Google lanserar 3D-värld

Robot
Medlem
Google lanserar 3D-värld

Hmm kan man sova i rummen på natten?

Inaktiv

låter gay imo

Medlem

Haha, frågan är ju om det är ett Second Life/habbo hotel (?) och alla såna spel all over again.

Inaktiv

Google har så mycket pengar så dom vet inte vad dom ska göra med dom, här är resultatet. Inget som lockar, men ska väl ändå ta och kolla in endå..

Inaktiv

är faktiskt inne i lively just nu, funkade väldigt snabbt att regisrera och komma igång. Dock inget för mig som sagt..

Medlem

Mycket som var störande tyckte jag.
Om man kunde göra saker i SketchUp och lägga in i Lively så skulle det äga!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Jaha, de hann ju i alla fall före Sonys Home.


signatur

.slanger

Inaktiv

Jag måste vara dum för jag hittar inte min installation


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Har lite svårt att förstå varför man gör mmo "spel" baserad på ett vardagsliv?. Hänga upp youtube filmer på väggen ? =). Kollar jag hällre på youtube filmer på min lcd tv som hänger på väggen. Eller varför inte Kolla på Youtube film som hänger på väggen i Lively samtidigt som jag spelar lively på min lcd som hänger på väggen?. TotalTrippat

Blev för mycket så blev tvungen att redigera =P

Inaktiv

Ahaha, google gör ännu mer saker! Skulle inte förvåna mig om google också tar över något på stormarknaderna om några år. Typ google's kaviar eller absolut google!

Medlem

Låter som en kopia av Home.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Man slutar aldrig att förvåna sig. Vet inte om jag orkar testa, Second Life var ju inget vidare.

BeW
Medlem
Skrivet av quilombos:

Har lite svårt att förstå varför man gör mmo "spel" baserad på ett vardagsliv?. Hänga upp youtube filmer på väggen ? =). Kollar jag hällre på youtube filmer på min lcd tv som hänger på väggen. Eller varför inte Kolla på Youtube film som hänger på väggen i Lively samtidigt som jag spelar lively på min lcd som hänger på väggen?. TotalTrippat

Blev för mycket så blev tvungen att redigera =P

Hahaha klockren:up:

Jag förstår mig inte på dessa "spel", ser ingenting som skulle locka en till att spela de. Totalt ointressant imo....

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Låter som en kopia av Home.

En kopia av Home som är en kopia av Second life som säkert är en kopia av något annat...

Lägg ner.

Medlem

Herre gud ja... :baby: orka


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Skulle vara häftigt om dem skulle göra Google Earth-spel, man fick ta sig runt i världen på olika sätt, köra bil, vad som helst, virtuell karta to tha max!!!!!! Vill ha!


signatur

Jag äger.

Medlem

Kan bli riktigt intressant att se hur man blir bäst på detta! MONEY MONEY MONEY...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Night Hawk:

Låter som en kopia av Home.

En kopia av Home som är en kopia av Second life som säkert är en kopia av något annat...

Lägg ner.

Home har ingenting med varken Second Life eller Lively att göra. Home är en spelklient där gamers kan mötas och förböreda sig för matcher, Second Life är en simulator där du lever i en annan värld och tjänar pengar.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av JonatanJJ:

Skulle vara häftigt om dem skulle göra Google Earth-spel, man fick ta sig runt i världen på olika sätt, köra bil, vad som helst, virtuell karta to tha max!!!!!! Vill ha!

Backpacker?

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Night Hawk:

Låter som en kopia av Home.

En kopia av Home som är en kopia av Second life som säkert är en kopia av något annat...

Lägg ner.

Home har ingenting med varken Second Life eller Lively att göra. Home är en spelklient där gamers kan mötas och förböreda sig för matcher, Second Life är en simulator där du lever i en annan värld och tjänar pengar.

Second Life går ut på att träffas och snacka, ett interaktiv chatt program, samma som Home och nu som google släpper...

Allt annat är extra saker som fyller ut men i grunden är det samma sak, ett chatt program i 3D.

Medlem

Är det bara Windows XP och Vista som stöds? Google kör ju själva LInux/Unix?


signatur

Det var detta...

Medlem

Second life var fullt med buggar och lagg. Lively håller måttet än så länge.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Är det bara Windows XP och Vista som stöds? Google kör ju själva LInux/Unix?

"Requires Windows Vista/XP with Internet Explorer or Firefox."

1
Skriv svar