Nästa World of Warcraft-expansion avtäckt

Medlem
Skrivet av Zero303:

häftigt . blir till att testa o köpa iallafall. när kommer det då? 2020???

Antagligen. Blizztard är ju ökända för att announcea spel för tidigt.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av TexN:

Börjar blizzard gå i samma spår som guitar hero och call of duty?

Nej, Blizzard kommer inte gå över 100 i lvl i WoW.

Det tror inte jag heller. 100 är en perfekt siffra att hålla sig omkring. Således är jag rätt övertygad om att samtliga kommande expansioner kommer att höja taket med 5 lvls per gång. För att förlänga spelet och få ut mer content utan att överstiga taket.

Medlem

not sure if srs.

Medlem

Lol pandas?


signatur

Meep!

Medlem

Satt genom hela trailern och tänkte att det skulle passa med Jack Black som berättarröst efter att just ha sett Kung fu Panda 2

/ LordDaimos

Medlem

still not going back


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Jösses! Känns som fantasin börjar tryta på Blizzard!
Måste man blanda in Kung Fu panda för att föra skiten vidare???
Så glad jag slutatade med WoW för flera år sedan...
Som tur är så kommer BF3 snart så det finns något vettigt att spela

Medlem

Pandor... (ändra i loren har ju gått bra hitintills så varför tog dom inte bort Pandarien rasen istället) & så Diablo 3 gratis om man payar för 1 års WoW, mwuahahaHAH! härligt att allt står fel till på Blizzard kontoret.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

Nu har jag ju bara spelat huvudspelet+dess expansion för en massa år sedan. Men redan då gillade jag inte dess barnsliga stil (syftar på grafiken då). Hade jag haft någon tanke på att återuppta spelet så grusades dessa när spelet blev kombination av Pokemon/Kung Fu Panda och WoW.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

Jag kissade lite ^^

Medlem

Ja, det här förändrade knappast mitt intryck av WoW som ett barnspel.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Så, då skjuter vi upp Diablo 3 släppet ett år till då......

Medlem

ne fyfan så löjligt,

ska seriöst kolla in guildwars2 när det kommer.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Oh fan, så nu kom det. Hade nog varit kul som tredje expansion men har varit fri från drogen i snart ett år så ska inte börja igen.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hey! Panda bear! We don't take kindly to your types around here!

Medlem

And we pray to all the gods of men, that one day Blizzard will know defeat.

Medlem
Skrivet av MachOne:

Pandarasen känns som en ren ripoff av Po från Kung Fu Panda. Och vad hände med Blizzards snygga och välgjorda trailers?

Då är det ju mer så att Kung Fu Panda är en ripoff av Pandaren och inte tvärtom.
Dock så är ju Blizzard duktiga på sånt annars, ripoffs alltså. Warhammer anyone...

Skrivet av ElyziuM:

Pandaren ras till både Alliance och Horde kommer bli intressant samt förvirrande...

How come?
Horde slåss redan mot Horde och Alliance mot Alliance redan, samma raser mot samma alltså.
Rated Battlegrounds, Arena osv.
Så det blir nog inte ett dugg förvirrande med Pandan på båda sidor.

Skrivet av Souldestroyer:

Pandor... (ändra i loren har ju gått bra hitintills så varför tog dom inte bort Pandarien rasen istället) & så Diablo 3 gratis om man payar för 1 års WoW, mwuahahaHAH! härligt att allt står fel till på Blizzard kontoret.

Hah! Varför då?
Det är ju hur många som helst som betalar för ett helt års spelande i WoW redan nu som de är, är ju snarare så att dom är generösa och ger bort ett av dom mest efterlängtade spelen helt gratis.

Medlem
Medlem

Kan dom inte bara låta detta spel dö snart och sätta lite mer folk på Diablo 3 så vi får det någon gång...

Medlem

det här var rent ut sagt pinsamt av WoW utvecklarna.

Jämför Lich King storyn, den var riktigt episk med det här.

Pandor med racial skill som "bouncy" och pets som slåss turbaserat.. ehhh... känns som att de degraderade WoW från en riktigt bra fantasy till disney för 4 åringar.

Medlem

Varfor allt hat mot Blizzard? Ett av de fa spelforetag som verkligen gor solida,gedigna bra spel?

1.Kungfu panda kom efter warcraft 3.

2. Pandaren ar inget nytt. Warcraft 3.

3. Spelare som redan spelar WoW har nu mojlighet att signa upp for 1 ar. Vilket da ocksa ger dem Diablo 3 gratis. Vilket annat foretag erbjuder nagot liknande? Tycker det verkar skit schysst.

4. Spelar du inte WoW sa kan du kopa Diablo 3. Du ska inte ha det gratis.

5. Det ar val populart att hata det som ar populart. Eller hur? Fz community = Hipster douchebags.


signatur

Taskigt.

