Vad spelar du i helgen?

Medlem

Fortsatte att beta-testa Rift

Medlem

Jag blev lvl 30 på LOL! (En dag efter helgen dock...)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers

I helgen blir det mer Fable 2, blev att köpa det när gratisversionen la av. Fast har lite ångest, lillspik råkade stänga av krysslådan efter typ 1,5 timmars spelande. Hoppas den autosparar emellanåt...


signatur

Blir väl lite ND4SPD:HP denna helg, måste ta rank 20 med både polis och fartdåre.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Hemtenta: The ångest.
12 sidor långt vetenskapligt skriven text äventyr med garanti på hata livet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gran Turismo 5. Kan inte få nog.

På multiplayerfronten blir det nog Civ IV: BTS. Detta eftersom det fortfarande inte kommit någon vettig multiplayerpatch till femman. Vad BLEEP tänker Firaxis på egentligen?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Dota

Castlevania 1, klarade precis Dracula(Tog tid som in i***)
Ska påbörja den svårare delen nu >:)


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Den här helgen blir det antagligen Mario Kart Wii-lan samt Battlefield Bad Company 2.

Skägg.
10 Chambers

Jozo, tråkigt!


signatur
Inaktiv

precis påbörjat Assassins Creed II, svär lite över konsollportningen men annars verkar det vara ett bra spel

Men nu lite men of war kampanj!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jozo, tråkigt!

Varför då?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jozo, tråkigt!

Borde inte du tycka om spel som redaktör?
Det är några väldigt bra spel, men vi alla har olika smaker; jag accepterar det.

EDIT. har varit vid showeguy's LAN, spelade samma spel obviously.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Har lanat sen i fredags!

1. Bloodline Champions
2. Team Fortress 2
3. Counter-Strike Source
4. Pirates Vikings and Knigts 1 och 2
5. Ricochet på Half life 1 mod
6. Starcraft 2
7. Audiosurf

8)

Inaktiv

Splinter Cell: Conviction.

Känns mest som "nja..." än så länge.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Gitarr, analogt

Medlem

Det blev Trackmaia United. MW2. Black Ops. Betapet.
Jag är som en gammal gubbe som kör bil och blinkar efter han har svängt, för att visa vart han varit. 8)

Medlem

De blir nog att spela lite Men of war Assault squad. Alltid kul med lite RTS pang pang i multiplayer.

Sen ska man försöka klara Uncharted 2 på PS3an. Tappa lite intresse mot slutet, just för att de blev så löjligt med alla supersoldater och Yetis...

Medlem

Starcraft 2, lite World of Warcraft och sitta och dreggla efter Diablo 3.

Medlem

Har inte lirat ett spel på flera månader nu, så det börjar verkligen bli dags. Har en hel hög PS3-spel här hemma som jag inte provat än, bland annat Dead Space, BF: Bad Company 2 och Silent Hill: Homecoming.

Är ledig från övriga aktiviteter denna helgen, så jag tänkte använda min tid till att slappa framför TVn med några spel. Ska köpa LBP2 också. Vad jag ska börja med vet jag dock inte.
Förresten, någon som har ett förslag på något bra PS3-spel med stöd för 3D? Har redan spelat GT5. Även provat Avatar. Måste testa lite 3D-material på nya TVn!

Medlem

Blir väl Halo: Reach online och kanske Red Dead Redemption och Grand Theft Auto IV. Fick de spelen när jag fyllde år igår (förutom Halo: Reach, det köpte jag själv).


signatur

Chuck Norris counted to infinity - twice.

Medlem

World Of Tanks, Hearts of iron 2, och kanske några rundor UT2k4.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Har inte lirat ett spel på flera månader nu, så det börjar verkligen bli dags. Har en hel hög PS3-spel här hemma som jag inte provat än, bland annat Dead Space, BF: Bad Company 2 och Silent Hill: Homecoming.

Skulle tipsa att skippa Homecoming om du ni inte är ett Hardcore fan till silent hill serien.
Spelet var verkligen inte skrämmande...

Medlem

Helgen V.7:
- I brist på nya spel så får det väl bli CSS och Bad Company 2.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag kör nostalgi i helgen tänkte jag så Final Fantasy IX får pryda tv-skärmen. Dock kommer jag som vanligt tröttna efter någon timme varpå jag fortsätter med Starcraft II.

Medlem

Har precis köpt mig en pc efter aldeless för många år utan! Så jag tar gärna tips på alla superba singelplayer spel jag missat de senaste åren! Finns dom billigt på steam så är ju det et plus så jag slipper ta mig ut i kylan och leta.

Annars har jag mest lirat Magicka och Shattered Horizion!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jozo, tråkigt!

Varför då?

Ironi, det lät underbart


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av IceMan:

World Of Tanks, Hearts of iron 2, och kanske några rundor UT2k4.

Pangar du fortfarande UT? Tittade in för något år sedan, fanns knappt några servrar...


signatur
Skägg.
10 Chambers

Med sjuka barn får vi se hur mycket lirande det blir men jag är lite smågalen i #Starcraft 2 igen, ska försöka ta några rundor Terran. Sugen att gå över till zerg också, men där har jag verkligen ingen koll!


signatur
Medlem

Ska spela MvC 3 hela helgen

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ironi, det lät underbart

Aha, Ironi är väldigt svårt att få fram genom internet

Nu till helgen blir det att damma av min gamla Ps2 och ta fram Timesplitters 2 för lite splitscreensaction med fyra kamrater

Skriv svar