BF4-betan ute, vad tycker ni?

Inaktiv
Skrivet av mrmanman:

har problem att komma in....
har reparerat och uppdaterat betan men komemr bara till Origin och trycker på play men inget händer? Nån som vet varför det inte händer nåt?

Laddar den i bakgrunden? Om så är fallet, se till att installera de betadrivisar som finns från Amd eller Nvidia för ditt kort.

Medlem

Prestanda problemen påminner mig lite av när Black Ops släpptes till PC. Bad memories, hoppas det fixas. Skulle gärna vilja se en patch nu i betan.

Men jag gillar spelet, nätkoden är bättre. Man kan inte gå like Rambo som i BF3.
och hissarna.. jösses vad roligt jag har haft med just hissarna. Varje gång den stängs så väntar man spänt att fiende ska komma upp och få mata ner alla med sin grupp


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag tycker det är sjukt kul! Visst det är buggigt( som här med båten lol :

) och FPS droppar ibland men överlag flyter det på bra

Jag har låst upp allt för alla vapen och klasser nu och har läst på en del ställen som säger att en kan få med sig det en har låst upp till det fullständiga spelet men inget från dice själva. Någon som har koll på det?


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hoppa ner från högsta huset, dra fallskärmen, slita fram rpg, spränga en tank från luften, landa och skjuta ihjäl två fiender. Det är svårt att inte bli underhållen av sådana händelser.

Däremot har vi prestandaproblem, får köra på low trots high-end-dator.

dammade av min Xlåda och testade det, ser riktigt riktigt dåligt ut, grafiken är rent av hemsk. bc2 ser bättre ut än detta på consol.

Medlem

Har de tagit bort conquest? Hittar bara conquest large nu när jag söker efter matcher. Jag som vill flyga med little bird


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Nån som vet om man tänker balansera BF4 bättre jämfört med trean, tänker då på fotsoldaters möjligheter att slå ut flyg och stridsvagnar.
Det var en stor anledning till varför jag slutate lira BF.
Nån som är sugen att diskutera detta och inte håller med mig?

Medlem

I'm loving it..

Men är så sjukt trött på den banan nu..
Nu dröjer det ju dock inte länge till..

Medlem
Skrivet av johanlule:

Nån som vet om man tänker balansera BF4 bättre jämfört med trean, tänker då på fotsoldaters möjligheter att slå ut flyg och stridsvagnar.
Det var en stor anledning till varför jag slutate lira BF.
Nån som är sugen att diskutera detta och inte håller med mig?

Beror väl på vad du menar, tycker du att det är för lätt eller för svårt för fotsoldater att slå ut flygplan och tanks i BF3? Enligt mina upplevelser så varierar det en hel del beroende på motståndarnas skicklighet och teamplay (och dina egna såklart).

Det som jag reagerat på mest i BF4 betan är att miniguns i transporthelikoptrarna känns för svaga mot infanteri. I verkligheten hade de blivit köttfärs av en träff, i betan måste man kontinuerligt träffa soldater i flera sekunder innan de dör. Känns lite konstigt att ett assault rifle eller karbin tar kål på en fiende snabbare än en minigun.

Inaktiv

Battlefield4 betan SÖG!
Brukar inte klaga på grafik men den såg ut som till den första xboxen.Det som fick mig att älska Multiplayern var BADCOMPANY 1&2 sedan har det varit svårare för mig att uppskatta battlefieldseriern men som allt annat så finns det både + och - i alla spel.Jag har redan förhandsbokat spelet och ska även välja PREMIUM-meddlemskap.SJÄLV är jag en spelare som ÄLSKAR Ghost Recon&Raven Six&Operation Flachpoint och ett riktigt bra Co-op spel.I battlefield existerar inget co-op i Multiplayern jag har aldrig märkt något av detta.

12
Skriv svar