Medlem

Roligt att se så mycket folk som inte har koll. Som så många innan skrivit så är pandor inget nytt, och knappast taget från kung-fu panda
För det andra gillar jag verkligen det estetiska. Att mists of pandaria skulle komma var i princip en självklarhet då det finns mängder av läckt info sen innan så inte direkt någon stor chock. Det jag är mest fundersam över är hur det ska mottas i kina då det sen innan varit förbjudet att använda pandor i spelen och mycket av det material som finns i våra versioner har ändrats i kina är ingen nyhet. Pandor har plockats bort för de ska inte kunna bli dödade eller dylikt då det är en fridlys art eller något liknande har de sagt

Undrar egentligen vad skillnaden är mellan en panda och en kossa. För taurens är och ser ut som kossor, varför inte pandor då? Taurens är ju trots allt en populär ras. Tycker att det är väldigt dåliga argument från folket som skriver att pandor skulle vara barnsligare än kossor

Medlem

verkar bli ett helt nytt spel, dota bgs, payload bgs som i tf2 osv

Medlem
Skrivet av Cple:

Varfor allt hat mot Blizzard? Ett av de fa spelforetag som verkligen gor solida,gedigna bra spel?

1.Kungfu panda kom efter warcraft 3.

2. Pandaren ar inget nytt. Warcraft 3.

3. Spelare som redan spelar WoW har nu mojlighet att signa upp for 1 ar. Vilket da ocksa ger dem Diablo 3 gratis. Vilket annat foretag erbjuder nagot liknande? Tycker det verkar skit schysst.

4. Spelar du inte WoW sa kan du kopa Diablo 3. Du ska inte ha det gratis.

5. Det ar val populart att hata det som ar populart. Eller hur? Fz community = Hipster douchebags.

Så om man är kritisk till den fjärde expansionen till ett spel så är man en "blizzard hater" och en doucebag i dina ögon.

Du låter mer som en väldigt ung rabid fanboy som skriver vad som helst för att försvara ett spel som du tydligen tycker väldigt mycket om.

Medlem

Nu vann swtor 500k subs på en dag, tackar
3 mil subs inom en vecka


signatur

Meep!

Medlem

Herrejösses, folk som säger "Pandor?!" behöver ta och spela igenom de tidigare spelen, (eller för att vara mer exakt; WC3 och TFT) alternativt läsa på om loren. Gnäller man på det skiter man bannemig i det blå skåpet.

En neutral ras på detta sätt har jag efterlyst i åratal, kudos till att de äntligen implementerar något sådant!
Så länge de inte barnslar till det för mycket med Pandaria (risken finns, jämförelsen med Kung Fu Panda är inte långt borta) kan det bli intressant.

Så länge pet-striderna går att göra lagom meningslösa kan det bli bra också. (Jag har alltid velat använda min Mini Thor från SC2 CE mot något annat.) Gäller det bara regelrätta pets känns det bara "meh".


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Läste det här imorse på Aftonbladets app, trodde det var 1:a april. Seriöst, vill man verkligen ha någon över 8 år? Vilket skämt! Pinsamt Blizz..

Medlem

Hahah så mycket glaslirare det är här, bryr man sig mer om att man har fler eller snyggare texturer eller ett annat skin på sin figur än hur smidigt/snabbt osv man kan spela den speciellt i pvp så är man en äkta glaslirar-noob.

Kallas patetiskt!

Medlem
Skrivet av Izuel:
Skrivet av Cple:

Varfor allt hat mot Blizzard? Ett av de fa spelforetag som verkligen gor solida,gedigna bra spel?

1.Kungfu panda kom efter warcraft 3.

2. Pandaren ar inget nytt. Warcraft 3.

3. Spelare som redan spelar WoW har nu mojlighet att signa upp for 1 ar. Vilket da ocksa ger dem Diablo 3 gratis. Vilket annat foretag erbjuder nagot liknande? Tycker det verkar skit schysst.

4. Spelar du inte WoW sa kan du kopa Diablo 3. Du ska inte ha det gratis.

5. Det ar val populart att hata det som ar populart. Eller hur? Fz community = Hipster douchebags.

Så om man är kritisk till den fjärde expansionen till ett spel så är man en "blizzard hater" och en doucebag i dina ögon.

Du låter mer som en väldigt ung rabid fanboy som skriver vad som helst för att försvara ett spel som du tydligen tycker väldigt mycket om.

Lugna ner dig nu lilla gosse. Aven jag ar tillaten att vara kritisk i mina kommentarer aven om det rakar vara mot community eller hur?

Om du sen tar och laser dessa kritiska kommentarer emot den senaste expansionen sa handlar det ju inte om "konstruktiv kritik". Det ar ju alltsa rent ut sagt fjantiga kommentarer som "pandor nej gud vad barnsligt"
"Blizztard"
"Pandaren? wtf kung fu panda eller?"

Och sa vidare och sa vidare. Samma fjanterier vi ser gang pa gang av den harliga hipster skaran vi har har pa FZ.se.
Det faktum att ni sen inte har en aning om vad ni snackar om, vilket marks genom den dros av negativa kommentarer om pandaren, gor ju det hela bara mer lojligt. Du kanske ar en av dem vilket gor att jag iofs forstar varfor just du tar at dig av mina synpunkter.

Och ja, jag gillar verkligen World of Warcraft. Jag tycker ocksa att pandarens kommer bli valdigt haftigt. Det ar nagot vi som faktiskt spelar WoW aktivt och har spelat Blizzards spel genom aren faktiskt har bett dem om att implementera i WoW sedan lange.

Nej fyfan for Blizzard som lyssnar pa sina spelare. Eller hur. Ga och lagg dig gubben.


signatur

Taskigt.

Medlem

WOWOWOWO!!! ÄLSKAR KUNG FU KULTUREN! KOMMER BLI BUDDHIST MUNK UTANTVEKAN!

Skriv svar