Här är framtidsplanerna för Cliff Bleszinskis Lawbreakers
Färsk roadmap presenterar nya kartor, spellägen och än så länge hemlig klass.
#cliff-bleszinski, #lawbreakers
Lite tragiskt när ett utvecklarteam kämpat för att få ihop ett spel och sen så spelar ingen spelet.
Själv tyckte jag spelet var väldigt intetsägande och trist. Fanns inget som intresserade mig. Inga roliga vapen och det fanns ingen tyngd i dem heller. Time to kill var alldeles för låg med tanke på hur vapnen var designade och grafiken var otroligt matt och tråkig också.
147 spelare inloggade just nu enligt Steamcharts.
Inte ens hälften så många som det "döda" Quake Live...
Vill inte minnas några Tutorials i typ Overwatch eller TF2 direkt? Jag tyckte väl man fattade relativt fort. Snabbare än mycket annat populärt...
Tror det är lätt att gräva ner sig i vad det var som gick fel på så vis.
Jag känner 'Pecman's kommentar "ganska intetsägande" skulle kunna räcka. Speciellt i den iallafall relativt hårda konkurrensen.
subterranean homesick alien
Själv tycker jag spelet var väldigt kul. Haft roligt varje gång jag spelat det
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag spelade betan och förstår varför spelet inte har fler spelare då det är på tok för snabbt på små banor för att kunna vara taktiskt njutbart. Rösterna på karaktärerna och deras ''barnsliga'' kommentarer var ett stort minus till spelet och musiken i spelet likaså. Spelet kändes enligt mig lite som en speedad blandning av TF2 och COD med en korkad framtids vision som inte tilltalade mig för fem öre.