ME3 Demo - MP Profil sparas?

Medlem
ME3 Demo - MP Profil sparas?

Hej, tänkte bara fråga om någon snappat upp information om profilen kommer sparas till fulla spelet eller om man måste köra om allt.

KoP
Medlem

Nu har jag inte lirat demot men får man använda sin gamla profil i demot eller tilldelas man en färdig? Är det så att man har möjligheten att använda sin gamla profil så borde ju det logiska vara att ens framgångar i demot sparas. Å andra sidan behöver det ju inte alls vara så.

Medlem
Skrivet av KoP:

Nu har jag inte lirat demot men får man använda sin gamla profil i demot eller tilldelas man en färdig? Är det så att man har möjligheten att använda sin gamla profil så borde ju det logiska vara att ens framgångar i demot sparas. Å andra sidan behöver det ju inte alls vara så.

Du använder ditt EA konto för att logga in i spelet och därmed tilldelas du ditt Origin namn (Vilket kan ändras) vilket är den profil du använder i spelet.

KoP
Medlem

Jag tänkte mer på din sparfil som innehåller ditt customiserade utseende och dina val du gjort när du spelat ME1/ME2. Mycket möjligt att den använder sig av den i demot och när du sedan lirar fullversionen så känner spelet av att du lirat demot och då kanske mig får någon reward i form av ett unikt vapen elr armour. Det vore fint.

Medlem
Skrivet av KoP:

Jag tänkte mer på din sparfil som innehåller ditt customiserade utseende och dina val du gjort när du spelat ME1/ME2. Mycket möjligt att den använder sig av den i demot och när du sedan lirar fullversionen så känner spelet av att du lirat demot och då kanske mig får någon reward i form av ett unikt vapen elr armour. Det vore fint.

Har du spelat Mass Effect 3 demot så får du "Omniblades" i Kingdoms of Amalur: Reckoning och har du spelat Kingdoms of Amalur: Reckoning demot så får du något i Mass Effect 3 sen när det släpps.

1
Skriv svar