Amazon och Crystal Dynamics tillkännager Tomb Raider-serie

Robot
Amazon och Crystal Dynamics tillkännager Tomb Raider-serie
Medlem

Frågan är om den kan bli lika bra som mästerverket Relic Hunter med Tia Carrere.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av SID 6.7:

Frågan är om den kan bli lika bra som mästerverket Relic Hunter med Tia Carrere.

https://www.youtube.com/watch?v=gq4JVKJcG8E

Shit! Denna hade helt glömts bort här, men jäklar vad jag minns denna serie som något otroligt nice att se på när skolan var slut, i väntan på att päronen skulle dyka upp #nostalgi. Men var den verkligen bra eller är det bara sånn jag kommer ihåg den?

Medlem

Crystal Dynamics? Som totalt förstörde "Avengers" spelet?

Pass.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Meurik:

Crystal Dynamics? Som totalt förstörde "Avengers" spelet?

Pass.

Du vet väl att Crystal ligger bakom de senaste typ 6 Tomb Raider-spelen?
Jag skulle säga att det var Squenix med sin girighet och krav på live service som förstörde Avengers-spelet.

Medlem
Skrivet av ornerforslofgrenM:

Shit! Denna hade helt glömts bort här, men jäklar vad jag minns denna serie som något otroligt nice att se på när skolan var slut, i väntan på att päronen skulle dyka upp #nostalgi. Men var den verkligen bra eller är det bara sånn jag kommer ihåg den?

Jag tittade på den för en sex-sju år sedan och måste medge att jag tyckte den var bra. Är ju också uppväxt med såna här serier, så den kändes nostalgisk fastän jag aldrig hade sett just den innan. Skulle väl säga sju gamla gravkammare av tio möjliga.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Frågan är om den kan bli lika bra som mästerverket Relic Hunter med Tia Carrere.

https://www.youtube.com/watch?v=gq4JVKJcG8E

Väldigt underhållande serie som verkligen var så långt ifrån bra man kan komma. Avsnittet där dom är i Sverige är pricken över i:et. Alla går runt nakna blandat med suddiga stillbildsfotografier av Stockholm.

Medlem

Bara hon inte får för sig att hon ska spela Lara Croft så kan det nog bli bra 😊

Medlem

Blev as glad först. Sedan hängde jag med, det är en tv-serie. Fan vad jag vill ha mer efter den senaste grymma rebooten av spel-serien. Finns noll intresse för en tv inspelning...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av John7612:

Bara hon inte får för sig att hon ska spela Lara Croft så kan det nog bli bra 😊

De skulle ha gjort den för 20-25 år sen med Rhona Mitra. Eller inte alls. Tomb Raider är bäst som spel. De som släpptes 1996 och 1997 alltså.

Medlem

Vet inte om hennes inblandning i senaste Indiana Jones gjorde den produkten bättre, men i värsta fall så har gamarna på youtube en hel del content framöver.

ZF
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Relic Hunter med Tia Carrere.

Kunde kanska ha blivit Lara.

https://tombraider.fandom.com/wiki/Laura_Cruz

Medlem
Skrivet av Sarato:

Du vet väl att Crystal ligger bakom de senaste typ 6 Tomb Raider-spelen?
Jag skulle säga att det var Squenix med sin girighet och krav på live service som förstörde Avengers-spelet.

Wooord. Dom 3 senaste är väldigt bra 😎


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av justhitx:

Vet inte om hennes inblandning i senaste Indiana Jones gjorde den produkten bättre, men i värsta fall så har gamarna på youtube en hel del content framöver.

Tyckte nog ändå att hon var det enda som kändes positivt med senaste Indiana Jones

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

De skulle ha gjort den för 20-25 år sen med Rhona Mitra. Eller inte alls. Tomb Raider är bäst som spel. De som släpptes 1996 och 1997 alltså.

Helt rätt, tomb raider spelen som släpptes 2013, 2016 och 2019 är dem bästa i serien utan tvekan. Allt annat är bajs

1
Skriv svar