Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda

Medlem

Grattis till vinnarna. Själv har man ju aldrig vunnit nåt här, eller nånstans för den delen?!? Och ändå besöker man FZ flera ggr om dagen! Måste vara att FZ inte uppskattar sina besökare?? SKOJAR!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

FML
Medlem
Skrivet av Maestro_:

Men "Duke Nukem Forever"!? Skämtar ni? Det är ju nästan bara plagiat på ett annat spel som aldrig kom ut! skärp er...

Haha, försökte komma ihåg vad jag la in för bidrag och nu när jag läste tråden ordentligt minns jag. Det var jag som la in "Duke Nukem Forever".

Och om ni inte förstod ironin, så löd frågan: "Vad tycker du att Cryteks nästa spel ska heta?"

Mitt svar var alltså att Crytek ta över och tillverka "Duke Nukem Forever" en gång för alla. Fan gått 10 år nu sedan 3D Realms startade utvecklingen av spelet.

Kolla in världens bästa trailer: http://download.bonusweb.cz/4f7f1125907ce2667ccc7dd4a60d5fe6/...

Tänk dig detta spelet på Crytek 2-motorn!

Tack för vinsten FZ!

Inaktiv

FFS!! vad var det för fel på Neverending Cry??

Medlem
Skrivet av zolidznake:

VIRUS!!! ladda inte ner!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

FML
Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av zolidznake:

VIRUS!!! ladda inte ner!

Seriöst? Vad är det för virus isåfall?

Men länken verka inte funka nu längre ändå. Här är länken som man kan ladda ner filmen från. Jag har då inte stött på några virus.

http://bonusweb.idnes.cz/download/trailer/duke-nukem-forever-...

Medlem

Bugar och Gratulerar!

Spela på nu bara så att de små ivriga fingrarna får trumma ur sig nattens darriga strapatser med musen i högsta hugg och gammalt surt "tilltugg" som ligger i skålen straxt bredvid, må skänka en unken mättnad till toner av en dånande kaskad med vinande blykulor genom djungelns fuktiga vegetation.

WLAM!!!


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Maestro_:

Men "Duke Nukem Forever"!? Skämtar ni? Det är ju nästan bara plagiat på ett annat spel som aldrig kom ut! skärp er...

Haha, försökte komma ihåg vad jag la in för bidrag och nu när jag läste tråden ordentligt minns jag. Det var jag som la in "Duke Nukem Forever".

Och om ni inte förstod ironin, så löd frågan: "Vad tycker du att Cryteks nästa spel ska heta?"

Mitt svar var alltså att Crytek ta över och tillverka "Duke Nukem Forever" en gång för alla. Fan gått 10 år nu sedan 3D Realms startade utvecklingen av spelet.

Kolla in världens bästa trailer: http://download.bonusweb.cz/4f7f1125907ce2667ccc7dd4a60d5fe6/...

Tänk dig detta spelet på Crytek 2-motorn!

Tack för vinsten FZ!

3D-Realms dödar Duke Nukém vilket är taskigt. Känns som om de hittat ett perfekt sätt bevaka ett varumärke utan att för den skull marknadsföra sig

De kanske väntar på någon som vill köpa loss Duke så de kan tjäna mer på det än om de själva släpper det


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Cry out loud var mitt- ingen vinst..
Ja ja får väl köpa spelet istället.

Medlem
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Laxen:
Skrivet av zolidznake:

VIRUS!!! ladda inte ner!

Seriöst? Vad är det för virus isåfall?

Men länken verka inte funka nu längre ändå. Här är länken som man kan ladda ner filmen från. Jag har då inte stött på några virus.

http://bonusweb.idnes.cz/download/trailer/duke-nukem-forever-...

ääääään.. ska jag säga, akta dig för .exe filer som laddas ner från okända sidor med konstigt språk.

