Shift + Space = funka!

Medlem
Shift + Space = funka!

Jobbig titel jag vet, men här kommer min fråga.
Någon som vet ett tangentbord där man kan trycka in shift + space och få det att funka.
på mitt så slår shift ut space och jag skulle gärna vilja kunna använda shift istället för ctrl + siffortangent när jag lirar wow och har det på en av extra barsen.
Fixar Tarantula det så får det bli ett sådant, men annars så hade ett billigare tangentbord som fixar det också varit trevligt.

Medlem

Ingen som vet något tangentbord som fixar det?

nj
Medlem

Mitt Logitech Ultra-X Flat klarar av det, vet att mina äldre KeyTronic-tangentbord också klarat det utan problem (har lite alias i Quake 2 som kräver att shift+space trycks in samtidigt).

Medlem
Skrivet av nj:

Mitt Logitech Ultra-X Flat klarar av det, vet att mina äldre KeyTronic-tangentbord också klarat det utan problem (har lite alias i Quake 2 som kräver att shift+space trycks in samtidigt).

Har själv ett Ultra-X och här fungerar det inte.

Inaktiv

mitt jättegamla trådlösa logitech fixar det, och vad jag minns klarade numera trasiga ultrax det finfint också.

usb eller ps2?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

kanske är en annan modell av hans ultra-x
vissa är ganska dumt konstruerade med "matrisen" under..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

mitt jättegamla trådlösa logitech fixar det, och vad jag minns klarade numera trasiga ultrax det finfint också.

usb eller ps2?

testat båda.

Medlem
Skrivet av prikk:

kanske är en annan modell av hans ultra-x
vissa är ganska dumt konstruerade med "matrisen" under..

Modellbeteckningen på mitt är Y-BL49
Och nu börjar tangentbordet gå mot sitt slut, så jag behöver ett nytt ganska snart.

1
Skriv svar