Se vår nya morgonshow!

Robot
Se vår nya morgonshow!

Vi körde live direkt från studion på kontoret.


Medlem
Se vår nya morgonshow!

Detta gillas skarpt! Tack Calle och red, tumme upp!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Proud Gamer:

Detta gillas skarpt! Tack Calle och red, tumme upp!

Kul!


signatur
Medlem

Kul initiativ!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NisseHult:

Kul initiativ!

Tack!


signatur
Medlem

Då jag jobbar natt kommer jag inte se det live men definitivt titta på det i efterhand varje dag när jag dricker "morgonkoppen" med kaffe.

Mycket trevlig idé tror personligen att ni är något bra på spåret.

Medlem

Inte alls dum ide, kommer följas.
Ska tilläggas att jag inte kommer att kunna se det live då man jobbar vilket säkert gäller många andra.

Medlem

Bra idé.

Om det här blir ett dagligt inslag så vore det extra trevligt om ni satte en starttid, när ni drar igång ett avsnitt. T.ex 09.00. Eller 06.00, som riktig morgon-TV. Calle i kalsonger med en kopp nybryggt kaffe i handen, gnuggar sömnen ur ögonen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Bra idé.

Om det här blir ett dagligt inslag så vore det extra trevligt om ni satte en starttid, när ni drar igång ett avsnitt. T.ex 09.00. Eller 06.00, som riktig morgon-TV. Calle i kalsonger med en kopp nybryggt kaffe i handen, gnuggar sömnen ur ögonen.

Kommer sikta på 09:00 varje dag. Men, som sagt, ibland kanske det blir senare. Eller utgår pga VAB eller något annat fantastiskt


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av JRico:

Inte alls dum ide, kommer följas.
Ska tilläggas att jag inte kommer att kunna se det live då man jobbar vilket säkert gäller många andra.

Det är helt okej att inte se det live.


signatur
Medlem

Måste ju dunka en bunt papper på bordet, och säga "God morgon" med extrem basröst

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nevdacil:

Måste ju dunka en bunt papper på bordet, och säga "God morgon" med extrem basröst

P...paa....papper?


signatur
Medlem

Perfekt innan man börjar arbeta! Nice!

Något jag gärna hade sett vore en inbyggd "Stream ruta" här på hemsidan, kanske på högersidan eller temporärt någonannanstans på framsidan(högst upp?) under tiden streamen är igång på morgonen. FZ är oftast den första hemsidan jag besöker när jag vaknar så vore härligt.

Gen
Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av nevdacil:

Måste ju dunka en bunt papper på bordet, och säga "God morgon" med extrem basröst

P...paa....papper?

Går nog lika bra med datorn

Megadelux

9 på morgonen!? Wtf. Apans tidigt ju. Dock riktigt kul !

Ambassadör
Xbox

Mycket stabilt! Det här är helt rätt.


signatur

Jump in.

Medlem

Älskar Carl men det här känns otroligt slappt. Titeln, syftet och inte minst 10 sekunders tystnad med mobiltextande fick mig att banga direkt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xorpen:

Älskar Carl men det här känns otroligt slappt. Titeln, syftet och inte minst 10 sekunders tystnad med mobiltextande fick mig att banga direkt.

Haha, tanken är att det ska vara avslappnat. Och mobilandet var en snabb koll om någon skrek (streamen är inte igång) eftersom min dator bara gav error på streamen.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av xorpen:

Älskar Carl men det här känns otroligt slappt. Titeln, syftet och inte minst 10 sekunders tystnad med mobiltextande fick mig att banga direkt.

Haha, tanken är att det ska vara avslappnat. Och mobilandet var en snabb koll om någon skrek (streamen är inte igång) eftersom min dator bara gav error på streamen.

Precis, poängen med det här är väl att vara en slapp morgonvideo, starkt mervärde till FZ för relativt liten ansträngning. Bra, men litet steg i rätt riktning för FZ's del!


signatur

Jump in.

Medlem

Frukostklubben med Carl Johansson-Sundelius! Härligt!

Medlem

Håll det också avslappnat och casual. Ju lösare ju bättre i min mening

Medlem

Vafa* in i helv**e!

Stoppa detta genast, ska min sambo sitta och drägla och gotta sig åt Calle var morgon så flyttar jag.


signatur

Det var detta...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av xorpen:

Älskar Carl men det här känns otroligt slappt. Titeln, syftet och inte minst 10 sekunders tystnad med mobiltextande fick mig att banga direkt.

Haha, tanken är att det ska vara avslappnat. Och mobilandet var en snabb koll om någon skrek (streamen är inte igång) eftersom min dator bara gav error på streamen.

Precis, poängen med det här är väl att vara en slapp morgonvideo, starkt mervärde till FZ för relativt liten ansträngning. Bra, men litet steg i rätt riktning för FZ's del!

Exakt. Inget fancy pantsy klippande och meckande. Lägg ut!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ruva:

Vafa* in i helv**e!

Stoppa detta genast, ska min sambo sitta och drägla och gotta sig åt Calle var morgon så flyttar jag.

Vi släpper snart haklappar, Limited Edition.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Mjaha, den missade jag. Jag som hade morgonen fri och allt. Aja! Får kika nu.

EDIT: Lite putt på att du verkar ha snott min mormors glajjor också, Calle!

Skribent

Jag blir glad av att se Calle, särskilt när han är så snäll.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vilken toppen idé! något att titta på till morgon kaffet! Tack för "shout outen" eller vad man nu säger, angående DCS-gruppen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LordOfNomNom:

Vilken toppen idé! något att titta på till morgon kaffet! Tack för "shout outen" eller vad man nu säger, angående DCS-gruppen!

Kul att du gillar, och ännu roligare att ni vill dela med er av gemenskap.


signatur
Medlem

lite för mycket smaskande för min del säger detta av erfarenhet då jag själv blev grillad om det när jag höll en presentation en gång.

skämt åsido, ska jag vara lite konstruktiv och ge feedback så:

- håll det till max 10min (tänk er att alla har inte allt för mycket tid att bruka för ex. på väg till jobbet i bussen i bilen osv. Tror en kortare format skulle funka bättre)
- var mer påläst om hur du/ni skall sammanfatta det hela utan att gå igenom nyhet för nyhet. gå mer för de större nyheterna
- tänk på oss som läser dagligen (är själv här ca 10 gånger om dagen). hur ska detta vara intressant för oss att följa utan att det skall låta som "repeat".

tack för smakproven! och keep the good work!

1
Skriv svar