Slutet för Infinity Ward?

Medlem
Slutet för Infinity Ward?

tror att om IW inte försvinner så kommer MW3 bli mycket sämre än 2:an på grund av alla nya personer och de som har gått därifrån

Medlem

Treyarch>IW


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

KARMA! Hell yeah! DÖ INFINITY WARD, DÖ!

Inaktiv

Kalla mig skade glad men jag tycker de är bra att de går åt helskotta, MW2 till PC var ett värdelöst spel och tycker de borde få sig en läxa, även om den är lite åt fel håll.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

nej.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Detta bevisar bara hur det går när man lurar på alla en storsäljare som bara lever på namnet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Synden straffar sig själv.

Medlem
Skrivet av pewpew:

tror att om IW inte försvinner så kommer MW3 bli mycket sämre än 2:an på grund av alla nya personer och de som har gått därifrån

Ja MW3 kommer inte ens komma. IW är färdiga med COD-Serien.
Om det kommer ett nytt COD- Spel. Så är det ett annat företag som är under Activision som gör det.

Men känner inte att IW försvinner så händer inget farligt.

Det är bara bra att MW2 stödet försvinner och andra spel kan få topic.

Medlem

Hahahaha! JAAAA! PCn slår tillbaka! Där får ni! Era förbannade jävlar! Jävla PC hatare! Pengakåta jävlar! Där får ni! Hoppas Robert Bowling blir arbetslös minst 5 år!

Detta skall firas med pizza och pepsi!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Enligt mig har inte activision/IW gjort någonting bra senast CoD UO

Inaktiv

Kan man bara ett trick så...

Medlem
Skrivet av Remus:

Hahahaha! JAAAA! PCn slår tillbaka! Där får ni! Era förbannade jävlar! Jävla PC hatare! Pengakåta jävlar! Där får ni! Hoppas Robert Bowling blir arbetslös minst 5 år!

Detta skall firas med pizza och pepsi!

huh? Hur har detta haft något, NÅGOT att göra med plattformar och försäljningssiffror att göra?

Skrivet av robineng:

Kan man bara ett trick så...

Vad pekar på det?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

smarta killar på Activision, synd har alltid gillat activision, men de senaste åren är de lika korkade som EA. jag menar. Det måste ju finnas en anledning till att ID slutat sammarbeta med dem efter typ 20 år eller nått...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

nej.

Håller med Hipshot....WaW äger!

Medlem

Bra, låt varumärket gå i graven innan det förstörs helt och hållet. Inte för att jag tror att Activision kommer att göra det, men man kan ju alltid hoppas.

Call of Duty 2 var det sista riktigt bra spelet i serien, resten har varit mediokra enligt mig.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

nej.

Håller med Hipshot....WaW äger!

Verkligen, oerhört underskattat!

Medlem

Där ser man, som man bäddar får man ligga. Dom gjorde inget bra spel eller så heller såatt

Medlem

Hoppas att det inte är slutet för IW......
IW har gjort mina favorit spel länge....så jag vill ha kvar dom..

Medlem

Tror säkert MW3 kommer bli lika stort i alla fall när det gäller försäljning. Tvivlar på att kvalitet har särskilt stor inverkan på ett franchise av den här storleken, så länge det inte suger totalt, vilket det inte kommer göra.

Medlem

Låt Treyarch ta över hela cod serien, enligt mig så blev cod waw jävligt bra. Speciellt med nazi zombies. IW kan dö så jävla hårt.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Hoppas de mw2 är nog det sämsta spelet i serien

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

nej.

Jo, Go Go Treyarch har chansen nu i Höst
Fan ta Infinity Ward, kör skiten i botten säger jag bara , Activision är bara pengaa slukande jävlar!

Medlem

Nu vill jag bara se den där Kotick med hakan i bordet.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

slipepr vi mera spel som cod:mw2 så är jag nöjd...
cod:mw var grymt i sp,och mp! cod:waw vae ju bara ännu bättre! sen har vi ju cod:mw2... enda som var bra var ju SP men mp var det värsta jag kört,säger som ajg säger till alla kompisar "cod:mw2 är cs,men med bättre grafik"


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Det här skall vi resa en skål för ikväll!

Medlem

WaW är iallafall ett bättre pc spel än MW2

Medlem

CoD har tyvärr gjort sitt nu, rip


signatur

Meep!

Inaktiv

Där ryker ju den bästa COD skaparen, trist som fan. Activision kan ju dra åt helvete.

Skriv svar