Höstuppdateringen äntligen här

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

Någon som vet vilket som fungerar bäst/ser bäst ut; Psychonauts på PS2 (med komponentkablage och grejjer, det ser rätt bra ut) eller på 360n?

Vet inte, men då xbox-versionen hade bättre frame-rate och lite bättre detaljerade karaktärer, så gissar jag på att det ser bättre ut på 360

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

instämmer, sitter här med min nyköpta 360 elite med en dvd spelare som låter sjukt mycket. skit också.. folk borde få prova den 360 man ska köpa innan man tar hem den.

Visst är det frustrerande att xbox 360 inte läser lika tyst som en stationär dvdspelare. typ x2. Jag förmodar att du, liksom jag, hade föredragit 8 gånger så lång laddningstid. Bara ljudet försvann!


signatur

Allvarligt talat!

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av the_maxx:

Kan de inte släppa en uppdatering som nedgraderar ljudet från krysslådan med sisådär 90 decibel?

instämmer, sitter här med min nyköpta 360 elite med en dvd spelare som låter sjukt mycket. skit också.. folk borde få prova den 360 man ska köpa innan man tar hem den.

Tur du inte har startat en tråd om det med!

Medlem

Fixar det imorn, orkar inte koppla in nätverkssladden i 360n nu xD

Medlem

Hmm, verkar som de inte lagt till stöd för SRT-subs osv.. lite tråkigt :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Floppydisk:

Man kan inte streama Divx/xvid content till xboxen.........

Va? Går hur bra som helst. Tråkigt att du är för dålig för att förstå hur man gör.

Mycket givande svar, kanske skulle upplysa honom om hur man gör istället för att hoppa på en ofrörstående.

Floppydisk ;

Kolla efter Transcode 360 bland annat


signatur

Nämen!

Avstängd

finns uppdateringen att ladda ner och bränna till skiva, för dom som inte har internet uppkoppling. skulle uppskattas.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Inaktiv
Skrivet av DrAg00nEn:

finns uppdateringen att ladda ner och bränna till skiva, för dom som inte har internet uppkoppling. skulle uppskattas.

Bannad? Uppdateringar kommer på framtida spel annars.

Avstängd

inte sagt nåt om att vara bannad. har bara inte internet i min nya lya ännu, så tänkte dra ner updaten på jobbet och bränna ut


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Inaktiv

http://www.xbox360fanboy.com/2007/11/30/fall-update-wont-eras...

Skrivet av Xbox360fanboy.com:

Instead, the Fall Update will get "support to not write trial-version Arcade games to user's played games history (this is only for newly downloaded games after the Dec'07 update is released)". See the key words there? The 360 will not write XBLA trials to the games history after the update gets released, but anything prior to Tuesday's update is set in stone. So, no deletion option, it's just an enhancement that will stop future XBLA trial games from appearing on the your games played list. Sad ... we thought we were finally rid of our old XBLA trials.

Tyvärr :(. BTW, för er som har missat, så kan man ladda ner gratis themes och gamerpics från xbox originals spelen

Medlem
Skrivet av CallmeSim:
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Floppydisk:

Man kan inte streama Divx/xvid content till xboxen.........

Va? Går hur bra som helst. Tråkigt att du är för dålig för att förstå hur man gör.

Berätta gärna hur man gör. Får att en uppdatetring krävs men det går inte att välja o ladda ner den.

Du måste ha en hdd till din 360. Om du kör "core" som inte har medföljande hdd får du skaffa det.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

finns uppdateringen att ladda ner och bränna till skiva, för dom som inte har internet uppkoppling. skulle uppskattas.

ja det finns, men inte officiellt. sedan är det inte heller bara att bränna den till skiva, utan du måste med hjälp av annan hårdvara koppla in 360hddn till en PC och där manuellt lägga in den på disken.
bökigt...

smidigare att ta med sig 360n till någon som har internet och låna uppkopplingen en kort stund...typ 1 min tar det

lycka till:up:

12
Skriv svar