Robot
Sacred 3

Ett actionrollspel som tar ett steg tillbaka från en öppen värld – och på intet sätt verkar kunna ta sig ur skuggan av Diablo – det är Sacred 3.

#sacred-3, #blizzard, #diablo-iii, #keen-games, #southend-interactive, #sacred-citadel


Medlem
Sacred 3

Sacred 2 var ett ok spel, blir att kolla lite mer på det här.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sacred 3
Älskade Sacred 2s värld och hur stor den var, dock så tappade jag intresset när jag hade spelat ungefär 80% :S

Får hoppas att Sacred 3 är ännu bättre

Medlem

Hade mer hoppats på en trend bakåt till det som gjorde ettan så underbart trevligt istället för denna väg.

Blir intressant att se vad det blir av detta

Medlem

Vad är det som känns så missriktat med offline-läge som säljargument? Är riktigt trött på Diablo 3's lagspikes, och i början av denna termin hade jag inget nätverk på min skolas internat så då hade jag ju ingen chans till o spela ändå.
Aja, antar att jag tillhör målgruppen de försöker nå med detta säljargument. Och de lyckas.

Medlem

Det var fan på tiden att det kommer ett nytt Sacred. Älskade värkligen Sacred 2.

Medlem

Är det jag eller släpps det allt mer diablo likande spel :)? Inte för att det är negativt utan snarare bra så ALLA får en chans att hitta den "rätta" typen av dibbe spel till varje enskild individ =). Det här ska nog prövas för sånt skadar inte :D!

Medlem
Skrivet av slarron:

Är det jag eller släpps det allt mer diablo likande spel :)? Inte för att det är negativt utan snarare bra så ALLA får en chans att hitta den "rätta" typen av dibbe spel till varje enskild individ =). Det här ska nog prövas för sånt skadar inte :D!

Tänkte detsamma. Torchlight 1 & 2, Path of Exile, Sacred 3, Van Helsing och så Diablo 3 såklart. Kul att hack and slash-genren fått en boost, men hur ska man orka spela allt?

CFW
Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av slarron:

Är det jag eller släpps det allt mer diablo likande spel :)? Inte för att det är negativt utan snarare bra så ALLA får en chans att hitta den "rätta" typen av dibbe spel till varje enskild individ =). Det här ska nog prövas för sånt skadar inte :D!

Tänkte detsamma. Torchlight 1 & 2, Path of Exile, Sacred 3, Van Helsing och så Diablo 3 såklart. Kul att hack and slash-genren fått en boost, men hur ska man orka spela allt?

Nej nej, den rätta frågan är: hur ska man orka spela ens ett enda (jk)

Medlem

Viste inte ens att ett nytt Sacred var på g man lär sig något nytt varje dag

Medlem

Sacred 1 var ett riktigt bra spel! Visst det var rätt buggigt men jag gillade det.

Medlem

Kul! Lirade ettan, men aldrig tvåan, blir att ha koll på!

Medlem

Vad som helst är bättre än D3..


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Gillade båda Sacred faktiskt. Roligt i Co-op och mycket fin variation på allt som vapen och rustningar.
Skall med nöje ge mig in i Sacred-världen igen.

Medlem

(caption bild2) där lever jag sällare, för där har jag kvar min gamla ångmaskin.


signatur

I have spoken..

Inaktiv

Minns hur mycket man tyckte om de första och andra spelet.. sjukt glad nyhet!

Moderator | Testpilot

Det utvecklas först på konsoll och portas sedan till PC. NO TY!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av slarron:

Är det jag eller släpps det allt mer diablo likande spel :)? Inte för att det är negativt utan snarare bra så ALLA får en chans att hitta den "rätta" typen av dibbe spel till varje enskild individ =). Det här ska nog prövas för sånt skadar inte :D!

Tänkte detsamma. Torchlight 1 & 2, Path of Exile, Sacred 3, Van Helsing och så Diablo 3 såklart. Kul att hack and slash-genren fått en boost, men hur ska man orka spela allt?

Glöm inte Grim Dawn :D:D

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nenetis:
Skrivet av Wartex:
Skrivet av slarron:

Är det jag eller släpps det allt mer diablo likande spel :)? Inte för att det är negativt utan snarare bra så ALLA får en chans att hitta den "rätta" typen av dibbe spel till varje enskild individ =). Det här ska nog prövas för sånt skadar inte :D!

Tänkte detsamma. Torchlight 1 & 2, Path of Exile, Sacred 3, Van Helsing och så Diablo 3 såklart. Kul att hack and slash-genren fått en boost, men hur ska man orka spela allt?

Glöm inte Grim Dawn :D:D

Det om något, så sjukt taggad


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av Moxon:

(caption bild2) där lever jag sällare, för där har jag kvar min gamla ångmaskin.

http://www.youtube.com/watch?v=k3FDmqml6qI&feature=related

Sådär ja


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:

Sacred 3
Älskade Sacred 2s värld och hur stor den var, dock så tappade jag intresset när jag hade spelat ungefär 80% :S

Håller med, världen och kartan var helt underbar. Hoppas de har kvar det i 3:an men förbättrar strid och skills. Skills tycker jag var rätt dumt konstruerade i Sacred 2, även om det var unikt. De var byggda runt cooldown-hantering, där cd blev längre om man la mer poäng på skillen.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av MrPeters:

Sacred 3
Älskade Sacred 2s värld och hur stor den var, dock så tappade jag intresset när jag hade spelat ungefär 80% :S

Håller med, världen och kartan var helt underbar. Hoppas de har kvar det i 3:an men förbättrar strid och skills. Skills tycker jag var rätt dumt konstruerade i Sacred 2, även om det var unikt. De var byggda runt cooldown-hantering, där cd blev längre om man la mer poäng på skillen.

Inte helt genomtänkt system
Vet inte hur de resonerade när de brainstormade runt det skill-systemet.

Medlem

Att den öppna världen skulle vara bortplockad låter som ett stort misstag.

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av Moxon:

(caption bild2) där lever jag sällare, för där har jag kvar min gamla ångmaskin.

http://www.youtube.com/watch?v=k3FDmqml6qI&feature=related

Sådär ja

Helt otroligt vilken nice röst han har


signatur

I have spoken..

Medlem

Har platinum trophyn i Sacred 2 till PS3an och det är garanterat en av de svåraste man kan ta. Riktigt bra spel!!!

Medlem

Första Sacred speciellt med Underworld expansionen är enligt mig ett av de bästa ARPG:na någonsing

Sacred 2 var en stor besvikelse för mig, tråkiga klasser, förvirrande grafik, kassa kamera kontroller osv. gjorde att jag bara la några timmar på det.. medan jag plöjde ner större delen av 04 och 05 på första spelet.

"Only time will tell" hur trean blir, inget "open world" låter olycksbådande, då en av Sacreds fördelar var den stora utforskningsbara världen med överraskningar bakom varje tall.. drake eller påskägg, sjukt kul vilketsom


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Älskade tvåan (360) kommer definitivt att köpa trean

Medlem

Passar på och lira igenom 2an och expansion.
Såg att Gold Edition va på Steam rean 50% rabbat alltså 10euro. Helt klart värt det

Medlem

Ingen loot? ingen öppen värld? dom har tagit bort allt som har med Sacred serien att göra.. inget skilltree? utan man uppgraderar bara sina redan färdiga skills..

1
Skriv svar