PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Komplett.se har uppdaterat igen. Från 3e feb till bekräftad leverans 29e januari. Kan bli bra helg.

Fan va dem uppdaterar för vissa då 😂 fortfarande maj för mig

Medlem
Skrivet av Devzel87:

Fan va dem uppdaterar för vissa då 😂 fortfarande maj för mig

Bokade 23e april -20 så tycker änna det är dags för leverans!

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Bokade 23e april -20 så tycker änna det är dags för leverans!

Bara lite mer än en månad än när jag bokade, men då kanske det är min tur om en månad då, man kan ju hoppas!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Bokade 23e april -20 så tycker änna det är dags för leverans!

Lite tidigare än mig då haha, 18 sep här så nog en lång väg kvar till mitt, hoppas Ginza levererar fortare
Kul att höra att du får din iaf:)

Medlem
Skrivet av Devzel87:

Lite tidigare än mig då haha, 18 sep här så nog en lång väg kvar till mitt, hoppas Ginza levererar fortare
Kul att höra att du får din iaf:)

Får hoppas du får leverans snart! Tar inte ut vinsten i förskott. Den kanske "försvinner" på posten. >.<

Medlem
What to do

Tjena Gott folk!
Jag beställde min PS5 Disk version den 29/9 från MM i Malmö men valde att den skulle levereras till ett ombud istället för att hämtas i butik då en personal från MM sa att det inte var någon skillnad.
Jag fick så klart extra handkontrollen efter releasedatumet, sedan fick jag ett mejl med att min Ps5 skickas till mig första kvartalet 2021. Därefter får jag ett mejl från MM att Leverans påbörjat. Jag har nu varit i butiken ett antal gånger och för varje gång jag är där så får jag olika information angående min leverans. Till slut har dem nu börjat säga att jag inte finns med på den här listan och dem vet inte riktigt varför det har blivit så och att jag borde kontakta kundtjänst.
Dem från kundtjänst kunde inte hjälpa mig heller. Jag åkte till butiken för några dagar sedan då var det en kille som tog hand om ''listan'' hjälpte mig, enligt honom så finns jag inte med på deras lista eftersom jag har valt att få det levererad till ett ombud. Han föreslog att jag skulle kontakta kundtjänst som i sin tur ska kontakta centrallagret för att se var jag ligger på den här listan.
Jag kontaktade kundtjänst och berättade det för personalen som hjälpte mig, hon svarade mig: medans du och jag har pratat så har jag skickat iväg ett mejl till centrallagret, inom 48 timmar så kommer vi kontakta dig!
3 dygn senare så har dem inte hört av sig, jag ringer in för att se vad som händer med mitt ärende då får jag i svar att det finns inga noteringar eller skickat mail till centrallagret. Och det finns inget som heter ''lista'' dem Ps5 som skickas till butik och hem leverans skickas efter beställningsdatum.
Har ni något förslag på hur jag kan göra för att få lite information angående min beställning?

Medlem

Så nära, hade den i kundkorgen, försökte genomföra köpet gång på gång men fick bara error och till slut ett meddelande om att den va slut.

Medlem

Lyckade klicka hem en. Fortfarande inte fått "bevakningsmailet", refreshade bara sidan 11.01 när jag skulle gå på lunch. Sån flax! 😊

Medlem
Skrivet av mallavich:

Lyckade klicka hem en. Fortfarande inte fått "bevakningsmailet", refreshade bara sidan 11.01 när jag skulle gå på lunch. Sån flax! 😊

Snyggt 😉👏

Medlem
Skrivet av mallavich:

Lyckade klicka hem en. Fortfarande inte fått "bevakningsmailet", refreshade bara sidan 11.01 när jag skulle gå på lunch. Sån flax! 😊

Grattis! Jag lyckades med men blev sjukt ivrig så kollade aldrig leverans när jag tryckte hem , tror best var ikryssad , hann du se vilket standardleverans var ?:)

Medlem
Skrivet av Devzel87:

Grattis! Jag lyckades med men blev sjukt ivrig så kollade aldrig leverans när jag tryckte hem , tror best var ikryssad , hann du se vilket standardleverans var ?:)

Grattis! Best hemleverans var förvalt för mig, leverans imorgon. Samma pris som postnord till ombud. Best hemleverams finns dock inte i hela landet så vet inte hur det var för dig. Din valda leveransmetod står i orderbekräftelsemailet, ganska långt ner.