Varför är filmen en .exe fil? Jag trodde dom vanligaste fil typerna för film är .wmv .avi .mpg. mpeg .mov .divx .mp4 .vlc etc inte .exe eller missar jag något?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

FML
Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Laxen:
Skrivet av zolidznake:

VIRUS!!! ladda inte ner!

Seriöst? Vad är det för virus isåfall?

Men länken verka inte funka nu längre ändå. Här är länken som man kan ladda ner filmen från. Jag har då inte stött på några virus.

http://bonusweb.idnes.cz/download/trailer/duke-nukem-forever-...

ääääään.. ska jag säga, akta dig för .exe filer som laddas ner från okända sidor med konstigt språk.

Varför är filmen en .exe fil? Jag trodde dom vanligaste fil typerna för film är .wmv .avi .mpg. mpeg .mov .divx .mp4 .vlc etc inte .exe eller missar jag något?

Det är en Bink Player-fil. Det är helt lugnt att ladda ner den filen. En fil som du prata om, som innehåller virus, bruka vanligtvis bara ta ett par hundra kb, men denna filen ligger på ca 40 mb.

Medlem

Cryorgy fungerade inte alltså..
Ett annat förslag hade varit något i stil med Jungle fever och några tiotal till som jag inte kommer ihåg nu..

Inaktiv

men va kassa/tråkiga vinnare,
mitt Trisis var ju till och med bättre :/

Medlem

Crybabes


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Hahha! Devil May Cry 5?? Den var riktigt dålig. Många av dom var dåliga. Detta var ju riktigt tråkiga svar! Duke Nukem Forever???? Skärp er för fan.

Ren besvikelse, ren besvikelse.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gratz till vinnarna!!!:D

Medlem

"Något som inte är ordlek på företagsnamnet" var ju oerhört fantasilöst... Trodde de premierade fantasi och humor i utslagsfrågan. Men men... Grattis till alla vinnarna.


signatur
Medlem

haha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

hade "Crysispro Mod":OO

Medlem

Fan vad illa! "Devil May Cry 5", "Duke Nuken Forever", "Något som inte är ordlek på företagsnamnet", var det fantasifullt ellerk humoristisgt?? Duke nuken...okej då, det var lite kul...men de andra är ju bara riktigt tråkigt. Mycket illa bedömd tävling även om mitt "Crying World" kanske inte var direkt toppklass...

Medlem

Måste hålla med om en del av klaganden här tyvärr..

I t.ex. "Något som inte är ordlek på företagsnamnet" så hade det varit bättre att faktiskt skriva något som inte är ett ordlek på företagsnamnet istället för att bara skriva grundidén..

Medlem

Grattis mr winners, ingen ide att diskutera vinnarbidragen, gjort är gjort, varför gråta över spillt mjölk (om så är fallet dvs)?

Medlem

Men dont cry


signatur

Nämen!

Medlem

Hade cry hard 2.0 och tyckte det var strålande. Borde få special award tycker jag);

Medlem

Crykie, Car Fry och Cry-Magnon var bäst.

Är själv också lite förundrad över att existerande titlar godtages.

Medlem
Medlem

Men usch =(

Tycker en del svar var lite tråkiga, jag spann också vidare på Duke Nukem Forever grejjen men tycker jag gjorde det med lite stil iaf.

Far Crysis Forever: Revenge of the Nano-Duke

Edit: stavfel

Inaktiv

Haha, mitt bidrag var Aliens may Cry. ;O

Inaktiv

Där ser man vad man kan missupfatta vissa saker... trodde faktiskt det var lite seriöst, men ack vad jag bedrog mig.
Hursomhelst så är jag inte missunsam, grattis till dom som vann.

Medlem

nej! inget pris denna gång heller men jag kan inte säga att vinnarna var något att hänga i julgrannen.


signatur

Freshly dared, the half won.

oan
Medlem

Jag som tyckte min var så bra (Cry, cry, cry)
Hur kan man inte låta en Johnny Cash - låt vinna? ^^

Skriv svar