Bli FZ-supporter!

Medlem

Underbart erbjudande! Musmatta och PC Gamer på köpet också! Grymt jobbat FZ!

Medlem
Skrivet av Banjo:

*Snip*
Nej, ska jag stödja er får det vara för just att stödja er, för den goda sakens skull.
*Snip*

För mig var detta den enda riktiga anledningen. Har alltid velat stödja FZ på detta sättet, speciellt då jag inte klarar av reklamen och har varit tvungen att blocka den.

Rewards, förmåner och annat krusidull i alla ära, men 300kr om året tycker jag lätt det är värt bara för FZ's skull.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Finns det möjlighet att få musmattan signerad även om man tecknar 1års abonnemanget om ca 1 månad?
Och hur ser musmattan ut, kan ni inte lägga upp en bild på den?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BoxUne:

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Vi låser inget innehåll, du kommer fortfarande att kunna läsa nyheter, recensioner, förhandstittar och allt annat som vanligt. Vi skapar mervärde genom andra metoder, som musmattor och prenumerationer. Redan de två punkterna har ett värde långt över de 300 kronorna.

Ni låser alltså ej Fragozone -ert program som går på webben - till endast de som betalar och blir supportrar?

Om ni ej får 300 supportrar som bidrar med 300 kr var så blir det ej något fragzone framöver? Det är alltså 90 000 kr som ni vill/behöver få in för att "kickstarta" nästa säsong?

Men om man bidrar med 500 kr så kanske man kan få något lite extra, som i vissa kickstarterinsamlingar? Där får man ju mer grejer ju mer man lovar att bidra med.

Medlem

Trevligt initiativ!

Ett år införskaffat

Medlem

I'm game. Bring me the fucking riot! (och den där musmattan, tack)


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.

Hmm har de bara din adress och så lär de fixat på så sätt eller?

Tyckte det verkade för enkelt tänkte att man kanske fyllde i ett slags formulär etc. Men löser dem det på det sättet så vore det ju töppen!

Tänkte samma som dig att de kändes för enkelt men troligen är det så enkelt=)

Just därför vi påminner dig att dubbelkolla din adress i slutskedet av beställningen

Dubbelkollad


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Gillart Är medlem för ett år. Jag är ju part i målet, men tanken att allt är gratis på nätet är ju inte riktigt hållbar. Jag har heller inga stora problem med banners och reklam på sajten, hade kunnat vara medlem med det kvar också.

Medlem

Fullt år utan att blinka. Lätt värt det när man hängt på sidan sedan 90 talet eller nåt

Medlem

Hm, såfort pengarna kommer in ska jag nog kika närmre på detta(ett års support). Bookmarked.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BoxUne:

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Vi låser inget innehåll, du kommer fortfarande att kunna läsa nyheter, recensioner, förhandstittar och allt annat som vanligt. Vi skapar mervärde genom andra metoder, som musmattor och prenumerationer. Redan de två punkterna har ett värde långt över de 300 kronorna.

Ni låser alltså ej Fragozone -ert program som går på webben - till endast de som betalar och blir supportrar?

Om ni ej får 300 supportrar som bidrar med 300 kr var så blir det ej något fragzone framöver? Det är alltså 90 000 kr som ni vill/behöver få in för att "kickstarta" nästa säsong?

Men om man bidrar med 500 kr så kanske man kan få något lite extra, som i vissa kickstarterinsamlingar? Där får man ju mer grejer ju mer man lovar att bidra med.

yep klargörande ang Fragzone och dess förutsättningar behövs.
Ser gärna att fragzone kan fortsätta och blir gärna supporter.
men villkoret blir att fragzone blir tillgängligt för alla om man lyckas finansiera projektet ,vill inte vara med och dela upp comunityt i ett a och ett b-lag


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Frilansare
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BoxUne:

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Vi låser inget innehåll, du kommer fortfarande att kunna läsa nyheter, recensioner, förhandstittar och allt annat som vanligt. Vi skapar mervärde genom andra metoder, som musmattor och prenumerationer. Redan de två punkterna har ett värde långt över de 300 kronorna.

Ni låser alltså ej Fragozone -ert program som går på webben - till endast de som betalar och blir supportrar?

Om ni ej får 300 supportrar som bidrar med 300 kr var så blir det ej något fragzone framöver? Det är alltså 90 000 kr som ni vill/behöver få in för att "kickstarta" nästa säsong?

Men om man bidrar med 500 kr så kanske man kan få något lite extra, som i vissa kickstarterinsamlingar? Där får man ju mer grejer ju mer man lovar att bidra med.

yep klargörande ang Fragzone och dess förutsättningar behövs.
Ser gärna att fragzone kan fortsätta och blir gärna supporter.
men villkoret blir att fragzone blir tillgängligt för alla om man lyckas finansiera projektet ,vill inte vara med och dela upp comunityt i ett a och ett b-lag

Hej!
Ett klargörande kommer, vi måste bara samla de inblandade i processen för en sista diskussion.
Men givetvis handlar det inte om att dela upp någon i a- eller b-lag. Snarare om att finansiera säsong 2! Viktiga synpunkter, vi återkommer. Tack.

