Din bĂ€sta julmusik! đŸŽ¶đŸŽ…

Relik 📜
Din bĂ€sta julmusik! đŸŽ¶đŸŽ…

Dela med dig av dina bÀsta tips pÄ rÀtt musik för juletid! GÀrna bÄde klassiker och nÄgra lite mer udda, som kanske seglar under radarn annars.

SjÀlv Àr jag svag för Fairytale of New York.

En mer modern favorit som rullat pÄ kontoret hela dagen Àr Bosun Bill frÄn Sea of Thieves i julversion!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Även om denna version inte dignar av julstĂ€mning "as such" sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ en av mina absoluta favoriter inom genren.


signatur

Jag tröttnade pÄ min gamla signatur, men kom inte pÄ nÄgot vitsigt att skriva som inte kÀndes fÄnigt, sÄ det blev den hÀr harangen i stÀllet.

Medlem

Kanske inte den mest traditionella julmusiken, men det Àr den julmusik jag lyssnar pÄ och kan stÄ ut med.

Killwhitneydead - Stocking Stuffher EP

The Vandals - Oi to the World! LP

Dropkick Murphys - The Season's Upon Us Àr Àven den en riktigt hÀrlig lÄt

Skribent

NyslÀppta Valhalleluja gÄr inte av för hackor om man gillar lite hÄrdare tag

GnÀllkuk

JullÄtarnas jullÄt, envÀldig hÀrskare.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

đŸ€˜ Mer Metal đŸ€˜

ÅssĂ„ den hĂ€r gamla klassikern


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

...och sist men inte minst för de som verkligen kÀnner att de behöver lite extra hjÀlp med att komma i julstÀmning:

TrÄddemonen
Testpilot

Man vaknar pĂ„ morgonen plockar pĂ„ sig motorsĂ„gen och strider mot de kristna juldemonerna tills man nĂ„r julgranen, och under granen ligger en BFG 9000 inslagen med rosett . 🎀

Medlem

Bögen överraskar röven?


signatur

Gamla kÀra datorer som skrÀpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
jbx
Medlem
Skrivet av Banzeken:

Bögen överraskar röven?

Nope....


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Medlem
Medlem

God jul pÄ er

Medlem

Richard Cheese slÄr aldrig fel.


signatur

đŸ–„ïž RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@jbx: Nu var det i och för sig inte ett seriöst förslag sÄ du behöver inte ta det sÄ personligt.


signatur

Gamla kÀra datorer som skrÀpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

signatur

Jag tröttnade pÄ min gamla signatur, men kom inte pÄ nÄgot vitsigt att skriva som inte kÀndes fÄnigt, sÄ det blev den hÀr harangen i stÀllet.

Ook
Bibliotekarie (UU)

Medlem
1
Skriv svar