Ägg-stra lång spelhelg! Vad spelar du?

Medlem

Ska köra igång Disco Elysium - Final Cut för första gången ikväll. Inte min typ av spel egentligen men ska ge det en chans nu när all dialog är röstspelad. Hoppas fastna i det.

Medlem

Sadisfactory och Mr.Prepper Lagom nivå för en hjärndöd småbarnsfar haha

Medlem

Spelar Valheim IRL och hittade en guldgruva av fine wood!

Medlem

1) Evil Genius 2
2) Phasmophobia (på söndag)
3) Super Mario 3D Wörld + Bowser's Fury

Medlem

Diablo 3 Season 23

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av SunShine:

Ja båda spelen har helt klart sina fördelar o nackdelar. Sedan ska jag förtydliga att jag gillar hela nya trilogin något enormt. Tre riktigt bra spel är vad man får. De förtjänar mkt mer uppmärksamhet än de fått om du frågar mig.
Är man ett fan av Uncharted spelen på playstation men inte lirat de här så har man sannerligen gått miste om tre grymma titlar den saken är säker.

Ja, det var något visst med det. Svinroliga pussel nere i tombsen också.

Instämmer! Jag gillade det första (2013), men tyckte inte att det kändes som ett Tomb Raider. Rise var ett stort steg framåt, gillade både hubvärlden, miljöerna och utforskningen. Shadow förbättrade striderna avsevärt och hade roligare gravar, men jag tyckte miljöerna var lite för enahanda jämfört med i Rise. Som helhet, tre riktigt bra spel!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Minecraft! Precis fått upp ögonen för det. Hur kul som helst.

Medlem

Jag har spelat Subnautica hela helgen (på PS5).

Jag hoppade aldrig på hypetåget när spelet var nytt (jag spelade massa annat då) men jag tar igen det nu. Helt fantastiskt spel! En riktig undervattenspärla.

123
Skriv svar