Netflix nya Castlevania-serie har fått premiärdatum

Robot
Netflix nya Castlevania-serie har fått premiärdatum

Och en ny teaser-trailer ska släppas i dag.

#Castlevania-nocturne, #Netflix


Medlem

Trevligt! Första serien var en av de bättre jag sett.

Medlem
Skrivet av janssonn:

Trevligt! Första serien var en av de bättre jag sett.

Får instämma, gillade verkligen den och ser fram mot uppföljaren!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Nice! Gillade den första så denna ses fram emot!

Medlem

Wow! Första serien var OUTSTANDING!

Skribent

Undrar om det blir att de går in mot Symphony of the Night-storyn de går in i nu? Det spelet hette ju "Nocturne of the moonlight" i Japan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blir till att aktivera Netflix i september antar jag

Medlem

Har inte sett första serien ens, har jag missat något? Är inget jättefan av Castlevania men spelade första till NES tror jag det var och sen något på DS som jag fick för tack för att jag var nyhetsskribent på Gameplayer.se tror jag sidan hette. Vi var underdogsen mot Loading.se i alla fall!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Undrar om det blir att de går in mot Symphony of the Night-storyn de går in i nu? Det spelet hette ju "Nocturne of the moonlight" i Japan.

Bara en liten rättelse, Nocturne in the moonlight, men annars korrekt 👍🏼

Skribent
Skrivet av BeardedRobot:

Bara en liten rättelse, Nocturne in the moonlight, men annars korrekt 👍🏼

haha ja, du har så rätt! Blandar ibland ihop dem som "Symphony of the moonlight" också. XD

Inte lätt....


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot

Hype!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Wiee! Frugan älskade första serien så blir att plöja igenom nya när det kommer😁


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Har inte sett första serien ens, har jag missat något? Är inget jättefan av Castlevania men spelade första till NES tror jag det var och sen något på DS som jag fick för tack för att jag var nyhetsskribent på Gameplayer.se tror jag sidan hette. Vi var underdogsen mot Loading.se i alla fall!

Jo den är värd att titta på, speciellt om man gillar IP:t.

Jag tyckte den var lite långsam i mellan åt, och är inte stor beundrare av animerat. Den lider dock inte av "anime syndromet" när de skall upprepa animationer som fillers.
Välgjord, med mörk story.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Jo den är värd att titta på, speciellt om man gillar IP:t.

Jag tyckte den var lite långsam i mellan åt, och är inte stor beundrare av animerat. Den lider dock inte av "anime syndromet" när de skall upprepa animationer som fillers.
Välgjord, med mörk story.

Det låter helt klart som min kopp te! Är bara inte jätteinvesterad i storyn från olika spel men det kanske inte spelar så stor roll.

Skribent
Skrivet av Gertzy:

Det låter helt klart som min kopp te! Är bara inte jätteinvesterad i storyn från olika spel men det kanske inte spelar så stor roll.

Castlevania är ju inte så komplicerat heller. Dracula ska dö vart 100e år, Belmontfamiljen står för dödandet. Typ så...

Sen har de byggt in lite tvistar under åren, men det är en bra serie.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Castlevania är ju inte så komplicerat heller. Dracula ska dö vart 100e år, Belmontfamiljen står för dödandet. Typ så...

Sen har de byggt in lite tvistar under åren, men det är en bra serie.

Haha, tänkte att storyn inte var mer komplicerad än så Det blir allt att ta igen för att sedan se denna då!

1
Skriv svar