Gamergodis - kalender och annat för gamers

Medlem
Gamergodis - kalender och annat för gamers

Gamergodis är en nystartad sida med kalender över mässor, turneringar, konvent, LAN och andra event som har med datorspel att göra. Fokus ligger på arrangemang i Sverige, från 30-personers LAN i glesbygdsort till stora spelmässor i hufvudstaden, men även större utländska event får plats här.
Förutom kalendern (som går att få som RSS-flöde eller synkad med t ex Google Calendar) finns där också listor på spelsajter, spelbloggar och webbutiker med spelprylar.
Tips på framförallt arrangemang, men också sajter och butiker, mottages tacksamt!
Besök [http://www.gamergodis.se] för mer information och kontaktuppgifter.

Medlem

Vildis approves!


signatur

Videomupp

Medlem

Kul med lite initiativ riktat mot gamers Men jag tyckte namnet kändes lite missledande. Min första tanke var att det rörde sig om en hemsida som sålde godis, energidrycker och läsk m.m. i större upplagor för att passa bra in på LAN

Nu tilltalar den väl kanske inte mig direkt då jag sällan LANar nu för tiden. Har kommit upp i för hög ålder för sånt lyx Men jag ska försöka komma ihåg sidan och nämna den till dom som frågar om LAN runtom i Sverige.

Medlem

Snyggt frame för eran google-kalender.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tack för respons!
Bojkott>> Allt är inte socker som, öh, heter godis. Eller nåt. Men det är inte bara LAN i kalendern utan också mässor som Gamex och grejer - sånt som kanske mer passar oss ålderstigna!
Zelaxe>> Tack! Plugin till WordPress, kommer dock inte ihåg vad det heter... Sen är den modifierad lite av min vän Sarah, färgmässigt och så.

1
Skriv svar