Bethesda: datum för Skyrim-DLC kan avslöjas nästa vecka

Robot
Bethesda: datum för Skyrim-DLC kan avslöjas nästa vecka

Kanske får vi också reda på när den omtalade Kinect-uppdateringen dyker upp.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Bethesda: datum för Skyrim-DLC kan avslöjas nästa vecka

Låt mig rida drakar och blir wearbear!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Skiter i kinect. Men ett stort smaskigt DLC tar jag gärna emot.

Medlem

Måste vara förbannat roligt att skriva det här klockan halv 12 på kvällen Sebastian


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hoppas verkligen på någon story-tung DLC, gärna någon som känns lika inspirerad som Sanguine's quest, en av få quests som kändes sprudlande av genuin skaparglädje och som höll samma kvalitet som flertalet daedric-quests i oblivion, eller morrowind för den delen

Medlem

Lägga till drakar kanske? Är lite trött på alla wyverns!

Skrivet av Apministern:

Måste vara förbannat roligt att skriva det här klockan halv 12 på kvällen Sebastian

I'm a trooper

Ser framemot "Skyrim - GOTY" med alla buggar fixade och all DLC, can't wait until 2013, eller när det än kommer ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas på en EXPANSION och ej ett DLC. Ja, jag vet att Bethesda inte kan skillnaden (se New Vegas)

ont: Blir fömodligen ett instaköp! förutsatt att de faktiskt har den bra innehåll, för kinectstöd skiter jag fullständigt i.

Medlem

Nice med ett DLC, synd att jag inte haft tid att spela spelet, alls...

Btw, kul nyhetsbild


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Trevligt. Började själv spela igen i förrgår efter ett långt tags uppehåll. Subscribade till en massa plugins på steamworks men kom fram till att nexus är tusen gånger bättre. Måtte det vara vettigt DLC som skiljer sig från alla plugins.

Medlem

DLC cha cha cha DLC Cha cha cha! :D:D

Medlem

Horse Armor annars får det vara


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ÄNTLIGEN! Då kanske man ska återvända till Skyrim snart då. =D

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Hoppas på en EXPANSION och ej ett DLC. Ja, jag vet att Bethesda inte kan skillnaden (se New Vegas)

ont: Blir fömodligen ett instaköp! förutsatt att de faktiskt har den bra innehåll, för kinectstöd skiter jag fullständigt i.

helt rätt en jävligt stor expansion ska det vara!!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Horse Armor annars får det vara

Det finns addons att ladda ner som fixar detta

Medlem

Styra med Kinect i 600h? Ouch!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

På nåt sätt så är jag minimalt inresserad, känns som om jag har gjort mitt med Skyrim och kan inte se vad de skulle kunna bygga vidare på.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Co-op läge önskas innerligt till PS3 här!


signatur
Medlem

Vi får se om det är bättre än de moddar som redan finns ute.

Jag skulle helst se att de jobbade med att patcha spelet samt att stödja mod-community.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill fan kunna rida på drakar men man kan styra en drake för dem som spelar på PC enda du behöver göra är att skriva in ett kommando. Men har aldrig haft så kul med SKyrim över 100h speltid och har inte ens klarat ut det Njuter fortfarande av allt man kan göra. All bless Skyrim!

1
Skriv svar