Vad sjutton har vi gjort?!

Medlem

Väldigt stilrent, fick mig att registrera mig på sidan ännu en gång


signatur

Working as intended.

Medlem

Jag tror mer det är vanesak. Hur många år hade FZ egentligen sin gamla design, 5 år?


signatur

tjenare!

Medlem

Nice, bra gjort, gillar vekligen denna nya "snabb svar" funktionen, inte sett det på nått annat forum.

Medlem

Snyggt! Men den där lite hemtrevliga känslan med mys-färgerna har försvunnit. Väldigt stiligt annars!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Jo, detta är verkligen fin design och trevliga färgnyanser. Bra jobbat!

Inaktiv

för den nya layouten!

Riktigt bra!

Inaktiv

Näääj. Tvinga mig inte att byta startsida :/
Gör iaf så man kan välja att visa sidan i mörkare toner.

Snyggt är det iaf. men aldeles för ljust.

Medlem

Snabbsvar borde kanske bara synas på sista sidan, annars blir det kanske fler folk som postar innan de läst igenom tråden

Medlem

Vad busigt av er FZ crew, att bara komma upp med en ny sida! Men snyggt är det!

Medlem

Har lurkat på FZ i åratal nu, men nu var jag bara tvungen att registrera mig. Härlig design, har kollat in de olika delarna och gillar det skarpt.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Crenshaw:

Gillar inte att sidan är centrerad, får ont i nacken

Haha, det har den ju alltid varit

Försöker du luras eller?

Tur att jag har bevis...

Bevis

Inaktiv

ser riktigt bra ut! gillade iofs den gamla väldigt mycket men det är sånt man får ta

Medlem

Första intrycket var inte alltför positivt, men det satte sig jäkligt snabbt. Gillar det mer och mer. Bra jobbat!

Inaktiv

Avatar unt titel ist tott loss. Och denna tråd finns inte via forumet.

Grafiskt fin sida, men funktionellt en liten försämring.

Medlem

AAAHHH!! The light, it burnz uzzzz!!

Ja, det där sammanfattar första intrycket. Men det var som att gå ut i solen efter att ha suttit inlåst på DH i fyra dagar. Först är det jäkligt obehagligt med den hemska friska luften och den gigantiska strålkastaren in the sky, men ögonen vänjer sig allt eftersom och till slut blev det ju ganska behagligt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Fy fasiken vad svårt det är att läsa vad som är nytt och gammalt. Måste säga att jag är oehört besviken på hur nyheterna förmedlas med den nya leayouten. Det jag ser är de tre nyaste nyheterna men resten måste man klicka sig till en ny sida för att läsa. men inte nog med det, man blir helt knasig då man endast ser rubriker som är länkade till nyheten vilket gör att det blir väldigt jobbigt att slossa vad man ska läsa respektive inte läsa.*suck*...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser fin ut ja

Medlem

Riktigt snyggt, bra jobbat


signatur

snestreck woicer

Medlem

Klart bästa designen hittills. Bra färgval, stilrent och framför allt ljust.

Fem trähattar av fem möjliga.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Crenshaw:

Gillar inte att sidan är centrerad, får ont i nacken

Haha, det har den ju alltid varit

Försöker du luras eller?

Tur att jag har bevis...

Bevis

Nästan centrerad


signatur
Medlem
Skrivet av FoxeN:

*blicken fastnar inte lika lätt på nyheter, av nån anledning. Gå in på exempelvis "WTF?!" och se att man uppmärksammas inte lika mycket om det har kommit in en ny grej där.
*Känslan är borta! Svart känndes som FZ:s style liksom, nu känns alla inlägg som folk postar annorlunda att läsa.
*Fula smilys!

Håller med du...

Edit: När sidan laddar miniatyr-bilderna i bildarkivet blinkar hela sidan för varje bild...epilepsivarning...hände bara första gången en sida laddades men ändå lite störigt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zarkow:

Avatar unt titel ist tott loss. Och denna tråd finns inte via forumet.

Grafiskt fin sida, men funktionellt en liten försämring.

Vilka funktioner saknar du?


signatur
QRT
Medlem

Grymt! Mycket snyggt, lite ovan bara men man vänjer sig! Tummen upp!

W2k
Medlem
Skrivet av redmac:

Fy fasiken vad svårt det är att läsa vad som är nytt och gammalt. Måste säga att jag är oehört besviken på hur nyheterna förmedlas med den nya leayouten.

Gå in på http://www.fz.se/nyheter så har du den gamla nyhetssidan där (fast med den nya designen, förstås).


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Mycket stilrent och bra färgval i mina ögon. Bara att gratulera.
Snygg överraskning

Medlem

fet bra design

Medlem

Funkade inte först, men efter ett tag så gick det faktiskt

* Skulle gärna vilja kunna ställa in vilken avdelning som ska vara _min_ förstasida i inställningar.

* När man tröck på snabbsvar kunde ni ha skickat ner en till sitt inlägg igen automagiskt

* Kunna skapa egna vänner-grupper ;P

Och vissa strogge skrev:

- Att kunna tabort vissa "rutor" som tex sök- och prenumrutorna, för att få sidan mindre rörig.

- Gå till sista sidan/inlägget när man klickar på länken till kommentarer.

Medlem

Snygg design tycker jag. Fräschare och lättare för ögonen.

Medlem

Ser ganska snyggt ut. Saknar däremot Ownage since 1996 som det så fint stod både under loggan och på min T-shirt.

Sen lär det väl ta ett tag att bli van med nya färgerna, gult på svart var väldigt behagligt.

Minus också för att alla forumposter är borta, dödar känslan lite. Men förutom det ser allt bra ut.


signatur
Medlem

Mycket mer ljus på denna sida nu:D
Kanon mycket bra gort

Skriv svar