Sjöstrider i Battlefield 4?

Medlem

Ja, vänta ni bara tills folk börjat låsa upp alla gadgets till fartygen och det börjar pipa och skjutas låsta missiler hit och dit..

"Dynamic Weather Affects"
Efter år om tjat så verkar det hända något på den här fronten! Äntligen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hörni ta och lugna er nu och gör inte i brallan av några sekunders klipp av en propeller. Vänta med att kasta pengar på skärmen tills man verkligen får se hur spelet blir.

Dice är experter på att göra "hypeiga" videos.

Jag knaprar glatt vidare på mina chill pills och köper inte någon biljett till hypetåget....inte än iaf

Inaktiv

Fast ni alla förstår väl att ni kommer bli tvungna att köpa BF4 Premium för att få tillgång till allt.

Sjukt!

Medlem

Off topic, men hade det inte varit coolt med tre lag i en match. Typ 24vs24v24 eller liknande.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Fast ni alla förstår väl att ni kommer bli tvungna att köpa BF4 Premium för att få tillgång till allt.

Sjukt!

Om man tänker premium som en enda expansion, uppdelat i 4/5 delar, så är det inte så sjukt D:
20 nya banor och ~8 nya spellägen + lite annat smått.

----

Kan inte ni fz köra en samlings-nyhet som uppdateras varje gång det kommer lite nytt om just BF4!? Iställer för nya artiklar om varje liten sak!

Medlem

Har saknat det här enda sen BF1942. DICE, ni är på rätt väg för att få mig att köpa BF4, nu behövs bara commander och modstöd för att jag garanterat ska köpa det.

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av showerguy:

Fast ni alla förstår väl att ni kommer bli tvungna att köpa BF4 Premium för att få tillgång till allt.

Sjukt!

Om man tänker premium som en enda expansion, uppdelat i 4/5 delar, så är det inte så sjukt D:

20 nya banor och ~8 nya spellägen + lite annat smått.

----

Kan inte ni fz köra en samlings-nyhet som uppdateras varje gång det kommer lite nytt om just BF4!? Iställer för nya artiklar om varje liten sak!

Skulle väl säkert innebära mindre reklamintäkter eller något så nej.. Men det finns ju bf3blog.com som ständigt följer


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av showerguy:

Fast ni alla förstår väl att ni kommer bli tvungna att köpa BF4 Premium för att få tillgång till allt.

Sjukt!

Ni fattar väl att ni måste köpa till Sportpaket till BMWn för att få tillgång till allt.

Det är väl inget konstigt med olika grader av betalningar för olika tjänster, det händer överallt i samhället.
Vill du ha det lilla extra, så kostar det, svårare är det inte.

Medlem

Ropa inte hej redan, allt vi har att gå på är en båtpropeller. Ganska intetsägande egentligen.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Zerofrosty:

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Sverige mot Ryssland!

Nej. Sverige mot Norge.

We Silent Heroes now.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Har saknat det här enda sen BF1942. DICE, ni är på rätt väg för att få mig att köpa BF4, nu behövs bara commander och modstöd för att jag garanterat ska köpa det.

Commander har det ryktats om länge.


signatur

I am the black wizards.

Geeks Gaming
Medlem

DLC micro transaktioner ... SUCK

Medlem

Mmmm....

Jag får bara intrycket av att BF4 kommer vara en smått moddad version av BF3...
Eller om ryktena stämmer så är BF4 inget annat än det spel som BF3 borde ha varit. Vilket iof inte vore helt dåligt.

Aja, får väl se närmare release men jag tror min tid kommer spenderas på Arma3.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skrivet av ahrugal:

Ni fattar väl att ni måste köpa till Sportpaket till BMWn för att få tillgång till allt.

Det är väl inget konstigt med olika grader av betalningar för olika tjänster, det händer överallt i samhället.
Vill du ha det lilla extra, så kostar det, svårare är det inte.

