FlatOut Ultimate Carnage filmat och fotat

Robot
Medlem
FlatOut Ultimate Carnage filmat och fotat

Hehe. ^^

Men jag ville ju ha ett nytt FlatOut till PC också.

Medlem

verkar kul, gillade 1an på xbox 2an var inte lika kul, det körde jag på PS2.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ettan var skit skoj, tvåan var en stor besvikelse då de övergav allt som gjorde ettan så bra


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Håller med, 1an var grymt bra fast de inte hann med att göra klart alla features.

2an var mest meh.

Medlem

Måste ju komma någon sorts motsvarighet till ett flatout3 till pc, men det kanske är det där med pirateriet som hindrar det, med tanke på starforce-frågan sist.
Jag vill dock påstå att tvåan var fortfarande riktigt bra, men å andra sidan spelade jag 2an mer i multi (eller stort sett bara) än första, och vi hade några fruktansvärt roliga stunder med det spelet. Det är trotsallt så här som bilspel gör sig allra bäst, total destruction!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

världens bredaste bild...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

2an vart man rätt så besviken på så jag har inte så stora förhoppningar om detta

Medlem

Fy tusan vad snyggt det var!

Liknar ju, grafiskt, mer ettan än tvåan.
Det där kommer garanterat (förhoppningsvis) bli ett grymt spel! *håller tummarna och skriver "xbox 360" på inköpslistan*

Ettan var verkligen underbart. Det spelar jag än idag. Men tvåan var lite av en besvikelse, inte dåligt - men långt ifrån lika bra som originalet. Tycker jag.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Fy tusan vad snyggt det var!

Liknar ju, grafiskt, mer ettan än tvåan.
Det där kommer garanterat (förhoppningsvis) bli ett grymt spel! *håller tummarna och skriver "xbox 360" på inköpslistan*

Ettan var verkligen underbart. Det spelar jag än idag. Men tvåan var lite av en besvikelse, inte dåligt - men långt ifrån lika bra som originalet. Tycker jag.

Håller med fullständigt... ettan var grymt bra. Tvåan var helt bläh...Hoppas det här blir bra, iaf bättre än tvåan..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bara jag som tycker att det ser ut som tvåan?
Alla banor man ser på bilderna är från tvåan :S


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Skön trailer

Ultimate Carnage är väl bara en uppdaterad Flatout 2 version till 360 om jag inte misstar mig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Sergej:

Bara jag som tycker att det ser ut som tvåan?
Alla banor man ser på bilderna är från tvåan :S

Skulle inte "Carnage" vara en upphottad 360 variant av Flatout 2 (med ev. inslag från 1´an)?
Lika glad för det är jag men det är absolut inget helt nytt Flatout spel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

KoP
Medlem
Medlem

Blir nog riktigt kul. :D.
Tyckte 2an var helskoj, aldrig spelat 1an.
Körde 2an mycket i Multiplayer med typ 5-6 pers.

1
Skriv svar