrig 😊). Har väl halvt lovat en kompis att vi ska spela D2R tillsammans (som vi gjorde förr) men jag tvivlar ärligt talat på att han ens kommer betala för Xbox Gold när det väl kommer till kritan. Jag kanske lägger till dig på Xbox Live när släppet närmar sig, för lite kravlöst hackande och slashande!

1
Skriv svar