tv`n lite bättre nu :)

Medlem
tv`n lite bättre nu :)

TV har faktist blivit intresantare på sista tiden imo att Tv6 kom.
när jag kommer hem, star trek på Tv6.
sen är det två avsnitt av våra värsta år, sen har vi drew cary show, sen har vi på tv3 Simpsons,Scrubs.
Discovery :love:
kl 20:00 simpons igen på Tv6.

Discovery
Tv3
Tv6

ni förutom datorn gör kvällen intresan igen, tack

*glad som slipper som det var för några år sedan, enbart såpor överallt. +jag hadde ej Discovery då.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kanske man skulle börja kolla på TV ibland igen då

Blir mest att kolla serier och film på burken numer, då kan man själv pausa och hoppa som man vill, och missar aldrig början 8)


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Är det inte bara ztv som byt namn till tv6?


signatur

<3

Medlem

Jo, men de har väl bytt utbud ganska ordentligt också.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

har danska norska svenska tv3 plus danska 3+ och norska ZTV och såklart svenska TV6.. gissa hur många gånger jag ser Simpsons? lol. sammanlagt visar dem väl typ 20 avsnitt per dag .:up:

och gällande TV6 så fan va najst att dem visar Star trek. synd bara att jag tycker first generation inte är den bästa

Inaktiv

Jepp TV6 är faktiskt en riktigt bra kanal, CL, Simpsons och Scrubs räcker iofs för mig


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

CL?

själv så blir det som max 2-4 timmar TV i veckan och då på helgerna... hade dock gärna sett mer på TV, visst, kanske förlorar lite tid, men den glädje och ibland även nytta man får av det är värt det.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av anon_389:

---N3RD ALERT---

Jag kan verka nördig nu men ghoül, det är the next generation (1987) de sänder på tv6, alltså uppföljaren av första star trek-serien (1966).
Iofs tycker jag att båda serierna inte ens kan mätas med star trek: voyager som helt klart är den serie jag älskar mest av alla star trek-serier. det kanske beror på att i voyager så har serien ett mål att komma till (att lyckas ta sig hem efter att ha blivit fast på andra sidan galaxen) vilket ingen av de andra serierna har enligt min uppfattning.
Men att Next generation är en bra avslappning efter att man kommer hem från skolan kan jag dock hålla med om

haha råkade blanda ihop de där me namnen :O!, men jag håller faktist me dej Star trek: Voyager är helt klart den bästa av serierna.:up::up:

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

CL?

Champions Leauge ffs, årets absoluta fotbollshöjdpunk i klubbsamanhang. Har redan börjat ladda för finalen nu på onsdag.

Jag är otroligt glad att den värsta såpatiden är över. Tv4 sände ju Skilda Världar för ett tag sedan och jag förstår inte att man följde skiten. Värre dynga har jag inte sett. Skådespelare levererar replikerna lika bra som ikea levererar alla skruvar till bokyllan "Ivar" Nu har vi ju iofs ordjakten i 351 olika varianter med programledare som ska döda 45min genom att bara dösnacka och som har som tvång att nämna telefonnumret och prissumman minst 13 gånger/mening. Vet egentligen inte vilket som är bäst (eller värst kanske man ska säga). Annars är ju discovery och animal planet två helt underbara kanaler att bara slötitta på. Man lär sig ju tom. saker då och då..


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

ahh... fotboll... *somnar igen*


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tycker att Discovery blivit mycket sämre.
Man har börjat överdramatisera olika situationer i programmen, hyrt in jobbiga berättarröster och på det har man lagt till kass "stämningshöjade" filmmusik.

"Räkan Orvar letar efter ett gömställe, det är farligt i havet "

*musik ur filmen triple X hörs i bakgrunden* :/

edit: massor med fel

4skin:
Du jag måste säga att Pussel på 4:an är riktigt underhållande. Snubbarna där har go humor
Men håller med om att övriga program som kör liknande ordjaktstävlingar är sanslöst jobbiga och irriterande.

Medlem

Ja 6an är rätt nice. visar Seinfeld och sånt trevligt också.

ztv har ju blivit enbart musikkanal vilket jag störde mig på innan vår hyresvärd ändrade lite så att vi fick in 6an där.

Medlem

Anime tar min tid, tillsammans med WoW och ett liv utanför skärmarna, TV får ligga på latsidan ett tag ^^


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Du jag måste säga att Pussel på 4:an är riktigt underhållande. Snubbarna där har go humor
Men håller med om att övriga program som kör liknande ordjaktstävlingar är sanslöst jobbiga och irriterande.

Aa han Erik e ju förhållandevis urskön för att vara programledare i ett sånt program. Tv4 har väl dom bästa egentligen, Anki e ju inte allt för dålig hon heller. Ibland är hon dessutom riktigt söt


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Inaktiv

Ice, jag håller med om att tv6 is the shit.. men tv3 är tamefan en kvinnokanal.. det går ju bara en massa skit där.. cityakuten, topdog, glamor program osv osv så bojkott på den.


signatur

Rail or Die

Medlem

Spenderar tid med Canal+ istället. Aldrig riktigt orkat hålla på och se program vid vissa tider osv. Kan bero på att jag bor på landet och även på Gotland så det finns inget analogt TV-nät vilket gör att man måste ha en digitalmottagare för att kunna se (mitt rum är endast till för TV-spel) och det finns på undre våningen och dit orkar jag sällan släpa mig.


signatur
Medlem
Skrivet av 4skin:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Du jag måste säga att Pussel på 4:an är riktigt underhållande. Snubbarna där har go humor
Men håller med om att övriga program som kör liknande ordjaktstävlingar är sanslöst jobbiga och irriterande.

Aa han Erik e ju förhållandevis urskön för att vara programledare i ett sånt program. Tv4 har väl dom bästa egentligen, Anki e ju inte allt för dålig hon heller. Ibland är hon dessutom riktigt söt

Är inte så bra på att komma ihåg namn/personer/saker med (mycket) mera, men efter lite sökande hittade jag hon där Anki. Jo visst, hon är en sympatisk tjej som också gör ett trevligt program.

Apropå det du sa Lappis:
Tittar aldrig på City akuten och allt vad det heter. Sjukhusmiljöer framkallar bara tråkiga känslor och minnen.
Vad är det som är så intressant och kul med sjukhus? Att människor ligger där och lider? Försöker man lätta upp stämningen och plocka bort tabustämpeln... Oj just det, vilken tabustämpel? Så varför exploaterar man detta ämne? Skall vi vara lyckliga för att dessa skådisläkare lyckas rädda skådispatienter? Oooh så glad och berörd jag blir! De har gjort en insats för mänskligheten! Please... Det är ju patetiskt.
Dessa löjliga program roar människor utan problem, människor som hela livet levt i sina trygga kokonger och aldrig lidit eller kommit nära lidande. Precis, bojkotta skiten.

Bleh... onödigt att gnälla här för airheadsen jag kritiserar sitter ändå inte på FZ.

Själv brukar jag kolla på bland annat Family guy, nyheterna, jay leno, letterman, simpsons, room service (tror inte det går längre?), discovery channel, uppdrag granskning, everybody loves raymond.

Medlem
Skrivet av ghoül:

har danska norska svenska tv3 plus danska 3+ och norska ZTV och såklart svenska TV6.. gissa hur många gånger jag ser Simpsons? lol. sammanlagt visar dem väl typ 20 avsnitt per dag .:up:

och gällande TV6 så fan va najst att dem visar Star trek. synd bara att jag tycker first generation inte är den bästa

nä det är TNG
first sesong med tillomed


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar