Se premiärtrailern för nya Assassin's Creed!

Robot
Se premiärtrailern för nya Assassin's Creed!

Första filmklippet från Assassin's Creed IV: Black Flag har läckt innan måndagens premiär.

#nyhetstips, #assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Se premiärtrailern för nya Assassin's Creed!

Så sjuuukt glad att de valde att gå tillbaks till en mer "Ezio" aktig karaktär! Gud va taggad jag är för detta spel! xD

Medlem

Hehe samma grafikmotor som i AC 3 nice, detta ser lovande ut

Medlem

Wow! Nu blev jag intresserad Hoppas hoppas hoppas på att det blir något storslaget.

Medlem

Släppte dom inte nyss Assassin's Creed 3?

Diggar honom redan mer än Connor

Heh fyra pikadoller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av rewoX:

Släppte dom inte nyss Assassin's Creed 3?

1:an: 2008-04-11
2:an: 2009-11-20
--- Brotherhood: 2010-11-19
--- Revelations: 2011-11-15
3:an: 2012-10-31

4:an planeras till 2013-10-29, alltså nästan exakt 1 år efter 3:an släpptes. Ser inte direkt det som att det kommer "snart" när det ändå följer samma mönster som tidigare spel. Kan dock tycka det är lite segt att företag ska släppa spel efter spel inom samma serie, varje år. Får gärna ta minst 2 år mellan spelen tycker jag.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av rewoX:

Släppte dom inte nyss Assassin's Creed 3?

Jodå, men som flesta utvecklare börjar dem direkt efter, hade inte förvånat mig ifall dem hade redan börjat med Black Flag lite innan dem släppte AC3.

Men jag tycker dem ska fortsätta sålänge som dem utvecklar serien till att bli bättre och strävar framåt! Denna miljö och båtstrider med mera kan verkligen vara något speciellt!

Medlem

Muums!
Assasin of the caribbean, me likey!

Medlem

Jag struntar i vad potentiella gnällspikar säger om "mjölkning" och grejs: Jag dreglar över detta spel

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag struntar i vad potentiella gnällspikar säger om "mjölkning" och grejs: Jag dreglar över detta spel

Tycker du ska stå för det! Håller helt med och vill se detta spel på min skärm så snart som möjligt

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av rewoX:

Släppte dom inte nyss Assassin's Creed 3?

1:an: 2008-04-11
2:an: 2009-11-20
--- Brotherhood: 2010-11-19
--- Revelations: 2011-11-15
3:an: 2012-10-31

4:an planeras till 2013-10-29, alltså nästan exakt 1 år efter 3:an släpptes. Ser inte direkt det som att det kommer "snart" när det ändå följer samma mönster som tidigare spel. Kan dock tycka det är lite segt att företag ska släppa spel efter spel inom samma serie, varje år. Får gärna ta minst 2 år mellan spelen tycker jag.

De är olika team som jobbar på de olika spelen. De gör inte spelen under "Ett år". Utan tex AC3 arbetade dom med i runt 3-4 år. Och de har sagt att det är ett annat team som gör detta spelet så skulle tippa på att de arbetade med detta också under ca 2-4års period

Medlem

Ja jag har inte tröttnat på AC än (konstigt nog), så detta lär bli skoj.

Medlem

Detta ser mer ut som de äldre spelen, och det är bättre.

Medlem

Skaffade 3an så fort det kom men fortfarande inte spelat mer än ngra timmar. Gillade det jag spelat än så länge

Problemet med AC är för mig att det är alldeles för hjärndött, krävs att jag faller i rätt stämning för att bli indragen i världen. Har dock en Hit or miss i mönster med de tidigare spelen.
Mönstret säger att det ska bli bra

Inte klarat äns hälften: AC1, AC2: Brotherhood, AC3

Klarat och jagat end-game( Achievments etc ) : AC2, AC2: Revalations

Medlem

So what do we say laddies?! Are we going for ye black flag?

YARR


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv

Ser riktigt fett ut! Blir roligt att få mer information om detta!

Medlem

Haaaaaaaaaaaa vad jag blir sugen


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Hoppas det blir som den gamla "pirat-simulatorn" Age of Pirates!

Medlem

Jag hoppas att de med detta spel äntligen får färdigt dedär "nutida" nonsens som annars följer med som en oönskad gäst till en annars trevlig fest. Seriöst, eftersom de ännu håller på varför måste de gå tillbaka? Måste ha hans kunskap om något ultimat vapen? Skatt?

Istället för att det kunnat ha egen och intressant story så kommer det att vara förutsägbart eftersom det måste passa med dedär nutida historien. De hanterar tidperioderna så bra, fattar inte varför de inte kan helt fokusera på det, men neeeej de måste avbryta det emellan med ointressanta händelser som inte har något att göra med den intressanta tidsperioden att göra.

Jag förstår att Animus är en gimmick som serien bygger på men ändå, det är störande. Hur många till spel före de avslutar just den delen så de kan fokusera på unika och intressanta berättelser? Yes, I be mad.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

k3m
Medlem

Fixa en ordentlig spelare någongång FZ. Fan vad trött jag är på eran videospelare. Den hör inte hemma någonstans.

Medlem

Det ser sannerligen äntligen lite intressantare ut. Hoppas detta kommer gå i en bra riktning!

Medlem

Visst såg trailern bra ut men det känns som spelen går allt mer neråt. Utvecklingstid behövs!

Trodde först jag hade missuppfattat när jag såg titeln. De kan väl inte REDAN släppa ett till AC? Men jo, tydligen kan dom.

I say it again, utvecklingstid behövs!

Tyckte att Revelations började sjunka neråt rätt rejält från dess tidigare spel. AC3 kändes inte alls okej för min del. Kanske bara är jag. Jag kan väl hoppas detta lyckas bli bra dock, fast jag förväntar inte mig något.

Medlem

Hade jag varit spelutvecklare. Så hade jag nog tröttnat med att arbeta med samma spelserie hela tiden...


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av rewoX:

Släppte dom inte nyss Assassin's Creed 3?

1:an: 2008-04-11
2:an: 2009-11-20
--- Brotherhood: 2010-11-19
--- Revelations: 2011-11-15
3:an: 2012-10-31

4:an planeras till 2013-10-29, alltså nästan exakt 1 år efter 3:an släpptes. Ser inte direkt det som att det kommer "snart" när det ändå följer samma mönster som tidigare spel. Kan dock tycka det är lite segt att företag ska släppa spel efter spel inom samma serie, varje år. Får gärna ta minst 2 år mellan spelen tycker jag.

Jojo, men jag tycker att det borde visa nästa spel typ 2 år efter dom släppt ett spel och släppa nästa efter 3 år.

Medlem

Hoppas dom fixar till stridssystemet så det inte står 17 bad guys och väntar på sin tur.

Medlem

Känns som dom börjar vandra längre bort från assassinerna, miljön och det jag har kommit till att förknippa med serien, vilket är lite tråkigt. AC3 behöll den känslan tack vare att Conner var halv indian och fick mig att behålla känslan av sekt, mystik och spiritualism.

Ser fram emot det här endå. Assassins Creed kommer alltid vara min favorit spel-serie.

Medlem

Ser awesome ut! :>

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hade jag varit spelutvecklare. Så hade jag nog tröttnat med att arbeta med samma spelserie hela tiden...

Tell me about it. Hoppas de faktiskt har roligt, så de inte glömt bort vad spelutveckling ska vara, och inte bara ett jobb...

123
Skriv svar