Precis, när <insert film du vill se här> så får man första halvtimmen för 100kr. Sen får man specialscenen där handling X avslöjas för endast 20 kr till. Sen finns ytterligare bonusscener för endast 20kr styck. Vill man dessutom ha det riktiga slutet kostar det 50kr, men det är hela 22 minuter extra film dock!

Det är väl inget konstigt med olika grader av betalningar, det händer överallt i samhället och därför är det helt rätt! Bara för att man tidigare fick allting till ett fast pris, så är det inte fel att allting styckas upp och säljs för ett dyrare totalt pris om man vill ha den kompletta upplevelsen. För det händer ju överallt, därför är det rätt.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Zerofrosty:

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Sverige mot Ryssland!

Nej. Sverige mot Norge.

We Silent Heroes now.

ALLA mot Danmark, Norge, Finland och Skåne!

Medlem

Jag vill se Euro Corps vs Ryssland!

Medlem

Nu vore riktigt realistisk fordonsskademodell riktigt coolt. Typ att man skjuter på larverna och fordonet måste repareras för att fortsätta röra sig eller ett välplacerat kanonskott får ett skepp att ta in vatten.

Medlem

Day 1 dlc?
Kartpaket du måste köpa för att kunna spela med andra? Premium-prenumeration?
Kartor så små att man kan placera 4 st av dem i en enda BF2 karta?
Alla vapen är densamma med lite olika skins?
Fysiken är ren science fiction?
Noll anti-fusk (fungerande sådan)?
Riktiga servrar utan att köpa h*rdyra platser med ping a´la Novosibirsk?

Det ska mycket till innan jag ens funderar på att köpa ett till Battlefield spel.

/Henkka, med sedan BF 1942 (och codename eagle).

Medlem
Skrivet av Soulless:

Mmmm....

Jag får bara intrycket av att BF4 kommer vara en smått moddad version av BF3...
Eller om ryktena stämmer så är BF4 inget annat än det spel som BF3 borde ha varit. Vilket iof inte vore helt dåligt.

Aja, får väl se närmare release men jag tror min tid kommer spenderas på Arma3.

Exakt, det är det intrycket jag får också, det ser väldigt likt ut, samma färger, samma koncept, och det ska släppas till ps3 och 360?

Medlem

Hur ballt skulle det inte vara om man kan få köra ubåt?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Har saknat det här enda sen BF1942. DICE, ni är på rätt väg för att få mig att köpa BF4, nu behövs bara commander och modstöd för att jag garanterat ska köpa det.

Hur ska EA kunna kränga kartor om de har stöd för eget material? Man kan visserligen alltid hoppas men man bör också vara väldigt förberedd på att man kommer, med stor sannolikhet, att bli besviken.

Medlem

Inbäddad videospelare, äntligen!

Medlem

Jag hoppas verkligen de har slängt iväg SP åt helvete.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Har saknat det här enda sen BF1942. DICE, ni är på rätt väg för att få mig att köpa BF4, nu behövs bara commander och modstöd för att jag garanterat ska köpa det.

Commander har det ryktats om länge.

Håller tummarna! DICE vore dum om dom inte tar med det med tanke på hur efterfrågat det var i 3an. Ett Battlefield-spel behöver en commander som tilldelar spelarna uppgifter så det inte blir för mycket ensam varg av det hela. För det var något som gjorde att jag tröttnade snabbt på BF3. Noll samarbete. Det behövs även en fordonsklasser för att förhindra vehicle camping. Slår aldrig fel att halva laget står och campar i basen för att få ett fordon och sen suger på att använda den effektivt. Jag tycker man ska kunna ta vilka fordon som helst när man väl är ute på slagfältet, men i basen så ska det krävas restriktioner för vem som får använda vad.

Jag visste det, CTF Uboat


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trailern för Battlefield 4 är släppt!


signatur

Nämen!

Coolt, Tommy Lee Embarrassing.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kan inte låta bli att tänka på Attackdykare, fy fan vad awesome det hade varit!

Skriv svar