Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Medlem

vore snllt om någon kunde ge mig en beta key

mail victor93.hic@gmail.com

Inaktiv

fortfarande öppen för keys.
samma mail som förut; Sten.88@hotmail.com

Inaktiv

Tjabba, letar fortfarande efter en HoN beta key. Om du har en så hade du varit en riktig schyst snubbe och skicka en till min email ;D

willmyllenberg@yahoo.com

Inaktiv

Tjena! Upptäckte detta spel nyligen när min bror spelade med sina kompisar, Jag blev fäst vid det direkt och nu kom jag hem och såg sen att det var totalt slut på beta keys överallt men sen hitta jag detta forum och sett att några fortfarande har några. SÅ jag ber snällt! OM ni har en beta key över som ingen vill ha. SÅ snälla skicka till min email!

Email : Doie331@live.se

Tack i förväg!

*EDIT* har fått en redan :=)

Inaktiv

Vore gött om nån hade en key o ge bort, kan bytas mot Bitgamer invite om du vill det

Mail robert_westman@msn.com

Inaktiv

Ren chansning även om jag tvivlar på att jag har sån tur, men är det någon som vill vara vänlig nog att maila mig en betakey vore det grymt uppskattat!

scheandr@gmail.com

Hemskt tacksam...

// Andreas

Inaktiv

Vet att jag är riktigt sent ute, men det skulle vara riktigt najs om någon hade en invite till övers, verkar vara ett riktigt roligt spel.

pocke_91@hotmail.com, tack på förhand

Inaktiv

HejHej skulle vara skitkul om nån vill skicka en betakey till: Robin-kangas@hotmail.com
Ha det gött

Inaktiv

hej allihopa skulle bli super glad ifall någon skulle kunna vara snäll och skicka en betakey till mig på: Alex_firewillfall@hotmail.com

tack på förhand

Inaktiv

Hej jag skulle jätte gärna ha en HON beta key kan ni skicka så e ni jätte snälla

Inaktiv
Skrivet av hawkis94:

Hej jag skulle jätte gärna ha en HON beta key kan ni skicka så e ni jätte snälla

till grekisk_smurf@hotmail.com

Inaktiv

kan jag va snäll och få en Key snälla min msn är grekisk_Smurf@hotmail.com

Inaktiv

Yo, mitt namn är EDWARD och jag skulle gärna vilja få tag på ett HoN beta key.

Min E-mail är:
Eddiiie_91@hotmail.com

Om någon vänlig själ skulle tänka sig kunna hjälpa mig så är jag ytterst tacksam.

Inaktiv

Hej hej. kollade runt lite och upptäckte HoN. verkar riktigt coolt och skulle vilja testa det men upptäckte då att man behövde en sån där key.

Skulle vara riktigt snällt om någon skulle kunna skicka en till:
highlund03@hotmail.com

tack i förväg om någon skickar en. Ha det nu grymt bra.

Inaktiv

Tjo jag har nu fått en key på en sida som min kompis tipsa mig om, och jag vill därför tipsa er alla.

http://games4u.datorbasen.se/

Den sidan har ungefär 700 nycklar kvar och dom försvinner sakta.... En negativ sak är att du MÅSTE ha ett Steam account för att kunna få beta key, För du måste skriva in Steam ID! Sedan är det bara att vänta på aktivering ( 1-12 timmar väntetid) Sen klickar du under Spelsektion och HoN beta key!

Np :=)

Medlem

För er som inte vet så börjar open beta imorgon(31 mars).

Medlem

Spelet är nu ute i Open Beta, och borde låsas.

Skriv svar