Star Citizens Squadron 42-del kan dröja till tidigt nästa år
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Givetvis är det en dålig sak när en deadline inte hålls. De har bevisligen estimerat sig vara klara i år och det faktum att de misslyckats med det är en dålig nyhet.
Sen är det givetvis positivt att de tar tid på sig att göra klart vad som behövs istället för att släppa något ofärdigt. Men grunden i nyheten är ju trots allt att något tråkigt/dåligt har skett. Det är åtgärden som är positiv.
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
det ändrar inte det faktum att dom faktiskt har flyttat fram datumet flera gånger, du behöver inte bli upprörd över att FZ rapporterar en sån sak eller ska vi alla bli fanboys och aldrig skriva om saker som ens kan uppfattas som kristiskt om Star Citizen?
Detta är bra! Dom borde finslipa på Squadron 42 så länge som det behövs!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Man väntar på PCI Express 4.0 -5.0 och annan ny hårdvara i nätverk och GPU -CPU
Man får helt enkelt använda det nyinköpta 1080 som bokstöd snart
https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-SEA-HAWK-X...
Det är synd att communityn fortsätter att kasta pengar på Starcitizen.
De har blivit alldeles för bortskämda med sin budget och nu har det nått en no point of return så nu kommer det slängas pengar på de oavsett om det tar 10 år till för de att släppa spelet.
Communityn har alldeles för låga krav på de som är bakom Starcitizen.
Sikta på 2018 så kanske det finns grafikkort till bra pris som drar runt detta lass i 60fps
Största problemet som drar ner FPS idag är servrarna. Det skickas alldeles för mycket data( de i port Olisar behöver ju inte veta vad man håller på med i GrimHex). Men det ska de fixa med 3.0.
Men sen vet vi ju inte hur framtiden blir när vi kan landa på en planet full med skog etc etc
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
För utveckling är svårt och att planera utveckling är ännu svårare.
Vem är förvånad egentligen vid det här laget?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
Tror du någon hade gett CR några pengar vid kickstartern/Crowdfundingen om han frågat om 100 miljoner och satt release datum på singleplayer spelet till 2018 och MMO delen till 2020 dock när det begav sig 2012?
Vem hade velat fronta upp med pengar i ett spel som har 6-8 års utvecklingstid...
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
För utveckling är svårt och att planera utveckling är ännu svårare.
Går man från "Release 2015" till "Slutet av 2017" säljer man antingen ett luftslott eller har ingen som helst aning om vad man gör.
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
För utveckling är svårt och att planera utveckling är ännu svårare.
Går man från "Release 2015" till "Slutet av 2017" säljer man antingen ett luftslott eller har ingen som helst aning om vad man gör.
^^ This guy gets it.
Vad är det för fel med att ha en budget? Kan man göra vad man tänkt utan att behöva kompromissa för att det tar slut, eller avbrytas för att det är slut. Inte bara pengar det handlar om för att få något klart. Då det är ett nystartat företag, massor med utveckling inte bara av spel utan även de interna verktyg de har för att underlätta arbetet för dem själva.
Ser inget större problem med en försening. Ser hellre något som är klart, fungerande och förhoppningsvis blivit bra nog att vänta på.
Finns många som gärna väntar. Inte direkt så att det står stilla på bygget hos dem, allt det gör, om man ser deras senaste prestation från gamescom exempelvis. Många andra företag som hakat på "sci-fi" och "space" nu troligtvis tack vare Star Citizen. "COD : Infinite Warfare" är ett gott exempel. Både "Activision" och "Inifinity Ward" har ett par fler år på nacken som existerande företag än vad "Cloud Imperium Games" och "RSI" har.
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
För utveckling är svårt och att planera utveckling är ännu svårare.
Går man från "Release 2015" till "Slutet av 2017" säljer man antingen ett luftslott eller har ingen som helst aning om vad man gör.
Eller så kan det ju vara så att spelet och utvecklarna befinner sig på helt ny mark, kan du nämna något spel som utvecklats under samma förutsättningar?
det här är en bra nyhet. släpp inte spelet förrän det är färdigt. att ni Fz skriver det som något negativt, får en att fundera om ni lärt er någonting alls om för tidiga släpp!?
Fråga istället varför företag slänger ur sig releasedatum de inte har en chans att hålla.
För utveckling är svårt och att planera utveckling är ännu svårare.
Det vet alla vid det här laget. Då vore det klokt att säga "Vi siktar på att släppa spelet 2016.", istället för att sätta releasedatum som man sen flyttar gång på gång. Exempel: det står "2016" på Squadron 42-hemsidan nu – man har ju svårt att se det som något annat än att spelet ska vara färdigt för release 2016 då.
Dom måste ju ha vetat för typ ett år sen att releasen skulle bli 2017 (i bästa fall) istället. Ser MYCKET hellre att dom är så ärliga som möjligt. Och kan dom inte ge ett datum som håller så gör inte det. Ser sjukt mycket fram emot spelet men gillar inte sättet som dom sköter realeasedatumet.