Spelhelg med Hellblade 2 – vad spelar du?

Robot
Spelhelg med Hellblade 2 – vad spelar du?

Helvetet väntar på oss i helgen. Hur blir din spelhelg?

#spelhelg


Medlem

Jag köpte nyss Assassin's Creed Valhalla med bra rabatt på PSN så det blir att köra det i helgen för min del.

Som vanligt så blir det också att relaxa med Farming Simulator 22. Måste bygga upp min bioplant.

Medlem

Ghosts of Tabor
Tactics Ogre Reborn
👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag är inne i en period när jag inte alls känner för att spela. Jag ska försöka roa mig med något annat till spellusten återvänder.

Medlem

Jag har precis börjat spela Ghost of Tsushima som släpptes på PC igår!
2 timmar in i spelet och jag är extremt imponerad! Episkt, vackert och brutalt.
Om du någonsin velat spela som samurai och lära dig om japansk kultur & historia, lira detta spel!
Och jaaa, japanska röster är ett absolut måste (engelsk textning ingår självklart). 100 FPS på en GTX 4050 med DLSS!

Ambassadör
Xbox

Jag fortsätter med Fallout 76, finns väldigt mycket att göra och jag är inte mätt än.


signatur

Jump in.

Medlem

Lords of the fallen 2023

Medlem

V rising! helvete vilket bra spel

Medlem

Jag löser brott med Phoenix Wright i Ace Attourney-trilogin.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Helldivers 😄

Medlem
Medlem

Just nu d4 för att prova nya säsongen och möjligen också no rest for the wicked i och med ny patch som släpps snart.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir inget spelande den här helgen då vädret är för bra just nu. Blir att käka lite glass med tjejen, njuta av solen, köra några skivor på vinylspelaren och slappna av med en kall öl till tonerna av musik. Ibland är det skönt att ta en liten paus från spelandet.

Medlem

Kingdom Come Deliverance och nydopp i Diablo 4.

Medlem

Diablo 4 hela helgen

Medlem

Spelade precis klart Stellar Blade nu Kanske det blir Gid of war Ragnarök Inte riktigt bestämt mig, är lite sugen på att köpa båda A plague tale till ps 5 ny på rea Har spelat de på xsx men är sugen att spela de båda på ps 5 för de är så bra What to do what to do what to do,,,,,

Medlem

Diablo 4 samt köra klart AC: Valhalla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Atomic heart, kul lir

Mos
Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

V rising! helvete vilket bra spel

This.... bara några få achivments kvar.

Medlem

Eiyuden Chronicles (PS5) Sista rycket.
Diablo 4 (PC) Ge nya season 4 en chans efter folk snackat upp förändringarna.

Annars blir det DRPGs för hela slanten.
Labyrinth of Galleria: The moon Society
Labyrinth of Refrain
Etrian odyssey 3

Köpte mig Switch nu när det är dryga ett år kvar på den! Zelda - BoTW är på min agenda(!) köpte det och Wonders men måste säga att Zelda absolut har den wow-faktorer jag saknat i många PS5 spel i det sista.

Klämmer nog in sista bossen i Stellar Blade också! Så jag är klar för NG+ till nästa vecka 💪🏽

Medlem

D4


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

It's not a lake, it's an ocean

Spelpaus p.g.a. Berlinresa. Skulle gärna ha med Switch nu att nyttja på hotellrummet, men den har sexåringen lagt beslag på.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent

CS2 hela dagen. Turnering idag!

Medlem

Age of Empires 4.

Skribent
Skrivet av Mos:

This.... bara några få achivments kvar.

Tog en paus från Homeworld 3 i morse och fortsatte. Så jävla gött spel, men spelar helt SP.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kommer bli en del dragons dogma 2
Och last epoch

Mos
Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Tog en paus från Homeworld 3 i morse och fortsatte. Så jävla gött spel, men spelar helt SP.

jag kör DUO Trio på egen server samt på Brutal då man kört EA med alla bossar så många ggr så ville se vad det är för nytt.

Skribent
Skrivet av Mos:

jag kör DUO Trio på egen server samt på Brutal då man kört EA med alla bossar så många ggr så ville se vad det är för nytt.

Är det gött?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Titanfall 2 (PS4-spel på PS5) - Herren vilket sjujäkla roligt spel! Att jag hade sovt på detta är lite av en skam! Har iofs inte spelat tv-spel alls särskilt mycket sedan jag påbörjade intensivutbildning i februari som nu är klar.

Om man gillar Portal, Halflife 2, Mirror’s Edge och ”coola” mechor så är detta ett måste.
Storyn är totalt oviktig såan behöver ej ha spelat ettan. KBK - Kör Bara Kör!!

Fattas bara 120fps på PS5.

Mycket plattformshoppande, springande på väggat och härligt låååångt slajdande. Schyssta ljud på vapnen också!

12
Skriv svar