Medlem

Får se om man lyckas landa ett jobb så småningom nu efter att man är klar med sin utbildning, då skulle jag mycket väl kunna tänka mig att lägga en slant på en sida jag besöker flera gånger varje dag.

Lycka till iaf!

Medlem

Done and done!
Klart man måste stödja sveriges bästa site


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Tänkte skaffa helårs prenumation men mitt kort var inte redo för den påfrestningen.

Inaktiv

Såja nu blir det bara gott mos framöver, satan i gatan att man glömde sitt kort hemma idag. Blir supporter så fort jag kommer hem, kalasbra initiativ!!

Och tack för lite extra godis på toppen! Sista gången jag ser denna sidan med reklam aktivt, känns gott!

edit: sådär ja, känns fint, o sidorna på sidan är helt tomma, gråa o fina.

Skribent

Eftersom Calle lovat att Bennet ska ta hand om min sjukt jobbiga katt så har jag nu betalat in 300 kronor.


signatur

I am the black wizards.

Testpilot

Gött , 1 år signat såklart! - tar gärna med autografer! särskilt från Christer som är min hjälte!

-----

Fick även PC Gamer .. haha! jaja , lovar PC Gamer att de slutar ringa mig sen o försöka sälja PC Gamer efter de där 6 månaderna? de företag Egmont anlitar för teleförsäljning är ju helt kassa.

Medlem

Har jag besökt sidan nästan dagligen sedan 1996 samt köpt många av de grejer ni genom åren sålt så finner jag det självklart att även denna gång stödja er. Support för 1 år klart och betalt!

Nu kan jag äntligen pensionera min gamla Fragzone.se Everglide musmatta med en ny och stilig FZ matta anno 2013

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

You had me at Fragzone! Att få valet att slippa reklamen är bra, erbjudanden bättre och trumfkortet Fragzone vill man inte missa. Bra pris får jag tillägga.

Kan ni utveckla "Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."? Om man inte är supporter, kan man inte se några avsnitt alls, i begränsad form eller något annat?

Utan supporterhjälp blir säsongen inte av alls E3-specialen är uppe nu, för alla.

byter ni programledaren mot tuva novotny så betalar jag 2 kr om dagen, eller 3

Medlem

Helt sjukt, det roliga var att jag satt på tåget imorse o läste FZ på mobilen och tänkte fan vad skönt det vore att slippa reklamen och att man borde kunna abbonera på fz

Medlem

Trevligt, en efterlängtad funktion.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av timmyyeah:

Så att använda sidan som den är (med reklam) är inte att stödja er?
Vill inte vara VIP, vill ge allt åt alla.

Självklart är det det, men när vi gick ut med informationen om hur annonsblockering skadar var det många av dem som också uttryckte en önskan att istället få betala för att slippa reklamen. Det här är den lösningen, med lite extra sugar on top.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.

Det borde vi kunna ordna!

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av timmyyeah:

Så att använda sidan som den är (med reklam) är inte att stödja er?
Vill inte vara VIP, vill ge allt åt alla.

Självklart är det det, men när vi gick ut med informationen om hur annonsblockering skadar var det många av dem som också uttryckte en önskan att istället få betala för att slippa reklamen. Det här är den lösningen, med lite extra sugar on top.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.

Det borde vi kunna ordna!

Ja förfasen! Signerade musmattor av er på FZ hade varit grymt! Då blir jag supporter direkt

Medlem

efter sommarlönen så är detta ingen match! 300 kr är ni värda, jag har alltid velat ha lite PC gamer och en ny musmatta, fairtrade!

Medlem
Medlem

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Är det en av qpads stora musmattor?

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar

Priapsi: SÄPO och NSA ser dig, hur du än betalar...


signatur

War, War never changes...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av karbon:

Finns det möjlighet att få musmattan signerad även om man tecknar 1års abonnemanget om ca 1 månad?
Och hur ser musmattan ut, kan ni inte lägga upp en bild på den?

Det kommer en designskiss alldeles strax, säkert imorgon. Och vill man få den signerat är det självklart, finns redan en tråd för det i supporterforumet.

Skrivet av Priapsi:

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar

Vi undersöker saken!


signatur
Medlem

detta är bra gjort! ni förtjänar säkert också bättre löner än vad ni får för allt jobb ni lägger ner med.

Jag kommer stötta er iaf!

värt att notera är att ni inte ens tvingar på folk att ta det endå ger dom nyheter och gör det som ett öppet val, vilket är riktigt bra! och verkligen respekt för detta valet inte nog med det medlemskapet är så billigt att det är löjligt att nästan alla kan betala det.

Plus att när det är så billigt köper fler det oavsett ekonomiskt situation! riktigt bra fz! applåder!

EA och flesta stora studios har mycket att lära ifrån er!

och där tog man ett 1års medlemskap! 300 utan moms inräknad väl spenderade!

Jag bor i malmö varför ingick inte en tour på massive Entertainment i 1års erbjudandet! i want!

Skriv svar