Stripp-spelet med apor som får tjejer att klä av sig ställs in

Robot
Stripp-spelet med apor som får tjejer att klä av sig ställs in

Namco Bandais bisarra Playstation Move-titel Dancing Eyes får aldrig se världens ljus.

#dancing-eyes, #namco-bandai


Medlem
Stripp-spelet med apor som får tjejer att klä av sig ställs in

O_o saknar japanerna porrtidningar eller något ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Andra delar av världen har andra sorters problem...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

japan japa japan, vad kommer ni hitta på nästa gång, ett spel eller en bana där man som en boll ska studsa på bröst...wait, already done that.

...

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Japaner är ett sjukt släkte. Garanterat ett par led närmare apan än resten av mänskligheten.

Ett typiskt Otaku spel. Sluta generalisera ett helt land, rasist.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av "IceDusT":

Japaner är ett sjukt släkte. Garanterat ett par led närmare apan än resten av mänskligheten.

Ett typiskt Otaku spel. Sluta generalisera ett helt land, rasist.

Snälla säg weebo istället för otaku, blir bara pinsamt annars. Sen är ju Japan världens mest xenofobiska land så en rasist skulle ju passa bra in där

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av "IceDusT":

Japaner är ett sjukt släkte. Garanterat ett par led närmare apan än resten av mänskligheten.

Ett typiskt Otaku spel. Sluta generalisera ett helt land, rasist.

Snälla säg weebo istället för otaku, blir bara pinsamt annars. Sen är ju Japan världens mest xenofobiska land så en rasist skulle ju passa bra in där

Varför då? En weebo är ju ändå en icke Japan som ser sig själv som otaku.
Jo, givetvis är japaner främlingsfientliga, men tror ändå inte att de är värst i hela världen, de har ju inte direkt några problem med turister eller gästarbetare.

Edit: kul att du har gjort så att citatlänkarna har bökat ihop sig x)

Medlem

Oh noes! Jag som hade markerat detta på kalendern!

Medlem

Håll er till svenska tack, alla här har inte hårdstuderat anime-serier och kan inte de fraser och slang ni använder
Weebo och otaku, låter som Dum och Dummare (filmen alltså) i det här sammanhanget (Och nej, jag har ingen aning vad de två orden betyer).

Angående topic så undrar jag exakt vad som skulle gjort spelet roligt. Skära loss tygbitar låter inte så kul imho

Medlem

japaner japaner, osså Japaner japaneer!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av "Cane":
Skrivet av "DAoG":
Skrivet av "IceDusT":

Japaner är ett sjukt släkte. Garanterat ett par led närmare apan än resten av mänskligheten.

Ett typiskt Otaku spel. Sluta generalisera ett helt land, rasist.

Snälla säg weebo istället för otaku, blir bara pinsamt annars. Sen är ju Japan världens mest xenofobiska land så en rasist skulle ju passa bra in där

Varför då? En weebo är ju ändå en icke Japan som ser sig själv som otaku.
Jo, givetvis är japaner främlingsfientliga, men tror ändå inte att de är värst i hela världen, de har ju inte direkt några problem med turister eller gästarbetare.

Edit: kul att du har gjort så att citatlänkarna har bökat ihop sig x)

Jobbigt när dem fixar saker som inte är trasigt.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

O_o saknar japanerna porrtidningar eller något ?

Är det nått dom inte har brist på så är det porr... sjuk porr...


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Finns väl bara en sak att säga?: WTF Japan Seriously

Inaktiv

Man får lov o tacka Sebastian för dessa nyheter, får ett gott skratt sent på kvällen, påminner för övrigt om de andra ap spelet med nån japansk models bröst som var hinder.

Är de något med apor och bröst som jag inte förstår?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Håll er till svenska tack, alla här har inte hårdstuderat anime-serier och kan inte de fraser och slang ni använder
Weebo och otaku, låter som Dum och Dummare (filmen alltså) i det här sammanhanget (Och nej, jag har ingen aning vad de två orden betyer).
http://www.sankakucomplex.com/2012/02/03/idol-otaku-inflict-s...
Otaku's
Angående topic så undrar jag exakt vad som skulle gjort spelet roligt. Skära loss tygbitar låter inte så kul imho

Medlem

Jag älskar Japan

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Finns väl bara en sak att säga?: WTF Japan Seriously

Den tackar man för.

Medlem

Osäker om man ska se det som en bra eller dålig sak att det finns någon som vågar göra helknäppa saker... Nu blev detta i och för sig avbrutet.

Medlem

Nu förstår jag att de klagar på att Kinect saknar hardcore spel, Kinect är ju hjälplöst efter när Move får sådana här exklusiva godbitar ^^

Medlem

GOTY inställt?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kommer ihåg originalet spelade sönder mig samt morsan pank på de där spelen i arkad hallarna i LA som liten, väcker minnen till liv, jag vill tillbaka till the Castle och slänga 25centare i arcade maskiner.

Vill dock tillägga att originalet såg roligare ut och spelades på ett bord och kunde spelas av 2 personer med tracker kula eller vad det heter istället för joystick, och hade ett rutnät mycket större en de få rutor på tjejen i videon.

Om någon kan namnen på några av original spelen (mistänker att det gjordes fler en 1) från 80talet så posta skulle va så kul att se vad det var man spela som liten, har bara ett fantastiskt minne från en sommar i arcadehallen.

Medlem

Det kanske finns någon form av stolthet kvar?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är inte ett spel jag skulle köpt. Inga tårar från mig i detta fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

videon redan borta T_T

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

O_o saknar japanerna porrtidningar eller något ?

finns men både filmer och tidningar är censurerade så man ser inget mer än fyrkanter

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av "cute_ninja":

O_o saknar japanerna porrtidningar eller något ?

finns men både filmer och tidningar är censurerade så man ser inget mer än fyrkanter

va är det så? Men hur kan något man inte ser vara porr haha?

Medlem

Jag sörjer så här hårt I................................I

Medlem
Skrivet av Kharif:

Man får lov o tacka Sebastian för dessa nyheter, får ett gott skratt sent på kvällen, påminner för övrigt om de andra ap spelet med nån japansk models bröst som var hinder.

Är de något med apor och bröst som jag inte förstår?

Ja, verkligen. Vi tackar Sebban för dessa nyheter! Massivt!

Fortsätt på det spåret, du kommer få jobb på aftonbladet!

1
Skriv svar