Medlem

Vet inte om det börjar hända någon på Amazon.se? Min beställningsida har ändrats lite igen. Står fortfarande "har inte skickats än". Uppdaterade sidan några gånger och plötsligt kom "levereras nu" upp men försvann igen när jag uppdaterade sidan ytterligare. Beställde 20 nov, digital edition.

Medlem
Skrivet av mallavich:

Grattis! Best hemleverans var förvalt för mig, leverans imorgon. Samma pris som postnord till ombud. Best hemleverams finns dock inte i hela landet så vet inte hur det var för dig. Din valda leveransmetod står i orderbekräftelsemailet, ganska långt ner.

Tack! Var best som leverans
Äntligen är väntan över

Medlem

Fick precis ett mail från webhallen att min order är snart klar. Fick även en länk där jag kunde aktivera min betalning med klarna igen. Bokade PS5 SE 1 April 2020. ☺️


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Medlem
Skrivet av REDNOX7:

Fick precis ett mail från webhallen att min order är snart klar. Fick även en länk där jag kunde aktivera min betalning med klarna igen. Bokade PS5 SE 1 April 2020. ☺️

Bokade min den 18 februari men har inte fått min än?!

Medlem
Skrivet av paniix:

Bokade min den 18 februari men har inte fått min än?!

Kl 14 idag fick även jag mail från Webhallen, äntligen!

"Snart är din order xxx redo att skickas från oss. Du kommer få ett mejl eller sms från Klarna för att slutföra betalningen så vi kan skicka ordern till dig. Du kan också välja att betala direkt här.
Betalningen kan slutföras inom de kommande två dagarna, efter det avbeställs din order automatiskt."

Playstation 5 Konsol (PS5)
Artikelnr: 300815

Dvs, Standard Edition. Beställd 10'e Mars 2020.
Beställde leverans och betalning via Klarna redan när jag förbeställde.

Medlem

Jag fick också besked idag om att min håller på att skickas! Bokade 2a april 2020, standard Ed. 😊

Medlem
Skrivet av paniix:

Bokade min den 18 februari men har inte fått min än?!

Kan de va så att du valde "hämta i butik"? Någon på sweclockers sa att de kan dröja lite då de måste skickas från lagret till butik först.


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Medlem
Skrivet av REDNOX7:

Kan de va så att du valde "hämta i butik"? Någon på sweclockers sa att de kan dröja lite då de måste skickas från lagret till butik först.

Nej beställde vanlig leverans

Medlem
Skrivet av paniix:

Nej beställde vanlig leverans

Vilket betalsätt valde du?


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Avstängd

YES!! Fick båda xsx och ps5 idag! Vilken jävla tur!


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem
Skrivet av 20LEGEND:

YES!! Fick båda xsx och ps5 idag! Vilken jävla tur!

Gött. Säljer du ps5 till mig då? Hinner ju inte lira båda?

Medlem

Ingen som nyligen har fått leverans av Mediamarkt?

Medlem
Skrivet av paniix:

Nej beställde vanlig leverans

Skumt har du kontaktat kundtjänst och frågat hur de med senare beställning kan få sina ?

Medlem
Skrivet av REDNOX7:

Vilket betalsätt valde du?

Jag valde faktura

Medlem
Skrivet av jonnin01:

Skumt har du kontaktat kundtjänst och frågat hur de med senare beställning kan få sina ?

Jag mailade tidigare idag, deras chatt var stängd

Avstängd
Skrivet av ibrazingaro:

Gött. Säljer du ps5 till mig då? Hinner ju inte lira båda?

Vad ger du?


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

Äntligen en uppdatering ifrån Webhallen för mig.

Beställd 2020-02-25 (SE Edition) med hämtning i butik.
Varan finns för uthämtning på söndag (2021-01-31).

Lycka till alla som fortfarande letar!

Medlem

Ingen som köpt från PROSHOP och hört något?

Skriv svar